יום שני, 23 באוגוסט 2010

יום ועוד יום..מילות סיכום

השעה מאוחרת..
עוד מעט אחת בלילה-וכשאני אסיים כבר יהיה אחרי..
אני צריכה לקום עוד שש שעות..למה? כי יש לי תור לרופא על הבוקר ולאחר מכאן ש.פ.
למה אני כותבת?
אה כן..אני לא נרדמת..
במקום זה אני חושבת על דברים ממש מוזרים. במקום ללכת לישון עם מחשבות חמודות אני מפחידה את עצמי..
אני לא מבינה למה אני מנסה לגרום לעצמי בכוח להרגיש חוסר אונים... למה אני חושבת על עצמי-כשאני בבריכה ומישו מנסה להטביע אותי? זה אפילו לא קרה באמת ורק לחשוב על זה מפחיד אותי.. מצד שני-כל פעם כשאני מוצאת רגש פחד אני חושבת על איך להתמודד איתו..(למשל אם מישו באמת מטביע אותי..אני מאמינה שהוא ממש ילחץ כשהוא ישים לב שהפסקתי לזוז.. ויעזוב אותי..מזל שאני יכולה לא לנשום הרבה זמן!) 
אז כמו אדם נבון-גרמתי לעצמי בכוח לחשוב על דברים אחרים ולא על אנשים שמנסים להרוג אותי..
על מה חשבתי הפעם?
על החלום ההזוי שהיה לי בלילה.. טאק-איזה מוזר זה..נמחקה לי המחשבהOO אני מנסה לכתוב על מה חשבתי ופוף.. נעלם.. שחכתי על מה חשבתי..
אני רק יודעת על מי חשבתי..(חהחה..כן עליו..לשם שינוי בדרך אחרת!) וזהו..
בכל מקרה..בשלב הזה הגעתי למסקנה שאני אכנס למחשב אולי אני ארדם..
ראיתי שהבלוג חסר פוסט עדכני יותר מידי זמן-וזה אומר שצריך לעדכן במהירות..ניצלתי את ההזדמנות! (אני מאמינה שגם למיסטר איקס היתה השפעה בכך כשהוא שאל-סליחה..כשאתה שאלת למה אני לא מעדכנת..)
אז הנה אני כאן..מעדכנת..
כבר מלפני כמה ימים אני מתכננת על מה לכתוב ואיך לכתוב..
את המה כבר יש לי..
איך לכתוב זה כבר סיפור אחר..
אני פשוט אזרום..
___
כתבתי בפוסט הקודם משו על יום מיוחל שהגיע..
לא עוד יום ועוד יום..
לא עוד מחשבות ולא עוד כאב..
סוף סוף גזר הדין נקבע ועכשיו הרבה יותר טוב..
אני שמחה מאוד..
בדיוק ענה על ציפיותי..
על מה אני מדברת הינכם שואלים? 
על ה"לא ברוגז" שלי ושל אסף..הגיע הזמן באמת..
לשמחתי הרבה זה קרה לפני תחילת הלימודים..להבדיל ממה שכל האחרים אומרים..
טוב לי, אני לא נהנת לריב עם אנשים ולא לדבר איתם.. זה ממש לא שמאלני!XD 
אז כן, באופן רשמי לפחות זה ככה..
הזמן כבר יגיד את שלוP:
מה כן..
באופן רשמי נגמרו פוסטי הבלה.. עכשיו צריך לכתוב על השלב הבא בתוכנית "איך עוברים הלאה ויוצאים מזה בשלום?" 
ועל כן
דרוש!(חח היה רשום פה דרושים-לא..זונה אני לא!) 
דרוש בחור בגילי שגר בעיר שלי, חכם, נבון, בעל חוש הומור, אוהב ה"פ, מתחשב, שמאלני (רצוי..), בעל זוג אופניים(רצוי) קורא ספרים ויודע לנגן על משו (העדפה לכינור ופסנתר..אסתפק גם בסקסופון, מפוחית וגיטרה...) זורם, מודה בפחדיו ודברן גדול! אינטליגנט, משוחרר, מנומס, אופטימי או באמצע, מוכן לקשר רציני! 
יהיה נחמד אם תיהיה חתיך אבל אתה לא חייב.. גם אם חברותי לא יקבלו אותך..עדיף ככה-תיהיה שלי ורק שלי:) 
היש אדם מושלם שכזה אי שם בשבילי?
זה לא דרישות גדולות מידי..


