יום שישי, 20 באפריל 2007

איזה יום!!!

יום מוזר.......כי.. קמתי בבוקר=] בקושי=[


והיה לי חלום ממש..... מעניין.. בעצם שני חלומות=]  ה-1 זה שתיקנתי טינוק אחד שרצה להגיד כיתה מתומטמת.. וכולם נעלבו והענישו אותי=/ בזה שאני אשב בנדנדה והם יסובבו....=/ זה היה כיף ^ ^


טהשני שיש לי חבר..(ואני לא יודעת מי..=/)


והיה חושך וקרן אור ניכנסה דרך החלון .. והיא היתה בצורת לב=]


ואז התעורתי....


ובבית ספר היה כזה משעמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


וגם גלית ודר השגעו טיפה.. אולי טיפה המון=/


וסוף סוף אהנתי איך יודעים מה השעה=] ....(ואני לא מתכוונת בלהיסתכל בשעון........) אלא לדעת מה השעה ב.. ארצות הברית כאשר בארץ 9=] גיליתי איך מחשבים=] ולקח לי שנים להסביר את זה...=/ לדר.. שגם כך לא הבינה=/ אבל היא תבין=]


וגיליתי שכל הכיתה שלי מתומטמת!!!


כלומר ציפי נותנת שאלה.. והיא "האם בקוטב הצפוני יכולה ליהיות קרינה זנטלית???" והתשובה רשומה על הלוח!!!! וכולם לא יודעים!!!!!!


בסוף יואב הצביע ואמר לא... אבל למה????? למה לא??? ואני מצביע ועונה=] (אז מה עם אני משוויצה בזה.... מגיע לי.. עם הממוצע שלי.. אפילו רצוי! בכל זאת 81!!!!! זה כל כך קצת!!!!!!!!! )



לא קשור



אמא שלי הכינה עוגיות... ותאמת.. הן יצאו לא משהו....=/ בפעם הראשונה שטעמתי זה היה טעים ובשניה זה כבר היה מגעיל!!!



ראיתי היום סרט בהוט שנירא "בורות" זה גדול ומעניין=]



אני חושבת שניגמר הצבע המתפסת כי האור האדום לא מפסיק להבהב... או שאמא שלי עשתה משהו למתפסת... אחרי שהתפיסה את המתקון לעוגיות מהאינטרנט.......



ערוץ הילדים שקרנים.. היה כתוב בתקצירים משהו אחד והראו משהו אחר=[



בא לי לעשות את הטקס הזה שעשו לנו במיפגש...=] זה ניראה לי מגניב=]



אני רוצה לשנות עיצוב..........



פינת השיעומום



אז החלטתי להביא לכם פרצופים=] :




=]


:]


D:


$_$


@@


 


: ^ ]


 


+_+


 


H_H


 


&_&


^_^


=~]


=/


=G


=S


3=


!__!

2 תגובות:

  1. יאנה תגידי מה אנחנו עושות(את אי ומילה) ביום שני בערב???????????
    תשובה דחוף....בבלוג שלי וגם אני ידבר איתך מחר...

    השבמחק
  2. יאנה תגידי מה אנחנו עושות(את אי ומילה) ביום שני בערב???????????
    תשובה דחוף....בבלוג שלי וגם אני ידבר איתך מחר...

    השבמחק