יום חמישי, 31 במאי 2007

ניראה לכם/ן שהקשת שאמא שלי קנתה לי..

היא ליופי.. מתנה ממנה.. או מגן ראש.. מתנה מה'???


אני מתחילה לחשוב שזה האופציה השניה..XD


בזמן האחרון שמתי לב  שיותר מידי חפצים ודברים אנשיושיים ביכלל.. פוגעים בי..=X... אתמול נגיד.... יואב(אני חושבת שזה הוא..)זרק עט.. והעט הזה פגע לי בתחת= . וגם אתמול גלית זרקה לדריה טוש..(שבתוכו פתק..) זה פגע לי בראש..=/ היום... מילהוסטס..(ומדי פעם אולי גם דוד..=/ ) זרקו זה על זה כדורי נייר.. עכשיו לא שיש לי בעיה עם זה..(ממש משעמם בשיעור מת'!!! ) אבל באמת זה שמילה יושבת מאחורי לא אורמש שצריך לפגוע בי!!!


כל השיעור בין עם זה סטס או אוריין או שלב.. או אלון.. כל אחד מהמם פגע בי...!!!! מה כל כך קשה להזהיאר אותי קודם..(למרות שבשיעור השני משהו חשב על זה לשם שינוי..... =/...)


מסקנה.... יש יותר מדי דברים מעופפים בחיים שלי.. ולצערי זה לא אני..=/



אתמול.. היה תמבחן.. היה לי דיי טוב=/ אבל.... אני  מתחילה לפחד שטעיתי שם =X... כי אני נתתי את המיבחן שלי ראשונה =/ אני גם חייבת להוציא 90+ כדי ליהיהות שמחה ועל לא אז לפחות 80+ כדי לחיות=/


אתתמול היה כיף בחוץ.....


היום...


מדעים... האינו צריכים להגיש את העבודה המטומטמת הזאת...=/ בסוך עשיתי על האש=/ והיתה לי את העבודה כי עלובה =[ והכי קטנה=[


צרפתיתבינגו.. שכמו שהבתי נצחתי אבל לא ידעתי את זה =/ כמו כל הכיתה XD


הבעה אין מה לדבר.. מתפתח בינהם משהו.. .. כל השיעור היא יושבת ומסתכלת עליו במבט מקנא.. כי הוא יושב ליד מישהי אחרת.... וגם היא והוא הגיעו דיי באוטו הזמן... וגם היא ניראת מעוד פרועה כאילו היא עשתה דברים מעוד מענייניייים איתו...XD... (המבין יבין למי אני מדברת ומי שלא שישאל אותי באיסי...או מחר..XD..)


מת'טוב... מה לא קרה שם..XD בהתחלה היה את העיניין הדפוק עם יעקוב ועמית=/ שרבו על כיסא.. ומה שדפוק.. היו לידם עוד איזה 3..=/


וכמו תמיד דוד נדחף...XD..


עד שאירנה.. ששברה לשם שינוי שיא בעצלנו...=/(בפעם הקדמת זה היה איחור של 10 היום זה 15..=/) הגיע=/


ואז בשיעור היה את המלחמה המוזרה הזאת בין מילה לסטס=/ ואוריין שכאס על מילה כי היא בטעות פגעה בו=/


כל השיעור אנשים זורקים על מילה.. ונחשו מי יושב ליד מילה וספג את כל הפגיעות??? כן אני !


בהפסקה היתה מלחמת כדורי נייר=] והיה ממש מצחיק.. עם מילה וסטס ודוד..XD ומילה פגעה בו בתחת..XD..


ולמאי שכל השאר פגעו בהXD... ועומר שניסה לפגוע בה ופגע בסוף באנטולי... XD...


ואז שיעור נוסף ומשעמם...


ותנ"ך=] היה מעניין כרגיל..למזלי לא היה שיעור עבודה בחוברת.. אלה פילוסופיה=]


ובסוף היום....=X.. כלום שום דבר שלא יעניין אתכם/ן...=/



לפינת הלא קשור...(כי באמת משעמם יל בחיים=/.. או לפחות ברגע זה..)


האיתי מעדיפה לאכול קקי של פרה במשך שבוע במקום לקפוץ מבניין מעוד מעוד מעוד גבוהה ולמות..(או ליחות אבל עם 100000000 םצעים חמורים..)


XD



דר התקבלה להצגה=]



לשם שינוי הבנתי משהו..XD... בשיעור ספורט.. למה שרה משחקת עם הבנות שלנו נגדנו.???


כי הן ממש אבל ממש גרועות(חוץ מכמה בנות.. איזה 5.. בארך אבל אני לא מחשיבה אותן..)


ושרה לפחות מנסה לעזור במשחק שלפחות יהיה קצת כבוד...... לקבוצה שלה..XD


וסיגל משחקת איתנו בתור הסכם עם שרה.. שהבנות שלנו לא ייחשדו יותר מידי בשרה המרמה..(כי גם ככה סיגל בקושי משחקת=/..)



אני כבר מחכה לכיתה ח'...=X...



אני עומדת לקנות מטקות של כדור נוצה חדשות..(כי שלי כבר דיי גוסססות..=/ )



הודעה חשובה.....


עם בפוסט הזה יהיה פחות מ10 תגובות אני חושבת שאני אנטוש אותו...=/


6 תגובות:

  1. איזה סיפורים יש לך ח.. .
    אמ.. תודה שהזכר אותיי :]]
    אוהבתת אותך
    מקווה שיהיו לך 10 תגובות
    על תפרשיי D:

    השבמחק
  2. איזה סיפורים יש לך ח.. .
    אמ.. תודה שהזכר אותיי :]]
    אוהבתת אותך
    מקווה שיהיו לך 10 תגובות
    על תפרשיי D:

    השבמחק
  3. היי,זה טוב שהגשת ראשונהD= למרות של אצריך למהר^^
    וכן,זה קטע די מעצבן כזה.
    היה כייייייףXDDD

    השבמחק
  4. היי,זה טוב שהגשת ראשונהD= למרות של אצריך למהר^^
    וכן,זה קטע די מעצבן כזה.
    היה כייייייףXDDD

    השבמחק
  5. לא מיהרתי=/.. פשוט סיימתי מהר.. ולא היה לי מה עלשות.. אז הגשתי=/

    השבמחק
  6. לא מיהרתי=/.. פשוט סיימתי מהר.. ולא היה לי מה עלשות.. אז הגשתי=/

    השבמחק