יום שני, 7 במאי 2007

יום שני=]

איזה כיף=]


אתמול באתי לדר=] והיה מה זה כיף.. ומצחיק=]


וסוף סוף לבשתי ת'חולצה החדשה שלי=]


רציתי לצאת החוצה אבל דורית ומילה בקניון=X


אמא שלי קנתה לי שעון חדש.. בילעדי....


השעון נחמדי ויפה=] אבל רציתי משהו בצבע אחר..(לא שסגול רע אבל עדיף שחור או תכלת..=] כי סגול בא גם ממשפחת הוורוד..=/ )


וגם רציתי משהו טיפה פחות מדעי כזה...=/ אבל הוא גם נחמד..=]


מה שבאמת היה קשה.. זה להיפרד מהישן בכל זאת שנתיים זה המון...


רציתי איתו את ה-1500 =] האיתי איתו בפעם הראשונה שיחקתי נשיקה סטירה.... ידעתי כל הזמן מה השעה..


אנשים נהנו לחשוב שהעיצוב שלא זה העור שלי..חח(היו לו צבעים בצבע העור שלי וזה נירעה כאילו מחצתי לעצמי תיד..חח)


עברתי ת'מיבחן בקארטה איתו..


אז נכון הוא היה וורוד ולא אהבתי את זה אבל מי מסתכל על המראה..(ואז מה עם הוא דומם!!)


אז זה התחיל בתחילת השנה שהדבר הזה שלתוכו מכניסים את הרצועה(לא יודעת איך לקרא לזה..) ניקרע.. ואז איפה שהחורים ניחתך אבל תיקנו וליפני חודשיים שלוש זה יצא מהמקום=/


מה שמעניין.. שהכופסא שכילתי עם השעון הישן שלי עדיין אצלי..(היא מעוד יפה אז רציתי לשמור אותה=] ) אז עכשיו סמתי ת'שעון פנימה עם עוד כמה דברים=] ...


האיתי מה זה עצובה כאשר הבנתי שיש מחליף לשעון שלי=/


הוא נחמד.. וגם הפתחתי לאמא  שלי שאני אלבש אותו תמיד=] וזה מה שאני יעשה=]


בכל זאת כאשר דלת ניסגרת נפתחת אחרת או במיקרה הזה כאשר משהו נחמד ניגמר מתחיל אחר=]



ולשאר היום=] היום בבוקר היסטוריה שיעמום..=/


ספורט.. היה לנו קפיצה למרחק מיבחן=[ והיתה לי יחסית תוצעה מעוד לא טובה..(למרות שאקפתי ת'בנות שקפצו מטר 20..=] אבל.. עדיין)


הגעי רק   למטר 53 =[ רציתי לפחות מטר 59-63 =[ איזה באסה.....  אבל לפחות כיבלתי 80 ומשהו=]


וגלית היא מה זה טובה!!! היא הגיע למטר 81 נידמה לי!!!


אנגלית-שיעמום אחד גדול!!!!


מלאכה- מילה שוב פעם שחכה ת'עבודה.. לא נורע היא שתה את של דר=] ... ואני.. העבודה שלי לשם שינוי לא כזה עשלון=/ היה בעצם דיי טובה=]


ובשיעור הבאה נישאר לי רק  לנסר בעמצה לשייף קצת ואז אני מתחילה סוף סוף תחלק הבא=]


צרפתית-לא למדנו סתם עשינו עבודה של עמוד =] כל השיעור דיברנו=]


ומאצאתי ת'דף מהשיעור הקודם שהתכתבתי עם מילה=] (הכיתה מטמוטטת אני אביא אקדח.חח XD )


הביתה- משעמם בינתיים=/..עשיתי עיצוב ושמתי שיר בשין שלי.. לפרידה=]


כן פרשתי=] מיזמן ת'אמת אבל עכשיו זה רישמי=]


סמתי תשיר שברקע עכשיו..(לא היה לי כח להעלות את "נער ונערה"=] ואת "רוצה בנות+רוצה בנים"


אבל לא משנה=]



יאו דורית מתחמקת מימני!!



השעון שלי דומה לשל נוי רק בצבע סגול



פז לא רוצה יותר במבה בחיים..חח XD



דריה רוצה משקפיים בצבע כחול..XD...העולם כחול..XD (יבין מי שיבין.. ומי שלא תנסו לפרש כחול...חח)



'גיבו לי=]  ביי=]


2 תגובות: