יום שבת, 14 באוגוסט 2010

יום ועוד.....יום?...ינה מתעצלת


*עריכה*

כל מה שבאדום זה מה שאני-ינה מתקנת ומוסיפה הערות למה שמיסטר איקס שלנו כותבD: 

כמו כן..לידע כללי..מצב רוחי הוא משתנה..כשאני עם אנשים כיף לי ושמח לי..כשאני לבד אז..עצובה אנוכי...מחר>>>>שיעור פרטי ונסיעה לאשדוד לאסור שפלה אחרון! (ככה זה כשהתנועה מאחדת את אזור מרכז ושפלה לאזור החוף..)



קוראים נכבדים


שלום


פה אותיר/מיסטר קולדיג'יי אוסום פוריקס...או פשוט איקסי...או מיסטר איקס משדר לכם(?) מהבלוג של יאנה, כי היא עצלנית ושיש לה שבוע שלם להכין תשיעורים היא מחכה-לרגע- האחרון, ועוד נוסעת לבית שלי בזמן הקריטי והחשוב הזה? גאונה (הוא עבר על חוקי הבלוג וחשף את זהותו האמיתית..ולא-שלא תחשבו שאני אקרא לו איקסי! זה נשאר מיסטר איקס!)


-זה פוסט פריצה אין להתייחס ברצינות לכל שטות שיוצאת מהמקלדת, ואם כן אני לא אשם, ואם כן אל תטבעו אותי, ואם כן....רוב הפעמים זה לא מגיע לזה


 


עכשיו נספר על הימים האחרונים(אתמול והיום)


אתמול:


"בלילה שקט ושלו, שהרוח הייתה רגועה והאווירה נחמדה מאד, ינה החצי ישנה שומעת משו ומתעוררת, אין אף אחד, היא חוזרת לישון


בפעם השניה קול מעיר את ינה, היא חושבת שהוא כביכול קורא לה אבל בכל זאת היא מתעלמת וחוזרת לישון.


בפעם השלישית זה כבר היה מוגזם, ינה קמה מהמיטה שלה הלכה לחדר השני העירה את עלי ושאלה אותו מה קורא פה, הוא מסביר שאלוהים קורא לה, היותה תמימה היא מאמינה ועושה את עצמה מדברת עם עצמה בחדר שלה, בסופו של דבר היא השתעממה והיה חם לה אז היא חזרה לישון, היא כבר לא עבדה על אף אחד, סוףסוף."


 


זה פסוק המתאר את מה שינה מכנה "לא ישנתי בלילה..מישהו העיר אותי"

האמתי קמתי כי רינה שלחה לי אסאמאס.. ובדיוק לפני כמעט נרדמתי..וחשבתי על סבתות מרקדות עם קובעים ונצנצים..


 


ינה הלכה לשופינג...אין לי מושג מה היא קנתה, זה הקטע של הפעלת הדמיון.(ספרים לבית ספר..וואי הם כבדים ומשעממים)


אחרי זה, היא פגשה את הידיד הסופר מ'צו חתיך שלה מיסטר איקס, שעזרה אומץ ועם הרבה חוצפה קרתה לו פילפיני מסריח(לא יפה)לא קראתי לו פיליפני מסריח! רק פיליפיני..וגם לא קראתי לו ככה..אמרתי שהוא דומה מרחוק! ובדרך לבית שלו היו ירידות...פאדיחות...סאטלות...אבל הכי חשוב כיף,לא?מי מסכים להרים ידיים גבוה לשמיים


 


הם הגיעו בריאים ושלמים,דיברו,ופתרו תשבצים,מלחמת כריות וניסו להרדם(נשבע לכם אני הייתי מת משעמום אם הייתי שם-למה משעמם? היה נחמד להרדם בכפיות..כאילו..לנסות להרדם..הבן אדם כל שניה זז! ), אה כן, ומשו ממש ממש ממש ממש קטן


...הם שכבו...בפעם השניה...היה כיף ואף אחד לא הפריע הפעםP: שובבים אלה(משו, אפשר לחשוב מה הם עשו).


