יום חמישי, 10 במאי 2007

ואו=/

איזה יום(שישי=] )


היה מענין בבית ספר (ח..XD מעוד מעניין..חח)


ספורט-אין...... בימקום ה שיחקנו מתנה ... (איזה כיף לבנות של שרה הן שיחקנו ביסבול!!!! )


היסטוריה-אין..!! ואני כואסת!!! בימקום זה היו סתם הרצאות לבנים ולבנות(בניפרד..) על גיל ההיתבגרות(באמת.. זה לא שאנחנו לא יודעות כלום.. ) זה היה משעמם....(וגם מגעיל..קצת..) לבנים סתם הראו סרט...(מצוייר... אבל עדיין אותו נושא..=/ ) 


הפסקה- חזרנו לכיתה=] והתחלנו לצחוק על דברים מוזרים שקראו לנו.. ולבנים..חח


אזרחות- חומר למיבחן=/ ...


הפסקה=] .. היה מה זה כיף בהפסקה=] שיחקנו אני ומילה מסירות(עם כדור נייר..כמובן..חח) ואז כל הזמן אנשים החליטו להפריע.. ולהפוך ת'מישחק לאחד בעמצה.. שבסופו של דבר ניהיה 5 בעמצה...חח (מי שבעמצה:דניאל,דור, יאיר, איסקוב..(או איך שלא קרואים לו=/) אלון ) היה כיף...=] ואז בשיעור ג"ג...=] היה כיף=] והגעתי למסקנה.. שיישששש זה לא שווה ביכלל!!! (אז מה עם זה יפה גם גרניט זה יפה.. ואפילו יותר..) וגם שיש נסרט בקלות, מתמוסס בקלות ואפשר לעבוד על אנשים... עם זה.. ואז אנשים מוציאים אלף על שיש גרניט..חחXD (למדתי מציפי..חח)


הביתה.. משעמם...=X היום חברה של אמא שלי והבת שלה מגיעות עלינו כדי שואכל לעזור לבת שלה ללמוד מדעים..(באמת זה לא כזה קשה!!!)



מי שודע ומי שלא.. פעם עוד במחשב הקודם שלי היה לי משחק של ספר הג'ונגל עם מוגלי..=] (לאחר זמן מה הוא נמחק=X.. אבל לא משנה..) מצאתי היום ת'משחק הזה=] והורדתי וזה היה מה זה כיף=] וסוף סוף לשם שינוי עברתי את שלב 2=] (מה בגיל 5 זה שלב מעוד קשה..חח..)



הלכתי לי=] ביי=]








חמישי



מי שמכיר ת'בלוג הזה..(כן אני מדברת למילה דורית ודרי..חח)


אז נמיספר התגובות שבפוסט הקודם היה משהו...=/(יחסית לפוסטים כל החודש!!)


וכמו שמסתם לב. כל התגובות היו ממוקדות על שלוש נושאים..=/


1. היום הנהדר שהיה לי=] חח..


2. ה"דיסלקציה וחצי" שלי..חח (אז יש לי שגיאות כתיב אז??!!! )


3. הציצים שלי=/ ..חח


זה היה נחמד..חח


היום...


בית ספר..משעמם=/ מיבחן במדעים(שלא למדתי ואני מתה מפחד!!!)


צרפתית משעמם....(ואני מתכוונת לנקום בניר!!! על כל המקלות שהוא זורק!!! ועל זה שהוא מושך לי בשער!!!)


הבעה..משעמם(לשם שינוי סוף סוף עבדתי בחוברת הזאת בלי דניאל..חח..לא שזה רע אבל.. עדיין יותר נחמד עם דריה..חח)


מתמטיקה=] אין!!!!=]!!!! איזה כיף!!! במקום זה חזרות=[ בחום!!!!!! איזה באסה=/ ואז הביתה=] בחום=[



יאו אני כואס על מילה... בסוף אני אביא שקל אקנה ברד!!! ולא אביא לה.. והיא לא... וזה יהיה יום חם!!! וכל הדרך היא תירצה שלוק ואני לא אביא לה..(כי אסור מי פה לפה..חח.. אבל גם כי אני כואסת..=X....חח)


ואני דריה ודניאל כמעט לא חטפנו לה!!!


ואז בבית.... משעמם.. בחוץ.. היה כיף=]


יאו איזה רוח...(למרות שזה לא הזיק לשער שלי..ח)


ואז הלכנו ללובי.... והיאתי צמאה אז הלכנו לפארק לישתות..(בבירזיה.. לא שזה מעניין מישהו...)


טוב הלכתי לי=] ביי=]




(פוסט קצר מה..=/



8 תגובות:

  1. נתתי לדריה ולך גם רציתי לתת אבל לא רצית..
    ואני לא שותה מפה של בנים..P:

    השבמחק
  2. נתתי לדריה ולך גם רציתי לתת אבל לא רצית..
    ואני לא שותה מפה של בנים..P:

    השבמחק
  3. אני רואה שקורה לך דברים נחמדים בבצפר..
    לעומתי ....וגם מישל בראון הוא כן שר יפה והוא כוסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מ-יש-ל- ב-ר-א-ו-ן

    חולה עליך..............וגם הוא ממש דומה ל.א. אז עוד יותר טובXD
    I LOVE YOU מישל בראון...XD

    3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3>

    השבמחק
  4. אני רואה שקורה לך דברים נחמדים בבצפר..
    לעומתי ....וגם מישל בראון הוא כן שר יפה והוא כוסון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מ-יש-ל- ב-ר-א-ו-ן

    חולה עליך..............וגם הוא ממש דומה ל.א. אז עוד יותר טובXD
    I LOVE YOU מישל בראון...XD

    3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3> 3>

    השבמחק
  5. אולי דיי!!!! כל הזמן "מישל בראון, מישל בראון" אפילו סבתא שלי שרה יותר טוב ממנו..חח

    השבמחק
  6. אולי דיי!!!! כל הזמן "מישל בראון, מישל בראון" אפילו סבתא שלי שרה יותר טוב ממנו..חח

    השבמחק
  7. סגXDהיה משעשעיXD

    השבמחק