יום שלישי, 1 במאי 2007

שאלון!!!

ניום גלשתי לי.. והשתעממתי לי=] (כרגיל=]) אז החלטתי להביא שאלון שמאציתי=]



(בהמשך אני אעדכן על היום=] ...)



ברגע זה



צבע עיניים: כחול 


צבע שער: ברגע זה שתני,  בלונדיני כהה


צבע ציפורניים: שקוף?=/ 


צבע קיר בחדר: לבן 


 צבע מצעים: כחול=]


צבע מיקלדת: שחור


צבע טלפון: אפור והשני אדום


צבע פלאפוף: שחור


 צבע חולצה: וורוד (איכס..)


צבע מיכנס: אדום



אם יש לך


אכים ואחיות: לא...


דיסקמן: לא אבל יש לי MP


רקטה חונה בחצר: אה.. לא...=!


חיית מחמד: יש=] כלבה=]


מחשב בחדר: יש ויש=]


מחלה סופנית: אה... לא...


חבר הומו: אה.... לא שידוע לי...


מערכת סטאריו: לא =[


דיוידי: לאן אני אחבר בדיוק?? אין לי טלוויזיה בחדר


אהבה: לא=] =[


חבר: לא, בינתיים לא..=[


 


האם אי פעם

 


התנשקת צרפתית: אה.. בחלומות נחשב? חח


התחבקת: כן..=/


משכת למישהו תפוס: כן כל הזמן!!!!


נמשחץ לממישהו פנוי: לא....


התאהבת בידיד: לא ....=|


נמשכת למורה בבית ספר: לא!!!


ניהלת רומן סודי: עם עצמי=] ..חח


ראית חדשות מהתחלה ועד הסוף: כן...


אכלת משהו שידעת שפג תוקפו לפני יום: לא!!


הלכת מכות: ברור!!


קיבלת פנס בעין: לא..=]


הרכבת עדשות: לא.. למררות שלא יזיק לי לקנות כאלה שהן בצבע מסויים=] לדוגמא שחור..


דחפת מזלג לשקע חשמל: לא!! ממש לא!!


הרבצת למחשיר חשמלי כי הוא לא פועל: לפרק אותו נחשב?


עשית בייבי סיטר: כן


הרגת מישהו: לא.. אבל אני מתכננת חח


פגעת במישהו/היא: כן=[ לצערי


איחרת לבית ספר: כן =| ב-2 דק'....(זה משהו.! אבל לא נירשמתי..חח)


הברזת מבית ספר: לא אבל אני מתכוונת..חח


 



מה:


הבן אדם/בת חווה שאת הכי אוהבת: וואוו זה קשה..=/

החג האהוב עלייך: פסח=]

הסרט האחרון שראית: היום רכבת לכותב..(זה הדבר הכי מעניין שהיה..)

השיר האחרון ששמעט: 2..." נער ונערה" ו.."ואת" של הראל סקעט

 



עוד קצת עלייך


שתית אלכהל: לא...=/ לא נידמה לי..

נסעת בכאבאית ובו בזמן עשית יחסי מין עם בוב הבנאי: לא!! וגם בוב הבנאי הוא לא כבאי הוא בנאי

אוספת משהו: צעצועים קטנים וחיות פרווה..=]

מאוהבת: לא...

אכלת כלי כתיבה: לא..=/ שונאת איפרונות

דיברת בטלפון כל הלילה: לא. כל הבוקר..

נפגעת מעוד מי מישהו/הי: כן..=X

זרקו עלייך מאכל: כן..... בננה מאיזה אוטובוס..חח!!


זה היה משהו...

 





אז מה היה לי יום?

 

בבוקר.. חוץ מהעובדה שמצאתי קשת ריצפה חדשה XD (המבין יבין...)

היתה שביתה לאירגון=X ... זה כבר מוגזם! ....

והבית ספר היה ריק=] (אני שונאת רעש!!! מצד שני אני גם שונאת שקט מוחלט...=X..)

אנגלית-משעמם

ספרות-נורעי שונאת את אלה! לא היו צילצולים ולא ידעתי מתי להוציא את הספרים ואז היא לא נתנה לי! ועוד היא בעצמה איחרה לשיעור..

צרפתית- הבוחן היה מה זה קל!! אני מקווה שכך יהיו כל הבחנים והמבחנים...

הבעה- מה ניראה לכם???  משעמם.... למרות שהפעם גיליתי או יותר נכון הבנתי=] למה לנסיכה לא היה נוח ביגלל העדשה..(טוב נו.. מה? זה לא שמדברים על דברים כאלה בגן?!!! והגעתי לזה עוד כאשר קראנו את הסיפור לפני הכיתה.. לא שזה מעניין כל כך=]..חח)

אחרי בית ספר נישאתי לחכות למילה....=] וואי אני שונאת את העצלנות של אירנה!!!!

היינו צריכות להביא פתק למורה אחת.. והיא לא יכלה לעשות את זה!!!! זה היה מצחיק כי שני ניכנסה וכולם עמדו..חחח

ובבית משעמם...

 

ִגליתי איך כותבים ניקוד!! במחשב=/ !  ֱ ֲ ֳ ִ ֵ ֶ ַ ָ ׂ  ׁ

 

יש לי מחרותיים מיבחן בתנך=X

 

משעמם לי=X

 

טוב הלכתי לי=] ביי

 

 

3 תגובות:

  1. היי,
    חבל שלא הזכרת את משחק המתנה שעשינו ,
    אמ... אז מה יש לומר.... בלוג יפה מהמםם , כתבת המון ולא ידעתיי שהרבצת למישהוו, אמ... מקווה שהלך לך טוב בבוחן ושתקבלי ציון גבוהה,
    אוהבת3>
    הייתי פה
    -דרי-

    השבמחק
  2. היי,
    חבל שלא הזכרת את משחק המתנה שעשינו ,
    אמ... אז מה יש לומר.... בלוג יפה מהמםם , כתבת המון ולא ידעתיי שהרבצת למישהוו, אמ... מקווה שהלך לך טוב בבוחן ושתקבלי ציון גבוהה,
    אוהבת3>
    הייתי פה
    -דרי-

    השבמחק