יום שישי, 27 באוגוסט 2010

רק עוד כמה ימים....ימים של כיף!

הימים עוברים להם ומתקררים..
מרגישים סוף סוף את שינוי הטמפ'-לשם שינוי כבר 31 מעלות..ולא 32! זה שיפור ניכר.. 
עוד כמה ימים מתחילה שנת הלימודים החדשה ואני משתדלת לא להעסיק את עצמי בפחד הלימודי שצץ אצלי לאחרונה.. 
אני צריכה לנצל את הימים האחרונים הכי טוב שאפשר..
רק אני צריכה קודם לסיים את העבודה בתנ"ך >< עבר המון זמן מאז שקראתי משו בספר תנ"ך ולא הבנתי שום דבר.. העיקר עוד מדובר בשיר השירים-נו באמת.. הרומנטיקה שם כל כך בולטת שאי אפשר להתייחס אליה כאל מובן מאליו-זה דורש ממני לחשוב לעומק על מה שנכתב שם..זה מעניין! ככה זה עם ספרים טובים..בקטע הכי טוב אני חייבת לעצור ולחשוב על מה שקראתי.. אני מקווה שאני אסיים את זה הלילה
ואז..באמת כל שאר החופש שלי יהיה פנוי וריק:) ומלאאא בדברים

עברו רק שלושה ימים מאז שלא כידכנתי וכבר אני לא זוכרת את סדר הדברים שקרו
ולכן
רשימה אסוציאטיבית?@%?#?^#$?%&$?&?@
-ערד פרידה מהקומונרית>>>>>היה נחמד ומצחיק-D::: גורם לי להתגעגע לקן... ואני כולה לא הייתי שם שבוע!
-ב-25 נפגשים עם מיסטר וואי D: לשם שינויXD ל"עשות עבודה בתנ"ך" (כן..ממש.. שלוש שעות שגם ככה אני עניתי עליהן) אבל היה נחמד מאוד! 
-בדיקת עיניים>>>היה קפוא בקופת חולים..פעם ראשוה שאני הולכת לרופא לבד-שלא לדבר על רופא שבחיים לא הייתי אצלו.. למזלי הרופא היה ממש מתוק! על השניה שנכנסתי הוא אמר "צו ראשון הא?" ואני כולי "כןOO" (רק אחר כך הבנתי שאני מחזיקה את הצו ביד..) והוא היה נחמד כזה והצחיק אותי.. ואני רואה 6/6 ! יחי העיניים! 
-בערב-ערב צפית רחובות אצל נגה.. וואי היה כיף, מבאס, מצחיק, חם, קר>>>והרבה חוסר שינה!
מי חשב שלישון ארבעה על מזרן אחד יהיה כל כך קשה?! אפילו בכפיות זה הסתדר בקושי.. לפחות זה היה מצחיק..עד השניה שחזרתי הביתה ביום שלאחר מכאן-הייתי מה זה אנרגתית! ואז..התיישבתי על המיטה שלי ושום-נרדמתי...(טוב-לא ישר..קודם אכלתי ונכנסתי למחשב לראות מה חדש בעולם>>>ואחר כך נרדמתי בבום!) 
ישנתי..וישנתי..וישנתי..וקמתי ונסעתי על אופניים (וואי המזג האוויר היה נעים! היתה רוח קרירה!) וחזרתי..וניסיתי לישון..
-והיום? בעיקר בליתי בלאכול, לישון ולמצא מה לעשות עם עצמי בעתיד..אה ולדחות כמה שיותר את העבודה בתנ"ך..
מאוחר יותר מצאתי את עצמי הולכת עם סבתא לדודה שלי-לבת דודה של סבתא שיושבת שבעה.. איזה עוגיות טעימות היו שם! 

ובעתיד?
טוב
אחרי שאני מסיימת בלילה את העבודה בתנ"ך (הוו בבקשה!) 
להלן רשימת הדברים שאני חייבת לעשות עד סוף החופש!
-להפגש עם מיסטר איקס-שחייב לי שוקולד!
-לפגוש את דנה מערד שבאה?@R?@#%?#^?$ ביום ראשון!!!! 
-יום כיף עם דורית ביום שני (ובתקווה גם מילה ומיסטר איקס) (ובתיקווה נוספת לאשדודD: ) 
-פעולה ראשונה
-לקנות פיצה אישית לעצמי עם בקבוק של קולה! 
-להסתפר(כןכן..להסתפר..)
-למחוק את רוב האסמאמסים בפלאפון-אלו שאני לא צריכה אותם יותר כמו "איפה את" מאמא..
-להחליט אם לקנות יומן תנועתי או להכין יומן בעצמי
-לקנות לוח שנה
-ךמצא מה ללבוש ל-1 בספטמבר
-לנסוע על אופניים! כל יום..
-לסדר את החדר..
-לעשות פיפי! חחחח צריך לעשות בדיקת שתן..

אני עייפה..וממש לא בא לי עבודה בתנ"ך..אולי..אני לא אעשה אותה? D: 
לפינת הלא קשור>>>>יש לי צמיד של התנועה! כי את האחרים איבדתי כרגיל..
-אני רוצה לישון
-אני רוצה לאכול
-אני רוצה לראות סרט
-חם
-אני מתלוננת
-בדד לי...כל העולם ואשתו לא על המחשב..יש להם חיים..
-חלמתי שמטרידים או מתרידים אותי מינית...>: 
-יש לי מסקרה חדשה..עוד אחת לאוסף
-מצאתי יומן שלי מכיתה ה'..אוי ואבוי לשגיאות כתיב שלי ולכתב שלי...במשך שעות ניסיתי להבין ולהזכר מי זה יובל! רק אחר כך הבנתי שכתוב שם אבל..
-לא בא לי בית ספר
-אז אני באמת לא שמנה הא..

עד לפעם הבאה
ביי ביי



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה