יום חמישי, 19 באפריל 2007

יש!!!!!!

איזה כיף!!!!!!!!!!!!!!!


אני שמחה!!!!!!!!!!!!!!!


אתמול היתה לנו אספת הורים=]


והתפללתי שהיא לא תגיד כלום על הבחנים=] והיא לא אמרה=] וההממווצצצעעעע שלי זה 81=] (נכון. האיתי רוצה יותר=] אבל זה יותר מ-80=] וזה דיי טוב יחסית)


למרות שכאשר הגעתי היה 6.. והאיתי אמורה להגיע ב-6... הכל התעכב וניכנסתי רק ב-7 בארך=/


ואז ב- 6:30 בארך ניזכר יעקוב להגיע ואז הוא היה לפני!!! זה לא הוגן!!!


אבל עדיין היא לא אמרה שום דבר עם הבחנים=]


וכמובן ביקשתי מי מנה לעבור מקום!!!!!!!!! וגיליתי שאנה רוצה לעבור לידי=/


אז היום ....!!!! יום דיי מעצבן!!!


היה לי שעה ראשומה מדעים!!! והיא בדקה לנו סוף סוךף את הקלסרים.. וזה מעצבן!!!!!!!!!!!!!!!!


כלומר.. זה מעוד הגיוני.. שלכל אחד תיהיה הדרך המסודרת שלו לסדר את הקלסר כלומר.. מי מתי זה חובה לשים את הדף שכתבתה ב-1.1 על התחלה ואת הדף שכתבתה היום לשים מתחתיו????? יותר הגיוני פוך.... כלומר אתה מדפדף בקלסר.. עד הסוף ומוציא את הדף האחרון.. כאשר יותר נוח.. לדעתי.... שאתה פותח קלסר והינה הדף שכתבתה בשיעור  הקודם???


וביכלל מי מתי יש חוקים על איך צריך לסדר?? כל אחד בדרכו עם את יודעת איפה נימצא הדף.. יופי לך=]


זה מעצבן!!!!


ואז היה צרפתית.. משהו שהפעם הבנתי לשם שינוי........


ואני לא יודעת לספור=[


ואז היה הבעה..... זה היה משעמםם כרגיל.. חבל שזה לא היה ספרות לפחות אז האיתי יכולה לקרא בספר=/


משעמם!!!!!!!


ואז מתמטיקה=] שיעומום !!!!!!!!!!!!!!!!!!


מסכנה מילה.......


לימאי התחילה לצעוק שהיא ואלון חברים..... ובאמת האמינו לזה=/ וזה לא נכון....


ואז ולם הלחו הביתה=] ואני לא=[ כי האיתי צריכה להישער בקשר למקומות ישיבה!!!! וזהו..... למזלי ולצערי.....


הבנות היו שם=] והאיתי צריכה לעזור להן מנגד רצוני כאשר יכולתי ללכת אבל אירנה מתעכבת תמיד!!!=[


ואז האיתי צריכה להישאר עד.. 3!!!!!!!!! ואז עוד לארגן את סדר הישיבה של כול התלמידים!!! כאשר רק אני האיתי צריה לעובר מקום.......


זה מעצבן ומאז אני מעוצבנת=XXXX


הורדתי איסיקיו 6......... לפני מס' דק'..............................


זה מעצבן קצת.....



מעליבה אנשים... והם לא אומרים לי את זה ואז אני רואה להם בעיניים שהם נעלבו ואז יש לי רגשות אשם...=X


כי עם הם היו אומרים לי את זה לפחות האיתי מתנצלת ומוצאת דרך אפשרית להיתנצל..=/



נמאס לי שאנשים מנצלים אותי!!! את הנחמדות שלי.. ועכשיו כאשר נימאס לי שעושים את זה.. אז אנשים טוענים שאני רעה.......



אני שונאת את העינייין הזה שגלית מתעלמת מי מני... ולא רוצה ליהיות איתי!!!  זה ממש מעצבן!!!! כלומר יכולתי ליחיות עם זה שהיא לא רוצה בחברתי... אבל אני לא יכולה לחיות כאשר היא גוררת את כל השאר איתה........ ועוד אחר כך כאשר אומרים לי  "תדחפי" אז דוחפים אותי בחזרה בטענה שלא דחפו אותי..... יום אחד יצא מי זה סיפור גדול ומעוד... יום אחד הבלון שבתוכי התפוצץ שוב!!! והיום האחד הזה מתקרב... ומעוד!!!!!! אני מרגישה שהוא ממש מעבר לפינה.... ולמרות שאני מנסה בכל כוחי לנסות ליהיות רחוקה מי פינה זאת אני רק מתכרבת יותר....


ומי שמכיר אותי... דיי טוב..  יודע..... שכאשר הבלון שבתוכי מתפוצץ..... ואני מתכוונת שהוא מתפוצץ(והיו לי בינתיים 5 מיקרים כאלה פעם בכיתה א ואחר בכיתה ב' ועוד אחד ב-ג' ושנים ב-ו'...)


וטוב מי שמכיר אותי.. גם אמור לדעת שזה אף פעם לא יצא בטוב....=/


כי בחל זאת מי שמכיר אותי..(מעניין לשם שינוי מי??חח) יודע/ת טוב מעוד!!! שבמצב הזה אני לא יודעת מה זה חזק ומה זה חלש.. דחיפה קטנה שלי זה נפילנ על הריצפה!!!!!! (אני לא מוזדעת לכוחי.. ואלי זה נישמע כמו במצאה אבל זה דיי נכון.. וזה מעוד מפחיד!!)


מתפללץ שזה לא יקרה....



אני בקושי רואה את לימה (הכלבה הכי שווה!!!)



לאנשים יש דעות קדומות עלי......... בעצם הם מנחשים עלי דברים שהם נכונים אבל יש עוד המון דברים שהם לא יודעים עלי..=/ זה עצצוב שאדם חושב שאתה ממצוע....ורגיל... (או מזור במיקרה שלי חח)




עד לעפעם הבאה=]




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה