יום חמישי, 3 במאי 2007

איזה באסה=X

עוד מעט ל"ג בעומר ולי אין עם מי לעשות=X.. אולי מישהו רוצה לצרף אותי עליו???? אני פתוחה להצעות=]



קיבלתי אתמול 93 בג"ג=] (הציון הכי גבהה שהיה לי כל השנה=]!!! ישר אחרי 92....) וגם הלכתי אתמול לקנות ג'ינס בסוף קניתי שניים=]


אחד קצר יפה והשני ארוך..=]



אתמול בקושי למדתי=/ למרות שהיום היה מעוד קל במיבחן אנני חושבת שאקבל ציון חלא כזה גבהה.....



אתמול דריה באה עלי אחרי בית ספר.. והיא גילתה ש.. פרד וג'ורג' הם בני 20..חח...



אתמול שיחקנו מתנה ויצא שקוראים לי חזיונת=/...



המשחק מתנה משטלת על הכיתה שלנו או לפחות הבנות=]



והיום..!!!!


חום מוות!!!! 39 מעלות צלסיוס!!! זה כמע שליש מתוך רתיחה(100 מעלות..חח)


באתתי עם הג'ינס שלי=] והיה לי חם!!!


מדעים-משעמם.. דרך עגב הדבור הזה שכל הזמן ניכנס לכיתות.. ביומיים האחרונים.. צריך להבין אותו.. הוא נמצא בחוץ בחום.. ואנחנו בפנים..


היום הוא שוב ניכנס.. מסכן הדבור אוריין חבט בו=/ חח


הבעה-אין יש מבחן שהיה דיי קל=/)


מתמטיקה- משמעם !!! וחם!!!! ואני רוצה שמישהו יחליף בטעות במיבחנים של הקבצה ג' וא'..=]


אחרי בית ספר.. כלום שום דבר מענייין כל כך..


וב הלכתי לי..=/ חם מעוד מקווה שתתקרררווו ינה=]


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה