יום רביעי, 4 באפריל 2007

פסחD=

איזה כיף שפסח חבל שיש שיעורים=[ .... ועם כבר שיעורים אני לא מצליחה לתפוס את גלית!!! לספר ל שהיום נפגשים אצל דר אולי ב-4 ורבע..... ואני לא מצליחה לתפוס את דר כדי להגיד לה שלא תפסתי את גלית.......... ואני לא יודעת עם ללכת לדר כי זה לא בתוך.. ואני צריכה לצאת עוד כמה דק'....


הפסח הזה די משעמם קצת... אז הדבר הכי מעניין יהיה רק ביום שישי...


מזל טוב לרינה! יוםהולדת 13 מחר!=]


בזמן האחרון אני לא יכולה להירדם לפני 11... וזה מעצבן כי זה לוקח לי שעות יום ביום שאחרי..(אני אוהבת לקום מוקדם ו-8 זה מאוחר בישבילי...)


אז בזמני הפנוי אני במחשב הישן.. ומרוב התיפשוט שלי העלמתי תיקיה. אחת שהיתה מעוד חשובה=X נקבה שאמא שלי לא תשים לב XD


היום ראיתי קינג קונג.... וזה היה מה זה עצוב בסוף שהוא מת... אבל לא הבנתי איך הם לקחו אותו לניו יורק????? הספינה יכלה לתבוע...=/ יש דברים שלא נדע.....


עוד 5 דק' אני מתקשרת לדר....


אני ממליצה על ספר..חדש(ואני לא חרשנית...).. משהו עם גיבורת אמריקה.. זה ספר גדול!!! D=


אני לא מצליחה לנצח מישהו במורטל קומב=[ זה עם ה-4 ידיים...


אני מוזאגת.. מה עם דר עדיין לא חזרה ואני אגיע ואף אחד לא יהיה בבית=X ???


טוב נוו.... מה לעשות!!!!


ביי בינתיים פסח שמח=]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה