יום שבת, 7 באפריל 2007

פסח

איזה כיף היה אתמול אצל רינה=] .....  בהתחלה לא הקרתי אף אחד=[ ... אני מילה ודורית השתעממנו לנו בצד....=[ ורינה כל הזמן היתה איתם... ולפעמים ניסתה לשכנע את כולם לשחק במשחקים...(כדי שגם לנו יהיה כיף=]) אבל אף אחד לא רצה בהתחלה ואז דורית התחילה ללכת.. והיא הלכה ואני ומילה נישארנו כי לךא היה נעים ללכת ביום הולדת של חברה..... ואז בדיוק שדורית הלכה התחלנו לשחק אמת או חובה.. או ליתר דיוק חובה או חובה..חח


היה מצחיק ודיי מעצבן קצת.. כי איפה ששיחקנו היה שיפוע כזה.. והבקבוק כל הזמן התגלגל למטה אז לא בדיוק לכולם היתה הזדמנות לשחק.....=/ רק למי שישב למטה...(זה לא ממש למטה אבל לא משנה..)


ואיזבלה מסיבות מוזרות..החליטה לצלם אותי מנשקת את נועם בלחי... ואין לי מושג למה............ 


ואז שיחקנו כדורגל=]......והיה כיף=] ואז עשינו הפסקה וכל אחד סיפר משהו......


ואז שוב שחקנו כדורגל....... בלי חוקים=]


ואז כל אחד היה צריך ללכת....=[ אז נישארנו קצת ודיברנו.... מועדון הרוסיםXD (אני עדיין חושבת שלמרות שנועם רוסי הוא גיזען..חח)


ואז הלכנו הביתה.. והיום חם לי=X


והיה לי סיוט שאני מקבלת 58 בהיסטוריה.. ואני מנסה לנחם את עצצמי והדבר היחיד שמנחם אותי זה שלא נכשלתי והיתה לי הרגשה ממש רעה.. בחלום ולא רציתי לבכות ואז כאשר קמתי התחלתי לשכנע את עצמי שזה לא יקרה...אני מקווה....


מסתבר שיש אנשים בועלם שמיסתכלים מעבר למוזרות שלי..=]


מסתבר שביגלל שאין על מי לרדת אני יורדת על עצמי...=/


לקפוץ על הראש זה מגניב..XD


מזל טוב לרינה=]


מזל טוב לאמא של דורית=]


מזל טוב לחתול של מילה ארצ'י..(כניראה..)  שמצא לא בית חדש=] מאתמול ב-4=]



היום 31 מעלות!!!! איזה חום.....אני שוקלת לבשוק כמה זמן המים התעדו...=? עם אני אשפוך בחוץ..........או עם כדי לבשל חביטה על הריצפה.....XD


(אני מוזרה אני יודעת.. אני יודעת.....)



ביי ופסח קריר...

2 תגובות:

  1. גם לי היה חם.. אז חצי יום הסתובבתי בבוקסר וגופיה [יחי הפיקניק של האנשים מהעבודה של אבא] =]
    ואזרינה באה אלי אז היתלבשתי..:P

    השבמחק
  2. גם לי היה חם.. אז חצי יום הסתובבתי בבוקסר וגופיה [יחי הפיקניק של האנשים מהעבודה של אבא] =]
    ואזרינה באה אלי אז היתלבשתי..:P

    השבמחק