יום ראשון, 6 במאי 2007

ל"ג בעומר=]

איזה כיף היה אתמול. טוב חוץ מפרט ממששש עני ומממששש מעצבן.. אבל אני מנסה כמה שיותר לשקוח אותו..=] (מי שיודע לא לספר!!)


אז.. אספר בקטנה מה קרה=]


אני ודריה הלכנו לדר=] בדרך פגשנו כמעט את כל השיכבה=0


ואז הגענו לדר וחשבנו על משחקים=]


ואז הגיעו פז ושני=] והלכנו החוצה=] ואז הגיע גלית=]


ודר גלית ושני התחילו להביא את האוכל=] (רציתי לעזור אבל... לא יכולתי נעלו אותנו בחוץ =[ )


ואז התחלנו לאכול=] ואני אכלתי הכי קצת... כולה 2 נקניקיות ו3 המבורגרים..(ואני עוד הכי קצת !!) אני לא אתפלה עם היום יהיה לי כלוסטרול גבוהה..חח


והיה קטע שגלית שתתה את כל מה שנישאר מהקולה.. וזה דיי המון!!! והיא הצליחה=]


ואז דריה טיפה התחרפנה מהנקניקיות שלדעתה היו מעוד שקסיות..XD .. 


ואז שיחקנו מתה=](מישחק שבונה אישיות חדשה=] )


ולי היה דיי מזל !! כי כל הזמן תפסתי מתנה=] אבל ידעתי שדווקא בסוף אני לא התפוס=[ ... (אני אורי גלר=] )


ואז שיחקנו נבר=] וזהיה דיי מצחיקXD


ועם כל העיניין יש לי כאן מתקון של מיץ!! ממש אבלל מממששש נחמד=] XD


מצרכים:


מיץ תפוזים


מיץ תפוחים


במבה


צ'יטוס כאפה


אופן ההכנה:


לשפוך הכל לכוס ולשתות. =]


לא מומלץ לבעלי טעם חלש=] ח_ח


=] היה ממש מצחיק=]


ואז שיחקנו פליק פלאק..=] וזה היה ממש מצחיק=]


וגם בום באם =] ..(זה נישמע ממש דפוק מה....חח.. טוב זה לא=] )


קיצר היה ממש כיף=] והים אני הולכת לדר=] כי הבתחתי לה=]



ביי בינתיים=]


גיבו לי=]


ודרך עגב תנסו תמתכון..=] חח


2 תגובות: