יום שלישי, 24 באפריל 2007

נמאס לי...

נמאס לי.. מכולם! נמאס לי שכל אחד/ת חושב/ת שרק ביגלל שהיא נעלבה או משהו.. אז היא הצודקת!!! נמאס לי שאנשים אף פעם לא חושבים אפילו טיפה.... על אחרים..... כלם חייבים ליהיות אגואיסטים.....!!!!


זוכרים/ות שהיה לי פוסט שבו הזכרתי את פצצת האנרגיה שגדלה בי.... ואז אמרתי שהיא קטנה קצת.. אז זהו שלא!!!! היא רק גדלה עוד יותר.. ואני מרגישה שמחר!!! כן.. מחר היא תתפוצץ.....


זה לא  קל לסבול כל כך המון!! מי כולם אני סובלת משפחה חברות בית ספר כולם בבות אחת!!!! ואני צריכה לבול הכל!



אני צריכה כל הזמן להיזהר שחס וחלילה לא עליב או אאכזב..... ועד שאני כבר מצליחה... הכל נהרס ורק מטעות קטנה.....


נמאס לי ש/ל הזמן סומכים עלי... נמאס לי! גם לי יש חיים משלי גם לי יש רצונות.. גם לי זכויות לחיות


ורק ביגלל שרק פעם אחת בארך.... דרכתי על מוקש... זה לא אומר שהוא חייב להתפוצץ.... למה אתם סומכים עלי כך? מה זה כבר שווה.. עם כל עות קטנה שלי אתם מתרגזים...... מעליבים.... ולא חושבים שהמוקש שדרכתי זה אותו מוקש שאולי סמתם?



אז נכון אני לא מושלמת! זה לא סוד.... גם אתם לא מושלמים אז... אני על כל טעות קטנה מתנפלת אליכם... 


עם על כל טעות קטנה שאתם גורמים, היה פורח פרח במידבר... אז בטח המידבר היה עכשיו כולו יורוק... מהעצב.. ומהאומללות שגרמתם...


אז הינה גם אתם לא מושלמים... אני באה לכם בטענות? "אי אפשר לבטוח בך... את רעה מרשעת" זה לא כל לספוג את זה כל יום... כל שבוע כל שנה ...



רק ביגלל שפעם האיתי נחמדה יותר.... כי פעלתי לפי רצון אחרים שאחרים יהנו.. שלא יעלבו... שלא יתאכזבו.. ופיתאום שבא לי לעמוד על שלי.... לעשות מה שלי בא ולא לכם.... פתאות אתם אומרים שאני רעה? שאני לא מתחבת באחרי?



ועוד דבר.. אני לא איזה .. סופרמן.. אני לא יכולה לגרום לכולם לשמוח באותה השעה..  אני לא יכולה...... אז אני רוצה להתחשב באחרים ואני לא חושבת על עצמי כל הזמן...



וכן.. רוב הקטע מתמקש בריב שלי עם +++... או ליתר דיוק בריב שלה איתי....


אז נכון אני מילה והיא רצינו להיפגש אתמול להתכונן למדעים.. ומילה לא יכולה לבוא ל+++.... באותו היום.. אז יכולנו להעבי את זה ליום רביעי כך שנוכל להיפגש.... אבל לא...... +++ רוצה אתמול.... ולא ממש החפת לה שמילה לא יכולה להיפגש.... ולדעתי זה לא הוגן מצד מילה....


אז חשבתי להעביר את הפגישה ליום רביעי...


אז נכון +++ ביגשה שאני סתם אבוא עליה... לשעתיםם.... אז.. יכולתי להסכים...אבל היה גם בחוץ חם אימיים!!! וגם אני צריכה ללכת מרחק דיי גדול לשם ובחזרה... עם היתה הפגישה לא היתה לי בעיה עם זה כי זה למטרה חשובה.... אבל סתם להיפגש=/ לא היה לי כח ללכת לבד... בשמש!!! לשם ובחזרה... מתתי מעייפות.....


אז אמרתי לא....


זה לא כזה ביג דיל לדחות פגישה ליום אחר ביגלל שאחת המשתתפות לא יכולה לבוא?


אבל זאת לא סיבה להגיד לי שאי אפשר לבטוח בי.. שאני מבטלת פגישות....?


ועל מה? על זה שביכלל העברתי פתפ'ישה ליום אחר שכולנו נוכל ללמוד....


ואז.. כמובן... זה התחיל.. והיום בבוקר.. האיתי צריכה לשאול אותה על העבודה...... שיש לנו במדעים.. ליום חמישי..=/


נישאר לנו לעשות בבילוגרפיה תקציר ושאלה..... כמובן התקציר זה הדבר הכי חשובה מכל השלושה והבבלוגרפיה הכי פחות.....


אז שאלתי אותה מתי נפגשים היום ..(קבענו להיפגש היום..) אז היא לא יכולה כי היא צריכה ללמוד למבחן ...... שיהיה ביום שישי המיבחן שביגגלו היתה אמורה ליהיות הפגישה שלנו אתמול...... 


אז היא החליטה שכל אחת תעשה לבד משהו.. והיא קבעה שאני אעשה את הבבילוגרפיה.... והיא את התקציר.. והשאלה... ות'אמת ... אני לא בוטחת בה.. אני דיי מכירה את +++ ואני לא בוטחת בה שהיא תכתוב את התקציר.... וגם היא עצמה אמרה שהיא צריכה את הסיכום שלי.... בפעם שעברה... אבל היא חושבת שהיא חכמה... היא כל יכול... ושחכה שאני ביכלל לא יודעת מאיפה כל המקורות!!!


היא פשוט נפלה לתוך הבור שהיחא עצמה חפרה... אני לא מתוונת לעשות את הבבילוגרפיה....


מה שכן אני מתכוונת לעשות תתקציר לבד..... ואת השאלה.. כי אי אפשר לעשות אותה בלי הסיכום שמוכן..=/


ודרך אגב.... בתור אחת שקראה לי מבטלת פגישות...... היא עמצה ביטלה היום את הפגישה שלנו...


אנשים לא יכולים ליהיות כאלה אגואיסטים?!!!!! צריך לחשוב גם על אחרים....


אז נכון גם לי היה חלק בפצע הזה... אבל היא המשיכה לזרוק עליו מלח........ היא.. ואני לא אתפלה שהיא תפול לתוך בור..... ואז.. אז ניראה על מי היא תבתח כדי לצאת מי מנו... כי אני לא אהיה שם.. ונון שיש לה חברות והכל... שכמו שאני מכירה אותן הן יהיו בעדה...איתה.... כל הזמן ואני לבד....


אני אהיה לבד...... יושבת בכיסא שלי וחושבת......


היא תיהיה תמוד עם גלית ומילה שגם כך שחכו שאני קיימת..... 



אז מה כבר ביקשתי... שאנשים יחשבו קצת לפני שהם פועלים... איפה הם טעו איך הם גרמו למצב? אני את הטעות שלי במצב הזה מצאתי.. מתוך רצון לטוב....




ובינתייםם מזל טוב למדינה=]

4 תגובות:

  1. תקשבי לי ותקשיבי לי טוב ... נראה ל ני מבטלת פגישות נכון? אז תמשיכי לחשוב כךך תודה שאת שדמה אוית כמו הרעה פה שבעצם את לא חושבתת עליי.. נכון? את לא יודעת מה קורה לי וכמה מרגיז ומעציב אוית שאחת החברות הטובות ביותר שלי פתאום הפכה לעצלנית גדהל שלא שמה לב מה היא עושה במי היא פוגעת אז עם את מתחילה להעליב אוית קודם תחשבי מה זה עושה לי אוקי? תחשבי מה את עשית כדי שאני יגיד את זה ועם לא עשית את ההבליוגרפיה בגלל שלא רצתת למרות שזו העבודה הקלה ולא העמסתי עלייך זה ממש לא פר לגבייאת התקציר עשיית לבדד היה גם מסקנות ושאלהה אז אני עושה בבליוגררפיה ושאלה במקומך וגלית התנדבה למסקנתואת פתאום בכלל לא עוזרת לנו זו לא ינה שאני הכרתי בתחילת השנה את מוכנה להסביר לי מה קרה ללך ? [ תשובה לאייסי ]
    אז שתדעי לך כל מה שכתבת פה פגע בי מאוד ושתדע אני אל מבטלתפגישות אני לא רוהצ את הפגגישה הזו כי העלב אותיי יותר מדי בשביל שאני ארצה:’(

    השבמחק
  2. תקשבי לי ותקשיבי לי טוב ... נראה ל ני מבטלת פגישות נכון? אז תמשיכי לחשוב כךך תודה שאת שדמה אוית כמו הרעה פה שבעצם את לא חושבתת עליי.. נכון? את לא יודעת מה קורה לי וכמה מרגיז ומעציב אוית שאחת החברות הטובות ביותר שלי פתאום הפכה לעצלנית גדהל שלא שמה לב מה היא עושה במי היא פוגעת אז עם את מתחילה להעליב אוית קודם תחשבי מה זה עושה לי אוקי? תחשבי מה את עשית כדי שאני יגיד את זה ועם לא עשית את ההבליוגרפיה בגלל שלא רצתת למרות שזו העבודה הקלה ולא העמסתי עלייך זה ממש לא פר לגבייאת התקציר עשיית לבדד היה גם מסקנות ושאלהה אז אני עושה בבליוגררפיה ושאלה במקומך וגלית התנדבה למסקנתואת פתאום בכלל לא עוזרת לנו זו לא ינה שאני הכרתי בתחילת השנה את מוכנה להסביר לי מה קרה ללך ? [ תשובה לאייסי ]
    אז שתדעי לך כל מה שכתבת פה פגע בי מאוד ושתדע אני אל מבטלתפגישות אני לא רוהצ את הפגגישה הזו כי העלב אותיי יותר מדי בשביל שאני ארצה:’(

    השבמחק
  3. ינה.. עם זה בגלל שאמרתי לך היום שאת רעה ושאני שונאטת אותך.. [אוקיי] זה היה בצחוק..[אני גם מוזרה..]
    וחשבתי שהבנת ועם לא.. אז תדעי שלא התכוונתי..
    וגם זה לא בגללי שהפגישה התבטלה.. אני לא יכולה להסחב כל כך הרבה בשמש..

    השבמחק
  4. ינה.. עם זה בגלל שאמרתי לך היום שאת רעה ושאני שונאטת אותך.. [אוקיי] זה היה בצחוק..[אני גם מוזרה..]
    וחשבתי שהבנת ועם לא.. אז תדעי שלא התכוונתי..
    וגם זה לא בגללי שהפגישה התבטלה.. אני לא יכולה להסחב כל כך הרבה בשמש..

    השבמחק