יום שני, 23 באפריל 2007

חזרתי עכשיו 10 וחצי הביתה...... יאו כולי עייפה!!!!!!!!!


ואני דיי מעוצבנת!!!!


כי:


הלכתי עם דורית ואמא שלי לא רוצה שאני אלך בלי ליביוי מבוגר כאשר יש כל כך קצת אנשים..=[ .... אז היתי צריכה ללכת עם אמא של דורית!!!!!!!


וזה ממש מפדח יחסית=/... ואז פגשנו את מילה ורינה וכל השאר...... והם דיי נהנו שלא כמוני.. שכל 2 שיניות צריךך לעצור!!!!!!


לפחות פגשתי אנשים מוכרים=]


ודורית פגשה רק לקראת הסוף..=/



ראיתי את הזיקוקים=]



משעמם לי.....



מעניין מה אני אעשה מחר?!!!! חוץ מהעבודה במדעים?!!!! (אני מקווה שדר לא כואסת עלי כל כך...=/ )



אני יותר מידי מתלבשת בסיגנו כהה.. וזה מעצבן!!!!!!!!



אני רוצה לישון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



משעמם לי!!! אין לי עם מי לדבר=[



שנה הבאה אני הולכת לבד!!!!!!!!! בעצם לא.. שנה הבאה אני ביכלל לא הולכת!!! אני אהיה בפרק!!! ואראה משם את הזיקוקים.. ואהנה .. או שאני הולכת לשם שינוי בלי מבוגר!!!!!!!!!!!!!!!! זה די....... מאס ומפדח יחסית כאילו מה אני???? בת 5????



טוב הלכתי.. ביי



מזל טוב למדינה =] עד אין סוף!!!!!!


יום הולדת 59= ]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה