יום שלישי, 3 באפריל 2007

פוסט פריקה

בזמן האחרון אני לא יכולה להירדם בלילות ב-11.. אני נרדמת איזה 12.. וזה מעצבן.... ואני חושבת שזה קורה ביגלל 2 סיבות..


1. יש המון דברים שמעיקים עלי ואני משדלת להתעלם כדי שלא ארגיש רע...


2. השעון התחלף....



ואני מחליטה שעם הסיבה היא הסיבה הראשונה אני מתכוונת עכשיו לפרוק איזה חצי מכל מה שיש לי בלב=[ אני שונאת לספר לאנשים את הבעיות שלי..... כי הם שלי .... XD


אני מחלקת לפני נושאים=]




שיעור צרפתית-השיעור הכי קשה שיש לי....!!!!!!! לידו ניראה שיעור בעצם אין לי שיעורים קשים כולם כאלה פשוטים.. ומשעממייםםם


אבל צרפתית זה קשה.... עם יש מיבחנים שאני צריכה לדואג שלא למדתי להם זה צרפתית, אזרחות, תנ"ך, וספרות..(ביגלל המורה..)


מאז ומעולם היתה לי בעיה עם שפות...... אני יודעת לבינתיים 2 וחצי שפות..... עברית אנגלית ו.. רוסית..(חצי.. כי אני לא יודעת לקרא ולכתוב שלא להזכיר על דיבור אוצר המילים שלי קטן...) ואנגלית טוב זה לא קשה כל כך.. אבל צריך לזכור כל כך המון זמנים ואיך כותבים... והזמן היחיד שאני יודעתת הכי טוב זה עתיד פשוט..(מעניין למה..XD) אבל עכשיו אני מחילה ללמוד צרפתית שזה ממש קשה...(מזלי שאני לפחות יודעת אנגלית כי עם לא ידעתי אז לא ידעתי אף אות אחת!) ותמיד גם ההורים שלי משווים אותי למילה...... אבל מה יש פו להשוות ילדה שאמא לשה יודעת צרפתית והולכת לשיעורים פרטים לילדה שלא הולכת לשיעורים ואף אחד אצלה לא יודע צרפתית........אני עדיין לא מבינה איך זה אני ביכלל מגיע ל-72 במיבחנים... למזלי .. אבל בבחנים אני תמיד מקבלת ממש קצת(כי אני שוכת ללמוד..) אז אני מקבל 3 מתוך 10....=[ וזה נורעי מזלי שאלה אחטבות.... ולא מיבחנים..!


וגם המורה לא יודעת ללמד צרפתית היא תמי הולכת בקצב של המיצטיינים.... שתמיד משתתפים בשיעור.... ולא נותנת לאחרים.. ואלה שחלשים אז מה איתם הם לא עומדים בקצב.. שיעשו הקבצות!


אני לא מצליחה לעמוד בכל הכישלונות שלי בצרפתית!!!! זה קשה!!!! בימיוחד המכה החזקה עם ה-3...... =[


אני מתארת לעצמי שהמון אנשים שראו אותי מקבלת את זה.... חשבו שאני מוזרה שאני שמחה.. והכל אבל אני לא! לקבל ציון כזה זה ממש נורעי יש הרגשה נורעית ביפנים והדבר היחיד שעודד אותי זה העובדה שאני לפחות לא כיבלתי אפס ואני לא כל כך טיפשה...(בכל זאת עניי נכון על 3 דברים..=/) והעיניין הזה שיכעתי שעם אלמד האיתי יכולה לקבל ציון גבוהה יותר אבל לא למדתי=[ ואני מתחרטת על זה מעוד!


ולפעמין סימונה יכולה ליהיות ממש מרושעת..... אני לא מבינה איך היא כל כך טובה בללמד תנ"ך וגורע בללמד צרפתית.... והיא עוד צרפתיה!



מתמטיקה- טוב זה הדבר שהכי פחות מפחיד אותי מכל המיקצועות. אני זוכרת אפילו ששימים הראשונים שלי בחטיבה.. מתמטיקה ואנגלית היו המקצועות שהכי קלים שלי.. ועלים אפילו לא דעגתי..... אבל מאז שעליתי להקבצה א'.. זה שונה קצת...... זה עדיין קל ומשעמם.... ואני בין אלה שקולטים מהר וקל להם.... ומהירים... אני זוכרת אפילו שפעם אירנה אמרה לנו שמי שמבין את החומר יכול לעשות את העבודה.... והיא אמרה אפילו כמה שמות של תלמידים שהיא ידעה שיודעים(כמוני.. והיא גם אמה את שמי..) אז בעיניין הזה אני יכולה להירגע.. אבל יש המון גורמים שמפריעים לשיעור ולפעמים קשה להיתרכז..... ומה שאני לא מבינה שתמיד במיבחנים אני מקבלת בין 85-70 וזה נורעי.. כי פעם האיתי מקבלת בין 80-100 וכאשר אני אומרת פעם אני מתכוונת ליסודי מאז ומעולם כיבלתי כאלה ציונים.......... אפילו בכיתה א' הימבחן בכי חשוב שהיה שם... כיבלתי בו 99 ...... ומאז שעליתי לחטיבה הכל הישתנה.. אולי ביגלל הקשרים שנעלמו להם.???



