יום ראשון, 8 באוגוסט 2010

יום ועוד יום..אני לא בובת משחק

אני פשוט אכתוב באופן אסוציוטיובי מה שעולה לי לראש..

לאור העובדה שכרגע חזרתי מערב להקות בקן-שלמרות שהיו מעט אנשים משצפיתי-היה חם! מאודדדד..והיו להקות טובות! (הממ חבל שהלהקה מאשדוד לא עלתה.. למרות שהיה נחמד לפגוש את הצורה הזכרית שלי P=) 
הייתי סלקטור או במילים אחרות..עמדתי בכניסה ובדקתי למי יש כרטיס..
גם פגשתי מישו שהוא בן 14 והוא ניראה יותר מבוגר מעמית הקומונר לשעבר=O
תמיד אירועים כאלו..שאני מכירה את רוב האנשים נותנים לי הרגשה טובהP= 

__
תראו אותי..
בוכה לי בלילות על שטויות.. על החלטות שגויות על אנשים צבועים..
על טעויות קטנות..
על מחשבות שלא יקרו.. 
גאד דמט-הרי הוא כבר פה..והוא הבטיח סוג של תשובה..
מה בדיוק מעקב אותו?
או..שהוא לא החליט? ומה עכשיו?
נגיד הוא מחליט שכן.. בדוק הוא מתחרט אחר כך.. 
חוץ מזה.. אני עומדת על שלי עדיין ועל הטענות ועל הרגשות שלי..זה לא שהדרך מכאן קלה..
יאללה..לגמור עם זה..
רק תגיד שאתה לא רוצה וזהו.. תגיד שאתה לא אוהב יותר.. תעזור לי לצאת מהחלום הורוד שיצרתי לעצמי..רוצה לחיות במציאות לא משנה כמה היא מכאיבה..
אני רוצה את האמת כבר.. 
ממך..

___
אז
בשישי בערב יצאתי לבאולינג עם דר ולירון>>>>היה כיף! התחלנו לפגוש אנשיםXD
אמממ
אממ
בשבת.......?
אה! נכון!
בשבת..קבעתי להפגש עם מיסטר איקס..
אבל כמו שצפיתי מראש>>>>>>>>הוא ישן! =-= העיקר "בואי נפגש בשמונה בבוקר" איזה בולשיט..צריך לעשות לילד השקמה..
בכל מקרה..גררתי את עצמי עד לביתו הקריר(ת'אמת...זה היה שווה את זה! יש לו מזגן מקפיא בחדר) והכנו שוקו..והיה כיף ומצחיק מאוד! אה ו..שכבנו.. אני בעצמי לא מאמינה..אבל..כן.. 
נהנתי...חבל שהייתי צריכה לחזור הביתה להכין תרגילים>:
כי היום!
כןכן..היום!
שיעור פרטי מספר 2..............פאק הוא נתן לי מלאאאא שיעורים>< 
ובבוקר לא ישנתי מספיק..כי היוםז ה יום גינה..והשכנים התחילו בשיפוצים>:
אחר כך..הלכתי לדורית..ומשם לרופא שיניים!
וואי ממש נלחצתי כשהיא לא השתמשה במזרק הרדמה.. מתתי מפחד! אבל מסתבר שלא היה בו צורך(מזל) וככה..היום היה הטיפול האחרון!
ומאוחר יותר>>>>>>>>>>>>>ערב להקות!!!!!!!!#$@%#^
שממנו כמובן חזרתי..ונהנתי:) 

לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>מחר המופע של נמרוד הראל
-קיבלתי שריטה>:
-גם אני רוצה ללכת לבריכה ולים>: (להלן סימני קינאה במיסטר איקס)
-דר טסה לגרמניה ולונדון! תהני דר! 
-איכס..מת'
-צריך להתחיל לקרא את הספר..
-למה אני לא פוטוגנית? זה ממש מבאס..
-חם...........

עד לפעם הבאה
ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה