יום חמישי, 24 במאי 2007

שבועות=-X

אאאתמול! האיתי אצל דר=] והיה כיף...דיברנו המון ושיחקנו בכדור.=] ואכלנו עוגת גבינה ממש טעימה=]


ואז אלכתי הביתה=[


היווםםםםם


7:20 אני יוצאת מהבית לעשות בדיקות דם.. לא אכלתי ולא תיתי מאז שחזרתי מדר... ועד אחרי הבדקה=[


8:00 אני אוכלת ושותה=] סוף סוף!!!


11:30 הולכת לקניון לקנות לי חולצה ונעליים לחתונה של הבן של הבן-דוד של סבתא שלי(אני היחידה שמכירה את הבן של הבן דוד של סבתא שלי??)


2:15 אני בבית אוכלת ארוכת צוהויים


2:50 אני יוצאת חוצה לחכות למילה(בחום!!!)


3:05 מילה הגיע!!! והלכנו=]


בסיפרייה-צילמנו שני דפים ומילה כל הזמן הזה קראה בספר גינס..(שחצי ממנו אני כבר מכירה=X... למרות שאף פעם לא פתחתי את הספר הזה..2007... )


3:45 סיימנו והלכנו.. אני הלכתי לקנות ארטיק=] (לא שזה מעניין כל כך...)


אני בביתמשעמם לי=] מחכה למחר!!!! לפגוש את דריה=] ואת גלית=] ואת כל השאר=]



לא קשור>>>>>


גיליתי שאני יכולה להוריד פונטים למחשב!!! (לא שלא יכולתילהוריד לא יכולתי להתקין כי היה לי ווירוס בתיקיה של הפונטים ולא יכולתי להוריד עוד=X) הורדתי כמה פונטים חמודים=]



אני ודר מתכננות ללכת לספיידרמן שלוש.. ולסחוב איתנו כמה אנשים..חח..



ביי ביי =]

3 תגובות:

  1. יאנה............כמה זמן לא ראיתי אותך....אני רואה שלא התשתעממת היום....חח...ובקשר לבידקות דם..(איי..(=/
    ומחר אני כבר מתה לספר לך מה קרה לי בקרית שמונה..וגם לשמוע אם יש חדש....ואני מה זה התגעגעתי אליך למרות שזה רק 3 ימים...חחח...ואני גם רואה שביום שני התשעממת..ממש....ולעומך אני ממש לא וגם אתמול אבל היום די כן.....אולי קצת הרבה....חחח...וגם אני רוצה לשמוע משהו על .א...........כי מזמן לא ראיתי אותי..=(....טוב יאאלה גם שלחתי לך הודעה בפאלפון ואני מחכה שתגיבי לי.....!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. יאנה............כמה זמן לא ראיתי אותך....אני רואה שלא התשתעממת היום....חח...ובקשר לבידקות דם..(איי..(=/
    ומחר אני כבר מתה לספר לך מה קרה לי בקרית שמונה..וגם לשמוע אם יש חדש....ואני מה זה התגעגעתי אליך למרות שזה רק 3 ימים...חחח...ואני גם רואה שביום שני התשעממת..ממש....ולעומך אני ממש לא וגם אתמול אבל היום די כן.....אולי קצת הרבה....חחח...וגם אני רוצה לשמוע משהו על .א...........כי מזמן לא ראיתי אותי..=(....טוב יאאלה גם שלחתי לך הודעה בפאלפון ואני מחכה שתגיבי לי.....!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק