יום שישי, 6 באוגוסט 2010

יום ועוד יום.......נו?!

חשבתי על זה..
הרי, כל המשפחה רוצה שיהיה לי רישיון ואוטו-כי כולם סומכים עלי..כי לאף אחד אין וזה..
אז..סבבה..
אני הולכת, לומדת.. מוציאה רישיון (מוצאת דרך להשיג כסף לכל זה..) 
ובעזרת השם קונים אוטו-נגייס את כל המשפחה!
ועכשיו..כשאני חושבת על זה ונגיד כל זה קורה>>>>>>>>>>יהיה לי אוטו..משליOO
כאילו..האוטו הזה יהיה שלי..לא של אמא..לא אבא..לא סבא ולא סבתא..
שלי..שלי ורק שלי..אני אהיה אחראית עליו ועל כל מה שקורה איתו (לצערי גם ביטוח ודלק..) אבל..הוא יהיה שלי.. 
אני אוכל לקחת אותו בלי לדאוג מתי שבא לי.. 
איזה מגניב! יהיה לי אוטו..משלי! 
אף פעם לא חשבתי על זה ככה..
עכשיו רק נשאר להשיג כסף לאוטו..ניראה לי אני אתחיל לעבוד בזמן בית ספר.. נעבוד, נרוויח..נלך ללמוד להוציא רישיון..ואז! נעבוד בשביל אוטו.ומי יודע..אולי תוך שנתיים..
מגניבבבבבבב
___
מחשבות ועוד מחשבות..
אני כבר מבולבלת מכל הזמן לחשוב.. זה כבר ניהיה כאב ראש! עד שאני משכנעת את עצמי להתמקד בצד אחד...יש משו שמחזיר אותי חזרה..ואם אני בוחרת בצד השני אז משו מושך אותי לכיוון הנגדי..
כבר כאב ראש.. ולא רק ראש..גם לב..
זה לוקח לי יותר מידי אנרגיות וכוחות..
אני ידועת שאני כרגע עצובה ושאני מדחיקה את זה-אבל אני עצובה מהסיבות האחרות.. על שיברון הלב של עצמי-התגברתי.. אני מרגישה חסינה לכל מה שבא.. בין אם התשובה היא כן או לא או בטטה.. אני חסינה..(כאילו..אם זה כן אני שמחה..אם לא אני בטח אתבאס אבל..לא משו רציני כמו אז..)
אבל אם..אם זה יהיה כמו שעכשיו-אני בעצם חוזרת לנקודת ההתחלה..
מצד אחד..וואלה אני לא מפתחת ציפיות-בשבית מה זה טוב? אני עלולה להתאכזב..מצד שני-אני לא מפיק חזקה בשביל להתעלם מזה-אז זה קיים ובא אלי מידי פעם.. ומצד שני.. אני כן מחכה למשו..
אני הרי לא אסון מהלך על שתיים שאי אפשר להתקרב אלי..באמת חשבתי שאני קצת יותר מאיזו..חתיכת אשפה בפח.. לא סתם חשוב היה לי שנשאר ידידים-יש לי סיבות.. 
זה עדיף ממה שעכשיו..
ויעבור לי..היו לי מספיק ידידים בחיים שרציתי וידעתי שלא יצא מזה כלום..עוד אחד לרשימה לא הזיק..אני לא אתפלא בכלל אם הוא נגעל ממני או משו..
(הממ..אזעקת מחשבה חיובית-אני אשמח יהיה יותר כזה.. למה אני נותנת למחשבות האלו להכנס לראש שלי? )
במילים אחרות..
אני רוצה תשובה..
הבטחות צריך לקיים.. אז אני מחכה..
אם עובר שבוע של שתיקה.. אז-טוב..ברור לי מה התשובה שזה אומר..=/ 
___
לא עידכנתי כי הייתי עייפה..
וואי
הקייצת עברה!
ביום רביעי היה יום בפארק לכיש..היה דווקא כיף! היתה בריכה רדודה לילדים..וכמובן נרטבתי..והיו מכוניות מתנגשות (פעם ראשונה שלי במכוניות מתנגשות לבד!) והיתה אומגה קטנה יחסית.. אבל חמודה..
היה כיף! 
ושוב רופא שיניים באחר הצוהוריים>>>>>>>>>>הטיפול ממשיך! יאי! אני רק לא מבינה..איך היא מכניסה מחטים באורך של ארבע סמ' לתוך השן והחך..איפה יש מקום?!
בערב..ערב פרידה מעמית הקומונר>: 
למרות השנה הלא קלה..ולמרות שחוסר הבנה הדדית ועוד כל מיני חיסרונות..היה מאוד כיף ומצחיק!
בערב?
לישון..
ולמחרות יום אחרון לקייצת..כלומר אתמול
וואי!
קמתי בשש וחצי..שמתי נודניק..
אחרי כמה זמן אני מתעוררת..כולי ערנית ושמחה..מסתכלת בשעון-חשכו פני!השעה היתה עשרה לשמונה! הייתי צריכה להיות בקן חצי שעה קודם לכן!
מהר קפצתי התארגנתי ויצאתי..
דווקא היום עצמו לא היה כזה קשה..היה דווקא נחמד
שיחקנו חנויות! יאו איזה משחק טוב! אני חייבת ללמד אנשים לשחק בזה! זה פשוט משחק כל כך מפחיד ומלחיץ-כל כיף מצחיק וטוב!
אחר הצוהוריים>>>מורה פרטי..הוא השאיר אותי אצלו חצי שעה יותר מידי! והוא צחק עלי.. והוא היה בשוק כשספרתי לו שאני ועוד כמה תלמידים בכיתה-היינו התלמידים הכי טובים..קיבלנו 70! 
ואז..הביתה
ונפגשים עם מיסטר איקס>>>>וואי היה כיףXD אני נהנתי.. בשיא הרצינות! התחילו לכאוב לי הלחיים מרוב שחייכתי וצחקתי.. 
והיום?
שופינג!
אמא ואני הלכנו לחפש לי עקבים>>>ומצאנו את הזוג המושלם..קצת גדול אבל..מושלם! (עברנו על כל החנויות בקניון..ולא היו עקבים.או שהיו במחיר של 800) אז..קניתי עקבים..ואני חייבת לציין שה-10 סמ' האלו גורמים לי להרגיש מעולהP: סוף סוף הגובה המושלם שרציתי!
גם קנינו מכנס קצר וספר לבוקריפורט-סוף סוף ספר! 
ובערב..? ה' גדול :) 
נריאה..

לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>נעקצתי בלחי..
-אני הולכת למופע של נימרוד הראל! (הממ..בשניה שכתבתי את זה נזכרתי ששחכתי להתקשר למעין ולקנות את הכרטיס..אז..מה שקרה.. שבזה הרגע התקשרתי..והלכתי..וחזרתי..עם כרטיסD:) 
-חם!
-מאוד..
-אני אוהבת שוקו חם
-איזה כיף זה מצב רוח..אני גם יודעת איך להפוך אותו לטוב יותר אפילו>>>צריך רק לקבל את התשובה שאני מחכה..
-מי בא חנויות?
-היום קרה רגע ששימח אותי..ביקשתי מהמוכרת מידה 40..והיא הסתכלה עלי במבט של "WTF" ואמרה לי "את צריכה 38.." 
-חם
-המזגן לא מגיע לחדר
-הגרון כואב
-חם
-בקרוב בדיקות דם...מלחיץ! אם הבדיקה תראה שיש עליה זה אומר..שרזיתי בגלל זה..ועכשיו אני אשמין חזרה..יאי מי..
-אני רוצה אופניים>< לנסוע יעני..

עד לפעם הבאה
ביי ביי

2 תגובות:

  1. מזל טוב על העקבים.
    יאנה אני מקווה שיהיה בסוף הכל בסדר:)
    שמחה שנהנת עם אותיר
    נמרוד הראל האו ענקי!!!!!!!!!!!!!! הייית בהופעה שלו והוא תותח!!!

    השבמחק
  2. מזל טוב על העקבים.
    יאנה אני מקווה שיהיה בסוף הכל בסדר:)
    שמחה שנהנת עם אותיר
    נמרוד הראל האו ענקי!!!!!!!!!!!!!! הייית בהופעה שלו והוא תותח!!!

    השבמחק