יום ראשון, 27 במאי 2007

שודדי הקאריביים זה גדול אבל יש יותר טוב..

אה.......שבועות נגמר=] חזרנו לבית ספר=X...


אתמול אני מילה דר וגלית הלכנו לשודדי הקאריביים בבוקר וזה היה ממש יפה.(דרך עגב מס' 3...) אחד הסרטים הכי טובים שאי פעם ראיתי=] ..(כמובן שHP עוקף אותו.. אבל זאת דעתי ..)


ואז חזרנו ואני ומילה עד 9 בערב הכנו את עבודת השורשים שלנו..(שלדעתי העיצוב יותר מידי שחור ולבלן.. אבל לא משנה..)


והיוםםםם


אה.. שום דבר מעניין.. בעצם יש .... אבל אר כך אספר...


אה.. היום!! לשם שינוי לא איחרנו וגם הלכנו עם רינה=] (שלא איחרה =])


שיעור ראשון..חינוך.. עם העצלנית(אירנה=עצלנית, ראש אבטיח...) וקרה נס בסוף השיעור!


אה... בהתחלה היא אמרה לנו לשבת ש...ח..(מה שבסוף היה מ'...) ואני ישבתי דיי לידה..וליד שניני=] ופז=] ואז היא אמרה לנו לכתוב 4 תכונות שהאינו רוצות שיהיו לחברה טובה=] ואז היא אמרה לנו ליתלוש 3 תכונות שהאינו מבטרים עליהם... לקפל ולזרוק לעמצה...=X... (זרקנו את הפתקים רק אחרי שהיא אמרה שהיא תנקה את זה לבד!! אז זרקנו..) אני וויתרתי על:


שומר סודות  ככה או ככה אני לא מספרת את הסודות שלי לאיש...=/


נחמד סרדתי את הנורע בכל.... אני אסרוד גם את זה.


היה עוד משהו אבל שחכתי =/


ואז נישארתי עם נאמן=](הפתק הזה ממש נאמן.. הוא נישאר על הדף לבד בעמצה... מחזיק בקושי בספירלה.. איזה נאמן הוא.. האיתי בחרת בו לחבר שלי..חח..)


ואז היא הא עשתה סבב של מה שנישאר ורשמעל הלוח.. ואז היא הגיע לבן..(שהיה משמאל..ואני מיין) והיא הפסיקה את כל העיניין.. ואז אני התחלתי לכס.. כי הדף הקטן והנאמן שלי זקוק מעוד לתהילה אחרי מה שהוא עבר =] ואז היא נזכרה העצלנית הזאת.. שאין הל כח לכתוב נאמן...(נאמנות עם כבר..) ואז בסו השיעור קרה נס! היא באמת אבל באמת ניקתה...(עד שהיא ביקשה מאיתנו לעזור לה קצת... אני לא עזרתי=] איזה רעה אני....)


ואז..... מורשתכרגיל..


מדעים משעמם ועצוב.. קיבלתי 78!!! אני ינה פטיוק מקבלת את הציוןה כי נמוך שלי איי פעם במדעים ישר אחרי 82!!... (וזה עוד היה בכיתה ה'..) זה ממש אבל ממש לא מתאים לי!!! נס שני.... פינה השאירה את הכיתה פתוחה..=X


מת'-העצלנית מעצבנת אותי!!!


נגליתמשעמם..


הביתהמעניין.. וצחוקים עם נוי XD..


היום אני מתכוונת לעשות ת העבודה במדעים=] (לשם שינוי..)


אני רוצה לקנות טניס נוצה חדש.. כי אני מפחד על שלי =X... וכן אני מתכוונת לקנו אחד מפלסטיק..=/ (יש עוד סוגים שמוחרים בארץ??..לא..)


משעמם לי !!!


ביי ביי...

5 תגובות:

  1. מההההההההההההה??????????????
    ולא קראתם לי?..................
    רעות.......................=(

    השבמחק
  2. מההההההההההההה??????????????
    ולא קראתם לי?..................
    רעות.......................=(

    השבמחק
  3. את לא קראת לי לספידרמן..

    השבמחק
  4. כי נוי רצתה ללכת רק איתי מה לעשות..ואגב איך לעזאזל אני נרשמת לתמונות האלה בצד...שגם אני יהיה שם תסבירי לי!!

    השבמחק
  5. כי נוי רצתה ללכת רק איתי מה לעשות..ואגב איך לעזאזל אני נרשמת לתמונות האלה בצד...שגם אני יהיה שם תסבירי לי!!

    השבמחק