חברתי


בחטיבה ב'.... טוב יש לי המון חברות והכל.... וכיף איתן אבל כל הפקצות והמעצבנים.... טוב אין לי בעיה אישית איתם.. הם מעצבנים והכל ושונאים אותי.... לא שזה החפת לי..... אבל הם חושבים שאני מוזרה....(לרעה..) לזה שאני חושבת את עצמי... (גיליתי את זה מאיזבלה הפה הענק הזה.. חח XD )


וזה מעצבן...... קצת.. ולמרות שאני לא שמה על זה.. אני לא רוצה שאנשים יחשבו שאני באמת כזאת...... אנשים נחמדים שיחשבו כך...



חטיבה א...... טוב אין לי קשר לחטיבה א'......חוץ מאלה שהיו איתי בשנה שעברה ביסודי.. אבל הם ממש מעצבנים כלומר..... נגיד בהפסקות זה דיי מעליב שהם לא מים לב אלי כאשר אני עומד ליד מילה... והם אומרים רק לה היי... זה דיי מעליב בכל זאת מדובר פו ב-6 שנים ביחד....


זה לפעמים מעליב.. ואני כבר לא מדברת על הבנים.. אלה על הבנות...... למזלי יש עדיין את מנוחה רינה וזה... אבל עדיין....קשה.. וני מפחדת ליהיות בודדה... ו יותר גרוע שלא ידעו אני קיימת...



משפחה....... טוב במישפחה שלי מצד אמא..(כי אבא אין לי מושג...=/) המון דברים השתנו מאז שבת דודה של נשעה..... ניהיו רבים והחגים שונים מפעם פחות משמח.... ואני פחות רואה ת לימה..


וטוב הורי מצפים להמון מי מני ואני מפחדת שאני לא אוכל לתת להם את זה.... איכזבתי אותם בזמן האחרון דיי הרבה....עם המיבחנים שלי.. עם ה-שיבעימים שלי.. למזלי במיבחן האחרון שכיבלתי זה היה 80 באנגלית.. ובבוחן 92 באזרחות.. ושמונים ומשהו בהיסטוריה..... אבל עדיין....... זה כלום פעם האיתי מקבל 90 והשנה אני קיבלת רק פעם אחת 92 במדעים..(המיקצוע הכי קל! והכי פחות מסובך)




LOVE


טוב על זה יש לי ממש קצת להגיד..... כי זה הדבר שהכי פחות מעיק אולי.. כי טוב אין עדייו מישו מסויים בליבי... ואני מפחדתת שיש ואני לא יודעת את זה... ולא שמה לב...


או שאני נמצאת בלב של מישהו אחר.... ועם יבקש מי מני חברות.... ואני לא אוהבת אותו או שאני כן ואני לא יודעת את זה.. בכל זאת אין לי אף אחד בלב בינתיים......... ואני כבר מחקה שיהיה...יש לי יותר מידי סטוצים בחיים!



זהו זה סוף פוסט הפריקה שלי..=] חג פשח שמח וכשר =]

6 תגובות:

  1. צרפתית זה לא כזה קשה... מקסימום, אם קשה לך, תבקשי עזרה מתלמידים.
     
    אל תתיחסי לזונות שחושבים עלייך דברים. סתם חאשים. תתעלמי. הכי טוב בשבילך...
     
    תגידי להורים שלך שקשה לך, ואין מה לעשות. רק לעזור לך.
     
    לגבי אהבה, חכי. זה יבוא :)

    השבמחק
  2. צרפתית זה לא כזה קשה... מקסימום, אם קשה לך, תבקשי עזרה מתלמידים.
     
    אל תתיחסי לזונות שחושבים עלייך דברים. סתם חאשים. תתעלמי. הכי טוב בשבילך...
     
    תגידי להורים שלך שקשה לך, ואין מה לעשות. רק לעזור לך.
     
    לגבי אהבה, חכי. זה יבוא :)

    השבמחק
  3. זה מה שאני תמיד אומר לעצמי.... אבל עם הזמן... זה נאגר וצריך לצאת..=/ לפעמים זה יוצא בזמנים הכי נורעים..=[ אבל לא נורע=] ובקשר להורים.... טוב אני שונאת לבקש עזרה.....

    השבמחק
  4. זה מה שאני תמיד אומר לעצמי.... אבל עם הזמן... זה נאגר וצריך לצאת..=/ לפעמים זה יוצא בזמנים הכי נורעים..=[ אבל לא נורע=] ובקשר להורים.... טוב אני שונאת לבקש עזרה.....

    השבמחק
  5. אוי יאנה מסכנה שלי אבל גם לי יש את הבעיות האלה בצרפתית ובLOVE והלוואי שהייתי כמוך במטימתטיקה....למרות שאני גם יושבת בהקבצה א’...=)
    על תדאגי הכל הסתדר=)
    חג פסח לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  6. אוי יאנה מסכנה שלי אבל גם לי יש את הבעיות האלה בצרפתית ובLOVE והלוואי שהייתי כמוך במטימתטיקה....למרות שאני גם יושבת בהקבצה א’...=)
    על תדאגי הכל הסתדר=)
    חג פסח לכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק