יום שלישי, 17 באפריל 2007

יאפייי=]

איזה כיף=] היום נפתח הפורום שלי=] טוב לא בדיוק היום נפתחה שנת הלימודים בפורום שלי=]


כולכם מוזמנים להירשם ולהנות... למרות שזה על הארי פוטר...=/ אבל מי שלא קרא !!! ההפסד שלו..!!!!


המיבחן באזרחות הלך די.. טוב=] ניסיתי לנחש כמה אני אקבל..... והגעתי ל-80 אז במיקרה הטוב הציון יהיה 80-85 ובמיקרה הפחות טוב.. 80-75 ....



=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[=[



אתמול היה יום השואה וכמו כל שנה אני מתחבר ליום הזה מעוד. ויש לי המון סיבות. אבל אני אף פעם לא מבינה למה אנשים תמיד מתמקדים בעיניין של ה-6,000,000 איש מתו? בכל זאת קראו גם דברים טובים... כמו שנישארו 5,000,000 מיליון איש שהיטלר (המעצבן) לא הרג... אנשים שממש אמיצים שהצליחו ליסרוד, ו 5 מיליון זה המון!!! וגם יותר אנשים תומכים בנו אחרי כל העיניין הזה, ויש לנו מדינה, ויש ארצות שהן באדנו... ואנחנו (טוב הניצולים) מקבלים כסף!!! על כל המ שהם עברו... נכון זה לא בדיוק המון אבל זה משהו=]


וגם היו המון אנשים שהכירו והתחברו.... 


אז למה? למה בקושי זוכרים את החלק הזה.. כי עם משווים יצאו יותר דברים טובים מרעים.. ברעים יש רק אחד.. או ליתר דיוק 6,000,000


והגעתי למסקנה למה.... ויש לה 2 סיבות:


-בהתחלה זה היה יום השואה, ואנשים הכירו את היום הז כך, אבל אז הבינו שיש אנשים שניצלו וסרדו, אז הוסיפו לזה גבורה כלומר "יום השואה והגבורה" רוב האנשים שוחכים את זה... כי יותר מתמקדים בשואה ולא בגבורה....(כי יחסית יותר אנשים מתו מאשר נישארו חיים=/)


-עם נעשה גרף מה יותר גבוהה ברע או הטוב.. שניהם יהיו שווים למרות שברע יש רק סיבה אחת.... אבל אותה סיבה כל כך חשובה בדיוק כמו כל הביות הטובות=]


בקיצור רק השנה הבנתי למה זה קורה למה אנשים מתעלמים מי הגבורה...(או לפחות חלקם=/)


ועוד שאלה שתאמת אין לי תשובה שהיא האמת לכל אחד יש תשובה מישלו...


בצפירה, בשתי דק' ... על מה חושבים? על הנופלים? או אולי בקשות ל-ה' שזה לא יקרה..? על קרובי המישפחה שהיו בשואה??? הגעתי למסקנה שצריך על הכל... למרות שזה המון נושאים ויש רק שתי דק'.... צריך להספיק ועם לא תמיד יש את השנה הבאה....



ראיתי אתמול את הסרט החיים יפים או לפחות את הסוף....=] וזה היה יפה=]


=]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=] =]=]=]



אוקיי.. אז היום=]


היה חם..=/ אבל לא כל כך...


סוף סוף החלפתי ת'ספר שלי!!! ולקחתי אחר.. ההתחלה קצת מוזרה.. וטיפה עצובה אבל בפרק ה-2 יותר טוב...


מילה ניזכרה ב...אחוות הרוסים...XD (יבין מי שיבין..)


הגעתי למסקה שאנשים משתנים.... ושאני הישתנתי... ומעוד!!!!! וזה מעצבן!!! פעם האיתי יותר.. טום בוי=] ..חח אבל מצד אחר... אני כבר לא ניראת כמו בן... טוב אולי כן.. אבל פחות מפעם..=/


נימאסו עליי.. בן, עופר, אוריין וסתיו ותומר....!!!!!!! הם מעצבנים!!!!!! ועוד אני יושבת ליד לימאי..(לא שיש לי משהו נגדה..) אבל היא בן אדם שאוהב להתחשבן על חשבון אחרים... ולצחוק....(בלי להעליב אותה כמובן.!!!) ועם כל זה אני לא לומדת.. ואני הכי מאחור!!!! ביזמן שכל שאר הבנות מקדימה..... ועוד אירנה המעצבנת הושיבה את מילה וגלית יחד מאחורי דר ודור!!!!! ואני ודריה תקועות לבד.. רק שאני יותר כי דריה יושבת בסביבת שקטה יחסית..=] כי עופר מסתובב תמיד לצד השני....!!! לצד שלי!!!!!


זה ממש לא הוגן!!!


ומה שעוד לא הוגן.. שאני ניראת כמו מישהי שמרחה על עצמה עגבניות אחרי שיעור ספורט!!!! ואני אפילו לא עייפה!!!!!!!!!!!!!


ובשיעורים האחרונים אנחנו משחקות מתקות ופריזבי...=/ וזה משעמם אני רוצה הוקי=] 


דר צודקת בעיניין של גלית... זה קצת מפריע לי שאנשים לא רוצים להייות בחברתי ולא אומרים לי למה..0כי לפחות אז לא אחזור על הטעות שלי וגם לא אהיה בחברת=] ואז ארגיש לפחות קצת שימחה על זה שמישהו אחר שמח=/) אבל לא אומרים לי כלום!!!!!! ואני יודעת שגלית לא רוצה בחברתי כי אני מעצבנת אותה.. אבל אני לא יודעת למה????? וזה מתריף אותי!! שמילה טוענת שכולם שונאות אותה!!!! כאשר היא בעצמה רואה.. שמימני מתחמקים!!!!!! ולא מי מנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ואני ודר נישארות די בודדות.... כי זה מתחיל לשעמם כאשר אין על מה לדבר....


וגם מעצבן אותי שכל הזמן אבל כל הזמן!!!!! שדריה, גלית ולפעמים גם מילה ודר כל הזמן אבל כמעט כל הזמן!!!! עם הבנים!!!


כלומר נידמה לי לפעמים שזה מעצבן אותם ולפעמים שהם נהנים.... ומה שמעבן שהן תמיד ניכנסות לבועה שלנן ואני דיי בחוץ צריכה להנות מחברתן של רחל ואנה.... ולפעמים גם יאיר....(טוב רק בשיעורי אנגלית...)



הגעתי למסקנה שצריך להתחבר לאנה... בכל זאת היא בן אדם.. וגם יש יל חברה שהיא במצב שלה..... בדיוק רק שהיא בקציר...(ושונה לגמרי מאנה..)


והיא לא נהנת מי זה........... לכן החלטתי להתחבר טיפה.. לאנה..... כי זה מעציב שאין לך אף אחד...=[


אבל באותה מידה אני גם רוצה שהיא תלמד שלא תציק לאנשים.... 



אני מציעה לדורית .... ללכת לבד עם ליטל לבית ספר...=/ כי זה ממש דפוק ללכת כל יום עם בנות שהן קטנות מי מך בשנתיים.....


ואני רואה את דגובת ליטל בעיניין.....



נוי צריכה למצא חברות חדשות ודחוף!!!!! כי זה ממש לא מנומס ולפעמים גם קצת מעצבן שהיא איתנו..... בלי להעליב אותה....אבל זה ממש אבל ממש לא הוגן מבחינתה ומבחינתנו.....



אני חייבת לגלות מי זה פרד?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



השבוע קרה נס!!!!! ראיתי את דוד .א. מחזיק ספר פתוח ומיסתכל פנימה!!!!!!!! זה נס!!! XD


וגם היה לי חלום שהוא רוקד בלס עם ג'נט.... ילדה מהכיתה שלי בשנה שעברה XD 



יש 2 בנים מי ז'1 שעולים לי על העצבים ולמזלי הרע הם איתי במתמטיקה!!!!!!!!!!



שחר ממש סתום... ומיסכן... ההורים שלו נתנו שם שמתאים לשער...XD (הוא ירד עלי )



איליה מ-ז'2 הגבוהה... ממש טוב בצרפתית..=/ והוא אחד הבנים שאפשר לדבר איתם על הפיג'מות!!!!!! וכל שיעור אנחנו מדברים אני מילה והוא.. על פרקים וכאלה..."כולה לבן...כולה לבן" XD לאן נעלמו הימים ההם......????



אני רוצה להרזות!!! וגם חייבת!!!!!!!!!


טוב עד כאן לבינתיים =]


http://www.ez-forum.net/forum/index.php?sid=53f21336fb592c58ed51a758493a8b0f&mforum=yarhony הפורום שלי=]         

4 תגובות:

  1. טוב יאנה שיהיה אז נדבר מאוחר יותר..
    LOVE YOU

    השבמחק
  2. טוב יאנה שיהיה אז נדבר מאוחר יותר..
    LOVE YOU

    השבמחק
  3. את לא תגלי מי זה!:P
    ועל השאר אני אגיב לך פנים מול פנים[=

    השבמחק
  4. את לא תגלי מי זה!:P
    ועל השאר אני אגיב לך פנים מול פנים[=

    השבמחק