____
לאירועי הימים האחרונים
אין לי מושג מתי קרה מה..
אני עושה רשימה
תתמודו לכם להנאתכם:) 
-נזכרתי מה התאריך של יום גינה.. אתמול או שילשום-מסתבר שהם באים בשבע וחצי ומסיימים בשמונה וחצי..כבר למדתי לעקוב אחרי רעש המנוע ולדעת כמה זמן וכמה כיסוח עוד נשאר להם-בלי להסתכל בשעון! 
-סיימתי את הספר לבוקריפרוט-יאו איזה תותח! אני ממליצה בחום לכולם if i stay לעצלנים-הוא בקרוב יוצא בקולנוע..
-דר חזרהD: וביום שישי אחר הצוהוריים נסעתי על האופניים לבקר אותה..היה כיף כרגיל! והיא הביאה לי מזכרת מלונדון ** 
-באותו יום בערב מצאתי את עצמי נפגשת עם רינה למשחק סוער של "פרס או רבין?" בשקולניק... ויותר מאוחר גם דורית הצתרפה ומשם זרמנו לקניון לגלידה..פגשנו את ספיר שנראית  מדהים! והבחור שהביא לי גלידה היה מאוד נחמד.. קצת שחכן..ביקשתי בלי בוטנים הוא הביא עם.. כפיצוי הוא הביא לי עוד כפית-כעונש הבאתי לו לספור מטבעות.. 
-ביום שבת הייתי אמורה לעשות תרגילים אבל אז המורה למת' התקשר ואמר שהוא דוחה את השיעור להיום..ועל כן הפסקתי והלכתי לדורית-עם מילה@#?^? מילה ברחובותD:: וכרגיל דיברנו ועשינו שטויות.. היה כיף
-ביום ראשון מילה באה אלי=O שיחקנו סימס.. אחח..לוציוס מאלפוי וסיריוס בלק זה אחד ההזויים..
-היום אני חצי יום שיחקתי בסימס.. בניתי מישי.. לא השתמשתי בקוד של הכסף אפילו! היא התאהבה בלוציוס מאלפוי שאני ומילה בנינו יום קודם לכן..וכשרציתי שהוא יבוא הוא הביא את סיריוס.. וכשהם התנשקו סיריוס מאוד כעס וניהיה מטורלל.. אוי..
-אגב.. קראתי לה לנגב חומוס.. חומוס זה השם משפחה.
-דודה של סבתא שלי נפטרה-היא הגיעה לגיל שראוי לשבח! 90 ומשהו.. יצא שההלוויה היתה אמורה להיות בכלל ביום ראשון..אח זהו יום הולדתן ה-30 של נכודתיה של הדודה..אז דחו.. לאתמול.. סבתא סיפרה לי שהיו המון אנשים ששאלו לגבי למה לא באתי.. (אני לא הולכת להלוויות..לא מרשים לי..)
-ביום ראשון בערב ראינו את הסרט מהחתונה של אמא ואבא שלי.. אוי ואבוי מה שהלך שם! זה ניראה שכולם שיכורים פשוט.. אמא לא מחייכת בכלל! אבא לא מספיק לחייך..סבא הזמין את סבתא רבא לרקוד ביחד.. גם היו שם כל מיני משחקים מוזרים כמו..השושבין צריך לנשק את הכלה בלחי.. והשושבין והשושבינה צריכים להתנשק.. ואז לעמוד על כיסא ולרקוד? ואחר כך גם הם עשו שההורים של הקלה והחתן מתנשקים..ואז הם צריכים לעשות חילופי זוגות?! פאק..מה זה הבגידות האלו..
גם ניראה לי זו פעם ראשונה שראיתי את סבא וסבתא מתנשקים..
יש עוד קטע הזוי..כשכולם בירכו את אמא ואבא על הנישואים וזה.. ובאו לתת נשיקה ומזל טוב....כווווווווווווווולם נישקו בפה..גם גברים וגם נשים! איכככ! ואיך שכולם היו לבושים..שלא לדבר על בת דודה שלי...חחחחח איזה מצחיקה היאXD 
הדבר שאני הכי לא אהבתי בכל החתונה..זה אבא שלי-פאק! הוא ניראה לא חתיך ויפה בכלל..טוב הוא נריאה דיי..מכוער.. והחלק העצוב שאני ממש ממש ממש דומה לו! הסתכלתי על הטלוויזיה בשוק.. זה היה לראות את עצמי...מה אני כזאת מכוערת?>< 
-החלק העצוב האמיתי בצפיה היה כשסבתא שמה לב לאחד האורחים בחתונה..הבן של אחות של סבא.. הוא נפטר לפני כמה שנים מהתקף לב.. והמצלמה עשתה עליו זום והוא ניראה כל כך ברור ויפה.. אף פעם לא ראיתי אותו במציאות..כניראה גם לא אראה..את הבנים שלו אולי יצא לי לראות..
-בקרוב בית ספר..ואיתו פוסט סיכום החופש (באמת סיכום) וציפיות לשנה החדשה..יש למה לצפות! 

לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>>>>>השמנתי
-מחזור זה לא כיף
-כואבת לי הרגל
-אני עייפה
-אני הולכת לרופא כדי שימלא את הדבר הזה לצו ראשון..
-לא סיימתי את העבודה בתנ"ך
-כן סיימתי את כל התרגילים במת'..
-צריך לעשות מרתון ה"פ ולראות סטפ אפ-בקולנוע! מתנדבים?
-מיסטק איקס חוזר בקרוב
-המבחן במת' הוא ב15 ..
-לגלית היה יום הולדתD: מזל טוב!
-צריך לרזות+לסדר את החדר..
-מי קורא בבלוג שלי?OO אנשים נכנסים כל יום..ואני לא מעדכנת..אבל מישו נכנס ובודק..
-הוצאתי את הבלוג מהמסן..אין יותר טעם בהמצאו שם:) 
-אני עדיין אוהבת.. עדיין מרגישה..לאט לאט ויעבור לי לשם שינוי מהבן אדם הזה.. למה אני ממשיכה להרגיש אחרי הכל?!

עד לפעם הבאה
ביי ביי



4 תגובות:

  1. העיקר שהיה לך כיף, בחופש, זה הכי חשוב לעבור דברים בסטלה הכי כיפית שיש.

    שימשיך כך 3>


    (וואי בא לי כבר לגעת באדמה של ארץ ישראל...או אפילו לראות שלט קטן של קק"ל)

    השבמחק
  2. העיקר שהיה לך כיף, בחופש, זה הכי חשוב לעבור דברים בסטלה הכי כיפית שיש.

    שימשיך כך 3>


    (וואי בא לי כבר לגעת באדמה של ארץ ישראל...או אפילו לראות שלט קטן של קק"ל)

    השבמחק
  3. חח חופש שלם אני מבלה איתך בהכי סטלה שישXD 
    וגם אמשיך!
    היה כיף ויהיה כיף

    תחזור כבר! מתגעגעים פה
    השנאה שלי כלפיך מתגברת מיום ליום..>: 


    (האם בחו"ל יש סימני דרך של פסים או שזה רק בארץ?)

    השבמחק
  4. חח חופש שלם אני מבלה איתך בהכי סטלה שישXD 
    וגם אמשיך!
    היה כיף ויהיה כיף

    תחזור כבר! מתגעגעים פה
    השנאה שלי כלפיך מתגברת מיום ליום..>: 


    (האם בחו"ל יש סימני דרך של פסים או שזה רק בארץ?)

    השבמחק