יום שבת, 19 במאי 2007

כמה זמן לא עידכנתי=/ המון...

מיום רביעי לא?....


אז...... מה כבר יכול לקראת לי מיום רביעי??? =/


ביום חמישי היה ת'מיבחן בצרפתית שהיה דיי קל יחסית .... וניראה יל שאני אקבל לפחות 80 ועם לא אז פחות=X..(ביגלל סעיף משמשמשמשמשמשמשמשששש מעצבן!!)


מתמטיקה... כלום...משמעםםםםםםםםםםםםם טוב בעצם היה משהו מצחיקXD ... שתיתי מים והשפרצתי על עצמי קצת ואז מילה אמרה "יופי ינה, עכשיו את לא צריכה את גלית" (המבין יבין..חח)


תנ"ך... גיילתיייי.... שקיבלתי בסוף 88 ולא 83 =] ... (סימונה והטעויות שלה...=/ )


בבית.... מילה באה עלי.. והיה כיף=].. עשינו שאלונים שונם  שקשורים ל-HP והיתה שם שאלה ממששש מוזרה.. "איזה קבוצה שיחקה נגד ביתר ירושלים?" זה היה מה זה דפוק...  (ואני עוד שונאת את ביתר!!)


 יום שישי=] אתמול=] היה מעוד.. כיף=]


טוב.. בארך.. בבוקר!! כרגיל איחרנו....קצת..=/ ומעכשיו אני הולכת לבד!!! בספורט היה מעניין..=/.. "למדנו" איך להקפי. כדור ולרוץ...(סיגל!! זה שיותר מחצי מהבנות לא כל כך טובות בספורט לא אומר שכולן לא טובות!!)


שיחנו גם 2 משחים אח לקלוע לסל.. 5 פעמים והשני לכדרר כדור ולהפיל את הכדור של הבת השנייה ולשמור על שלך... היתי אלופת הסלים בפעם הראשונה=] ...


מרסל לא הגיע=[...!!!! ובמקום זה היה את הסטודנטיות ועוד איזה מישהי(כניראה המורה שלהן...=/ ) היה ממש מעצבן!! הן סניליות לדעתי!!! (מעניין למה...)


ג"ג.. היה סירחון!!! איזה ילד ממששש מטומטם הביא ת'עלים שעם מוחצים יש ריח נורעי!! לתוך מיסדרון ערימה שלמה ומחץ וכל הזמן היה ריח נורעי!!


בערב היה נחמד אצל שני=]


והיום היה משעמם.. מקווה לפגוש את דורית!!!!... ביי..=/


דרך עגב הפוסט הבאה יהיה משהו מעניין שקשור למורות..XD

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה