יום שני, 23 באפריל 2007

יום הזיכרון לחילי מערכות ישראל

החשבתם פעם... מדוע יום הזיכרון נמצא בדיוק ליד יום העצמאות?


החשבתם אולי.. כיצד המשפחות השכולות חוגגות את יום העצמאות???


אני כן... היום ביגלל אירנה.....


יש לי תשובה רק לשאלה הראשונה והיא:


זה נמצא זה לי זה כי תחשבו החיילים שמתו נלחמו למטרה מסויימת....קיום מדינת ישראל... וביום העצמאות יום אשר מציינים את יום הולדת המדינה שלנו.. צריך לזכור שאנחנו כאן בזכות חילים שמקריבים מעצם ת'נשמה!


זה מעוד הגיוני שזה כך.....






היום היה ממש מוזר ללכת לבית ספר מוקדם...=/ ........


ולדעתי.. איך שישבנו בטקס זה ממש לא טוב.. כלומר אי אפשר לראות כלום כי ה-ח' וה-ט' נצאים מקדימה!!!! וגם זה ממש לא הוגן שאנחנו יושבים על הריצפה בזמן שהמורות וההורים והתלמידים שעושים את הטקס יושבים על כיסאות!!!!!


מה הקטע אין תקציב לקנות איזה 3,000 כיסאות.. וגם זה לא כזה קשה לסדר כיסאות...... בכל זאת בכיתה ה' .. אני ועוד כמה תלמידים (בארך 10-20) סידרנו שורות שורות 500 כיסאות!!! אז 3 כיתוב יכולות לסדר 3,000 כיסאות!!!!!!!!!!






אנשים מתחילים לפחד מפרד (דריה) XD כי היא מזווגת אנשים..חח .... מסכן דניאל XD



רינה אתמול עשתה מבחן אישיות של הארי פוטר...=/ ויצא לה שהיא הארי פוטר.. ואני דיי בהלם!!! %_% לא מי זה שהיא הארי פוטר אלה מי זה שהיא עשתה ת'מבחן הזה=/



היום בצפירה ניסיתי לבדוק כמה זמן זה לוקח(למרות שידעתי) והגעתי ל-110 ......



סתיו עוזב ל-ז5.. למרות שידעתי את זה ראשונה=] זה דיי עצובי=[...... טוב .. עבר לי....=]



ביום רביעי אירנה מחליפה מקומות ואני מקווה ליהיות במקום מעוד רחוק.. מהפקצות/ים......!!!!!!!!!


(אני מתחילה לחשוב שאוריין משתנה קצת=/ לטובה.... או שאולי המיץ ששתה היום עלה לו לראש..=/)



עיצוב חדש - בארך..=/



יש לי אנימציין שופ עם קראק!!!! סוף סוף!!!!



אתמול היתה הצגה מה זה יפה=] ולאיש ההוא היה קול יפה=]



אני מרחמת על הבנים מהכיתה.........  דריה, גלית וקצת מילה ודר... משגעות אותם!!



זהו.. עד כאן לבינתייםם







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה