יום שבת, 5 במאי 2007

מזל טוב ליאירD:

מזל טוב ליאיר =]


 


היה כיף אתמול בבר-מיצווה=] חוץ מהעיניין שאמא שלי כל הזמן אבל כל הזמן!!! התקשרה!! כי לא אניתי לה!!


ביגללה היתה לי פדיחה רצינית!! הפלפון שלי צילצל בדיוק בברכות... והיה שקט =X זה היה מה זה מפדח...!!!!


אני שונאת את הג'ינס שלי!! (מי שהבין יבין=/)


היום ל"ג בעומר =] איזה כיף.. זה גם יום שבת=] כך שזה לא בדיוק מפריע.. היום חופש מחר חופש=]


אני הולכת לדר=] לשם שינוי יש לי עם לעשות!! ..


ומחר אני שוב פעם הולכת עלייה.... כי הבטחתי לה=]


יאו אני מה זה מתגעגעת למחזור כ"ח.... ולמדורות שלנו ... בימיוחד זאת שבכיתה ה'... היא היתה הכי טובה=] וגם הראנו לבעד הורים ששום דבר לא יפריד אותנו..חח (מתי שהו אני רוצה לספר על זה על מה שקרה=/ .... )






יום חמישי בערב


אני דורית ונוי צאנו החוצה=](למאות החום!!!!)


ושיחקנו שובעים..חח


וביגללן התעקמה לי הרגל!!!! וזה כואב!!! וכל היום לא יכולתי לדרוך עליה!!!


שיחקנו גם מתנה..... (לדורית יש חיים ממש טובים חוץ מהיניין של השם..חח )






 יום שישי


בבוקר...... כלום חוץ מכאב הרגל שהתעקמה לי!!!!


בית ספר..


ספורט- ביגלל שסיגל היתה צריכה ללמד את הבנות לרקוד, מי שלא רצתה הלכה לשרה. בהתחלה חשבתי שנשחק, אבל לא=X איזה באסה..


בימקום זה שרה התחילה להסביר לנו שבמישחק האחרון שלנו בכדור רשת... אף אחת לא שיחקה טוב (כמובן היא דיברה על הכיתה שלה.... כי הקבוצה שלי הובילה=]..)


אז שרה החליטה ללמש את כל הבנות לתפוס ולזרוק.. (אני חושבת שהמטרה האמיתית שלה זה לרגל אחרי הקבוצה שלנו ולבדוק מי הטובה ומי יודעת לזרוק וכאלה.... וגם לחבל בנו...זה גם יותר הגיוני..חח..)


אזרחות- רגיל..


היסטוריה-מעצבן!!!


ג"ג- דורית באה עלינו=] ואז ברחה=X


ואז הביתה=] לשיעמום..


אמא שלי קנתה לי חולצה מה זה חמודה=]


ואז להשתעממםםם


ואז ללכת ליאיר...






אני חושבת שאני יביא שיר לבלוג=]



כמו שראיתם הלוג שלי זה שמה אחת גדולה שאף אחד לא רוצה להיכנס עליה..=X ועם כבר ניכנסים אף אחד לא מגיב=X באסה



בינתיים הלכתי לי .. ביי=]






10 תגובות:

  1. ניכנסתיי =]]
    והגבתי. (חשוב לציין ^^)
    חיחייחיי..
    ומזל טוב ליאיר (למרות שאין לי מושג מי הוא?..)
    ו................. זהו !בהעעיי
     
    דנדושש..
     
    יומטוב 33>

    השבמחק
  2. ניכנסתיי =]]
    והגבתי. (חשוב לציין ^^)
    חיחייחיי..
    ומזל טוב ליאיר (למרות שאין לי מושג מי הוא?..)
    ו................. זהו !בהעעיי
     
    דנדושש..
     
    יומטוב 33>

    השבמחק
  3. שמחה שנהנת
    תרגישי טוב עם הרגל :]
    בקשר בלוג יש לך בלוג יפה את  פשוט
    צכה לפרסם אותו D:
    נגיד להחליף לינקים להגיב וכאלה...
    שמרי על קשר על  עם באלך

    השבמחק
  4. שמחה שנהנת
    תרגישי טוב עם הרגל :]
    בקשר בלוג יש לך בלוג יפה את  פשוט
    צכה לפרסם אותו D:
    נגיד להחליף לינקים להגיב וכאלה...
    שמרי על קשר על  עם באלך

    השבמחק
  5. תודה על העצה..=] (למרות שכבר חשבתי על זה.. אבל עדיין תודה=] )

    השבמחק
  6. תודה על העצה..=] (למרות שכבר חשבתי על זה.. אבל עדיין תודה=] )

    השבמחק
  7. יש לך בלוג יפהה ..
    במיוחד אחרי שעכשיו הוא באדום יפה כזה...
    אוהבת אותך:)
    ל"ג בעומר שמח:)
    333333>
    היייתי פה
    -דרי-

    השבמחק
  8. יש לך בלוג יפהה ..
    במיוחד אחרי שעכשיו הוא באדום יפה כזה...
    אוהבת אותך:)
    ל"ג בעומר שמח:)
    333333>
    היייתי פה
    -דרי-

    השבמחק
  9. אני שמחה שהיה כיף אצל יאירD=
    ואהא,יהיה מגניב אצל דר^^
    תגובות זה לא הכל:P

    השבמחק
  10. אני שמחה שהיה כיף אצל יאירD=
    ואהא,יהיה מגניב אצל דר^^
    תגובות זה לא הכל:P

    השבמחק