יום שני, 21 במאי 2007

I hate shoping

לכל מי שמתחיל להתבלבל אני כן בת..=]


אני שונאת קניות עם אמא שלי!!! כל שניה היא חייבת לעצור איפה שהו או למצא את הדבר הכי גועלי!!! זה ממש מעצבן!!


אז מה היה לי היום!!?


אה.. היסטוריה-רגיל..מעניין וקצת מעצבן..=/... למדנו משהו דיי מעניין לשם שינוי..


נכון יש את מיכאלנג'לו, רפאל, דונטלו ולאונרדו..(הציירים מאיטליה..) נסו לקשר את זה לצבי הנינג'ה..XD... (מסתבר שמרסל ראתה את זה י_י עם הילדים שלה.. אבל עדיין מרסל?!! )


ספורטמעצבן... קצת.. רחל היתה בקבוצה השנייה וזה לא הוגן..(למרות שהקבוצה שלנו ניצחה) וגם היה קטה אחד שאני זרקתי את הכדור הן תפסו זרקו חזרה ואנחנו לא תפסנו... ואז האיתי צריכה שוב לזרוק..(ולא הן..)...


אנגלית- עצוב=[ קיבלתי 62 באנגלית במיבחן..(טוב רק באנסינג והמיבחן אבל יש כמובן אתהפורג'קט שהוא חלק מהמבחן והוא 20 נק' ואני יודעת שהיו לי שגיאות שם.. ואין שום סיכוי שאני אקבל 18+ נק' זה אומר שאני אקבל 70 ושמהו=[ המיון הכי נמוך שאי פעם היה לי באנגלית ישר אחרי 80 !! עם לא היה את הפרוג'קט האיית מקבל 82..(צריך להוסיף 20 נק' למיבחן) 


מלאכה לשם שינוי ניסרתי את החתיכה שלי לשתיים..(צריך ליישר אותה ואני מתחילה ת'חלק הבא..) אבל זה לא הוגן לקבוצה השנייה היו יותר שיעורים כי היו להם פחות חגים..=[ ואין סיכוי שאני מספיקה לעשות את החלק הבא ו- ליישר את החלקים שיש לי עכשיו ב3 שיעורים!!!


צרפתית-יאי זה היה שיעור נחמד יחסית.. מכל החודש..=/ ניראה לכם/ן שעם לא הבאתי קלסר שקוף לעבודה שלי(כי היא לא רצתה את הקלסר השקוף שלי..כי הוא הטקמת) זה ניקרה שלא הבאתי עבודה למרות שהיא בדקה את העבודה שלי...??? ולמרות שהיא מעוד מזלזלת בה..כי היא אמרה את זה בלגלוג=/ לפחות קיבלתי בצרפתית 83=] הציון הכי גבהה שאי פעם היה יל בצרפתית במיבחן... ומיסתבר שבשאלה האחרונה לא הורידו לי 15 נק'.. כי כתבתי את שם העצם..=] (ספר, אחות וכו'..) איזה מזל=]


בבית משעמם..


הלכתי לסיפריה ולקחתי בפעם הראשונה אחרי שנה ומשהו 2 ספרים!! (מה שמצחיק שעל אחד מסופר על ילד בשם דור ועל השני ילדה בשם דר..=] ויש שם גם עוד אנשים עם שמות מוכרים כמו גלית=/ ונדב... מוזר..)


ואז הלכתי לקניון.. שעמום רצח.. חוץ מהסוף=]


הלכנו להיפרנטו. ואמא שלי פגשה שם חברה שלה עם הבת שלה(זאתי שעזרתי לה=]) ואת בעלה.. והן קנו ביחד 2 עוגות כך שצריך לשלם מחיר אחת..(2+1) וזה היה מצחיק כי כל הזמן החברה שלה פחדה שהיא לא תעבור את 150(1+! מעל 150..) ובסוף היא הגיע ל-400 XD...


וגיליתי שכאשר אמא שלי היתה קטנה היא זרקה בקבוק על איש אחד והתחבאה וחיכתה שהוא יילך והוא לא הלך ואז כאשר היא קמה הוא ראה אותה XD ..


ואותו דבר קרה לחברה שלה י_י מה שאנשים רוסים של פעם עושים ..


איזה  באסה מחר יום המיים..(לא..??) ואין לי עם מי לעשות שוב!!!... איזה באסה למי שיש מקום פנוי נא לצור קשר איתי באיסי..=/


לפינת הלא קשור(כי אני השתגעתי..)


היום בספורט לימאי תפסה את הכדור בדרך ממש מוזרה...=/



לכל העולם עם אתם קוראים למישהו הומו אז אתם ממש דפוקים..... עם כבר תקראו לו הומו סקסואל ... (לכל האנשים שלא היו בשיעור היסטוריה היום ולא ידעו את הדבר הבא: הומו=אדם!!! הומוסקסואל=אדם(זכר) עם נתיות למין זכר... )



פגשתי היום את מילה רינה ואיזלבלה בקניון...



גיליתי שאנשים מדברים עלי XD רק לרעה י_י ואני לא ניראת כמו מכונית צעצוע שממה ששמעתי היא שווה 3000 ...(לדעתי באגורות אבל מי יודע..חח..)



חננה=מישהיא שלומדת וחרשנית.. מה שאני לא.. הוכחות: התעודה שלי..



אני לא כל כך טיפשה כמו שאנשים חושבים..!!!! דיי עם דעות קדומות וסתיגמות!!!



ניראה לי שאני עקפתי את דריה בגודל הציצי..חיחי... (אבל זה עדיין לא בדוק..)



אני חייבת!! להרזות ודחוף!!!



אני שונאת שלא מקשיבים לי=[ ואז אנשים טועים..(וכן אני מדברת לאמא שלי..)



אני לא מבינה איך אנשים..(רוסים כמובן..) יכולים לראות קטי המחוערת(סידרה אחת ברוסית אשר המקור שלה בספרדית אבל הפיקו אותה בארץ(אולי) ברוסית...) זו סידרה לא משהו!!(אבל שיר פתיח יפה=/ ...)



אני שונאת טלנובלות אני רואה האלופה ואני כולי המטח.. כי אחרי החיבולים של דורית יפית וסיגי יסעו באוטו(משום מה..) ואז דורי יצלצל כדי לעצור אותם(כי הוא טעה..) ואז היה מאוחר והכל התפוצץ וסיגי בהריון=]



לדר אין בלוג=[ מקווה שיהיה לה בקרוב...=] לא שזה כל כך חושב=/



מיליון דולר מיליון דולר מיליון דולר...



(מי שלא מבין.. לפני שני משפטים דר התחברה לאיסי אז מי יודע אני אגיד 1000000 דולר אולי יההי לי..חח)



היום יום זכר לחטופים=] הם ייחזרו בשלום בטוח!


שבועות שמח=] ביי ביי=]

3 תגובות:

  1. היי, איזה ספר זה אה ? חח אמ.. תודה שהזכרת אותי :]] חבל שאת לא מזכירה את המשחק אחד באמצע כי זה ממש כיף :]]אמ.. אוהבתת אותך 33>;-) 

    השבמחק
  2. היי, איזה ספר זה אה ? חח אמ.. תודה שהזכרת אותי :]] חבל שאת לא מזכירה את המשחק אחד באמצע כי זה ממש כיף :]]אמ.. אוהבתת אותך 33>;-) 

    השבמחק