יום רביעי, 16 במאי 2007

עיצובי חדשי=]

עיצוב חדש=].. נחמד לא??? 'גיבו לי מה דעתכם/ן???



אז.... הבתחתי לספר על המצדה..(לא שזה מעניין מישהו אבל עדיין.. אין לי מה לעשות ברגעים אלו..)


אז במצדה היה דיי כיף.. 7 מתוך 10...=/ אמא שלי לא באה כמובן!!! אז החלטתי להראות לה כמה היא מפספסת=] והצלחתי... =]


ראינו טיטניק כל הדרך למצדה..=/


מרוב שיעמום החלטתי לשחק לי בפלפון(משהו שאני מתחרטת עליו..... ועל זה שלא הבאתי ת'MP שלי... ) שיחקתי במשחק של הכדורגל וכרגיל הפסדתי=].... חח


הגענו ראינו, תיפסנו ירדנו.. חיכנו נסענו..(ובדרך יש כמה תמונות..) וזהו....=/


(אין לי כח לפרט!!! )


יום אחרי זה..(יום שלישי.. אתמול=] )


כמה שאני שונאת את סימונה לפעמים!!!!!!! היא ממש העליבה אותי=X... וגם היא עשתה לנו בוחן על זה ש-35 תלמידים לא עשו ש.ב. ולא הבינו.....(אני חושבת שמשהו לא בסדר אצלה.. )


ואז היה ספרות..(מסכנה אלה ודריה..חח.... ).. היה מצחיק=]


האיתי גם צריכה לשחק מסירות עם דר =X.. לא שזה רע אבל.... (הפסדתי..=[..אוף..חח)


אחרי בית ספר הלכתי לנוי(מז 4)  והיה כיף=]


מזל טוב ללימאי =] 13.. בר מצווה..(חח..)






היום=] יום ירושלים=]


מתמטיקה...משעמם..=]  לשם שינוי חזרתי לעצמי=] ... סוף סוף אני משלימה פערים בין פעם להיום..(מי שמכיר אותי.. מבין...=/ )


ג"ג - דיברנו על ירושלייםםם כמובן=]


הפסקה- מסירות..חח


תנ"ך- היה נחמד... דיברנו שוב פעם על ירושלים.. רק על ירושלים העתיקה=] והיא החזירה מבחנים=] (כיבלתי 83=] זה דיי ציון טוב...)


הפסקה- מסירות=] היה כיף הפעם שיחקנו אני דר מילה וגלית.. =] ושוב פעם איסקוב מפריע..חח (דרך עגב איך קוראים לו!!!!! שחכתי !! )


חינוך- אין=] כל המורות בפגישה=] (כולל העצלנית..) אז היה לנו שיעור חופשי=] וצירתי קומיקס למילה על ילד וילדה שמתאהבים ואז באה צעקה..(נו למה שמתחפשים לרוב בפורים) והיא חטפה לילדה את הלב והילדה מתה אבל הלב לא.. ואז היא שמה את הלב על העץ ומכוונת עליו חץ.. ובאותו הזמן החבר שלה קורא את הפתק שהשאירה הצעקהה בשבילו והוא מגיע להציל אותה..(והוא דיי מבואס.. כי זה לא פעם ראשונה..) ואז הצעקה יורה את החץ.. והחץ עבר דרך הלב של הבן הוציא אותו מהמקום.. ותס לעבר הלב של הבת..(עם הלב של הבן) ואז הלבבות התחברו זה לשה וכתוב בעמצה "דבר לא יפריד ביניינו" THE END =] ואז שיחקנו מסירות..(כל פעם יש יותר ויותר אנשים.. בעמצה..חח)


ואז הביתה....


ולפינת הלא קשור=]



יש לי מחר מיבחן ורק היום גיליתי אז זה...=X



מסתבר שאני לא היחידה שיש לה שגיאות כתיב באנגלית..=]



לשני יש מממווולללדדתת=] בקורב=]



אני צריכה לצאת לשקולניק יותר=/



עוד מעט המיבחן במתמטיקה=X.... ואני פוחדת..



הבן של בת דודה של סבתא שלי מתחתן וצריך לקנות י בגדים חדשים לחתונה=] (אמא שלי מתחילה להבין קצת באופנה ומחליטה לקנות לי נעלי בובה..=X)



זהו=] בביי ביי=]

7 תגובות:

  1. נעלי בובה ? OMG
    אמ.. למה לשחק מסירות איתי זה לא כיף?
    קיצר קוראים לו דניאל עם אני לא טועה ...
    ו... עיצוב יפה ..
    אהבתי
    :]]

    השבמחק
  2. נעלי בובה ? OMG
    אמ.. למה לשחק מסירות איתי זה לא כיף?
    קיצר קוראים לו דניאל עם אני לא טועה ...
    ו... עיצוב יפה ..
    אהבתי
    :]]

    השבמחק
  3. אכן כך.. שמו הוא דניאל..
    אעאע משעמם לי.. ומחר המבחן הנאלח הזה..

    השבמחק
  4. אכן כך.. שמו הוא דניאל..
    אעאע משעמם לי.. ומחר המבחן הנאלח הזה..

    השבמחק
  5. חח....לפחות לך קוראים דברים מעניינים..=/..
    טוב לא משנה ואגב את באמת צריכה לצאת יותר לשקולניק..=P..
    חח

    השבמחק
  6. חח....לפחות לך קוראים דברים מעניינים..=/..
    טוב לא משנה ואגב את באמת צריכה לצאת יותר לשקולניק..=P..
    חח

    השבמחק