יום שישי, 27 באפריל 2007

=]

לפעמים אי אפשר להבין אנשים.... נגיד אירנה.. המורה שלי.. היא הסתפרה ועשיו היא ניראת כמו שיבוט של ילדה בת 16 של שנות ה-70 משובש.... (מעניין ם היא יכולה לתבוע את הספר??)


התחלתי לגלות דברים.. שנותתנים הסברים להתנהגות של אנשים.....=/


אתמול הרגשתי על הפנים!!!!!!! ובערב מדדתי חום 3 פעמים!!!!!!!!!


בפעם הראשונה מדדתי חום וזה היה 36.6 ואז שחבתי לי במיטה מחושסה בסמיכה מעוד אבל מעוד!! עבה ושוב פעם החריכו אותי למדוד חום!!!


לא שזה הפריע כל כך למדוד פעמים.. מה שכן הפריע ששהתוצאה יצאה  38!!!!! מעניין למה?!!!!


ובפעם השלישית זה כבר היה הגיוני יותר... 37....... ובאיזה 12 בלילה התעוררתי והרגשתי מה זה טוב.. לא רציתי לישון...=] רציתי לשחק הוקי=]


אבל אז הלחתי לישון כי מה אני כבר יכלה לעשות ב-12!!! וקמתי באיזה 6 בבוקר.. והרגשתי נורע!!!! כל הבוקר הרגשתי נורע!!!


ורק כאשר הגעתי לבית ספר השתפר לי המצב רוח=]


ואז היה לנו ספורט=]


גליתי שאני לא כזאת גרועה בספורט...=] אני טובה בכדור רשת -=].....


אני זוכרת שהיה איזה שלב מסויים... שכל הזמן התוצאה לא זזה אז שרה (המורה לספורט השנייה) שיחקה נגד הקבוצה שלי... ואז הם העלו נקודות.. ואז זה לא היה הוגן אז סיגל שיחקה איתנו=] ואז זה היה תיקו 23 23=]


ואז באזרחות היה רגיל ובהיסטוריה היינו בסיפריה... ועבדתי עם אנה.....=/ כי היא רצתה לעבוד ביחד.. ולא היה נעים להגיד לא..(אני חושבת שעם מתאמצים אפשר לשפר בן אדם לטובה=] זה מה שאני עושה=] אני מקווה שזה עונה על השאלנ של יאיר למה אני בזמן האחרון מסתובבת עם אנה ונחמדה עליה...)


ואז היה ג"ג.... המיבחן שהיה דיי קל...... אבל אני לא חושבת שאני קבל 100... אני יודעת שאני אקבל בין 60-90....=] כמובן שהסיכויים שאני אקבל 90 הם ביתנאי שלא תעיתי באף שאלה בשאלותהראשונות (משהו שלא הגיוני..) לכן אני יותר מקווה לקבל 80...=] אבל אני לא רוצה פחות מ-80 כי זה מוריד לי תממוצע=[...!!!



לא קשור לחיים...



מזל טוב ליאיר ב-4.5 (5.4 XD  יבין מי שבין..)



אני כואסת מעוד על דורית !! והיא יודעת למה!!!!!



אני כבר רוצה שיהיה חופש גדול=] לראות ת'מורות=] תבצפר=]



במתיים שקל מופיע זלמן שזר!!!!




סיי בינתיים=]


תגובה 1:

  1. לא ידעתי שאת לא מרגישה טוב י.י תרגישי טוב כפרע;[

    השבמחק