 


ואז אחרי שיאנה נטשה בשביל מרתון סרטי אימה עם שני לכבוד שישי ה-13...ידעתם שפעם ראיתי חתולים שחורים נופלים מהשמיים באותו תאריך?


 יש פה טעות..הלכתי למרתון סירטי אימה אצל לנצי עם עדו ויואב ורינה...היה משעשע וואי האחיות של לנצי ממש חמודות! והסרטים הסתכמו בסרט אחד.. ספרי שחכתי מהו..אהבתי דווקא..מעניין כזה! אני אוהבת סרטים שכדי להנצל צריך להאמין בה' וכאלה...(הממ..שוב פעם אני והחזרה תשובה שלי) והיה כיף וצחוקים..עם שני נפגשני יום קודם לכן לשחק ווי..(WII) מישו התבלבלP= 


והיום


היום היום יום היום היום היום היוווווום!


היא קמה, משינה מעולההיסיבה לזה ברורה, כמו שהיא אומרת "המבין יבין הטיפש שילך לפשפש"


באמת ישנתי מעולה..קמתי, הסתכלתי במראה ואפילו נראית לא רע! לא עייפה!


עשתה מלא תרגילים היותה גאונה, ברצינות, ציונים בירח, נעים בחללית לכיוון השמש


היו אורחים(מכובדים, בכלל זה הם אורחים)


הייתה מקלחת


היה אופניים>>>אוו פגשתי את רינה ועוד שניים בעוקף..אני אוהבת לנסוע על אופנייםD: 


היה לפגוש בחור עם כאב בטן


היה לחזור הבית


וזה בעצם היום הכי משעמם שהיה לה בחיים לא נכון..זה לא היה משעמם..נסעתי על אופניים!


והנה אני פורץ לה עם הידיעה שלה וכותב לה פוסט ארוך ויפה, איזה מגניב זה יש פה פיגר של הארי פוטר, הוא נראה כמו האצבע שלי פה


 אם מישו הבין מה הוא כתב בשורה קודם לכן..שיסביר לי..


אז בשמחה רבה ובהרבה צער


אני מסיים תשידור


שיהיה לכולם לילה מלא שמחה ועושר>>>הוא מאחל לכם כסף! לא להיות עניים! זה כל כך קפיטליסטי..


שיא הרצינות, תיהו בריאים יא פאדחנים


עד לפעם הבאה


צ'יאו בומבילות D:


 

4 תגובות:

  1. איזה מוזר זה להגיב לעצמיXD
    אל דאגה יאנה-יהיה בסדר
    ומיסטר איקס-תשתפר בכתיבה! כמעט ולא מבינים שזה פסוק מהתנ"ך ולא מהקוראן...

    השבמחק
  2. איזה מוזר זה להגיב לעצמיXD
    אל דאגה יאנה-יהיה בסדר
    ומיסטר איקס-תשתפר בכתיבה! כמעט ולא מבינים שזה פסוק מהתנ"ך ולא מהקוראן...

    השבמחק
  3. חחחחחחחחחחחחח ]וסט ענק!!!!!!!!!!! אהבתי
    לדעתי צריך להיות ככה כל פוסט...חחחח

    ויאנה. זה בדיוק כמו בספר השני ג’ייקוב באמת מעורר אותך לחיים וגורם לך להיות שמחה. ואני שמחה בשבילך:)

    3>>>>>>>>>>

    השבמחק
  4. חחחחחחחחחחחחח ]וסט ענק!!!!!!!!!!! אהבתי
    לדעתי צריך להיות ככה כל פוסט...חחחח

    ויאנה. זה בדיוק כמו בספר השני ג’ייקוב באמת מעורר אותך לחיים וגורם לך להיות שמחה. ואני שמחה בשבילך:)

    3>>>>>>>>>>

    השבמחק