יום שבת, 19 ביולי 2008

בו!

שונאת דיכאון, למה בכלל המציאו אותו?!


לפחות היום אני קמה ברגל ימין! או מחר..חח


כדי לי לנסוע מחר? כי בכל זאת..לקום מוקדם אין לי כח....



אז מה היה ביומיים האחרונים?


טובב היה את הלילה הלבן בפורום..חח זכיתי בהמוןןן אוניות..יאי^^


ואמ....דברתי עם אנשים ונהנתי מזה...=]


רבתי עם ההורים..אבל זה לא חשוב..


ג עם דודה שלי..וזה גם לא חשוב..


והיום נפגשתי עם מעיין והיה ממש מצחיקXD וגם דורית באה..


ואיזה חבורה של תינוקות איימו על נוי וחברותיה....שכולה לאחד מהם היה אומץ לדבר..XD



פוסט קצר, נכון? תסבלו..מוחעחעחע


לפינתה לא קשור>>>אני מעוצבנת! לא יודעת למה!


-ובכל זאת..שמחה


-סוף סוף החלפתי מצעים!


-לא רוצה חיפה ואל אילת!


-מעיין..נגעגע..חח תחזרי כבר


-וואלה וואלה וואלה קואלה..חח גדול... מעניין מי זה? הוא מצחיק..חח


-מצב רוח השתפר..יאי


עד לפעם הבאה


ביי ביי


2 תגובות:

  1. חח..באמת אתמול היה מצחיק...חחח
    ואגב..מה הקשר פה וואלה וקואלה?.....ועוד אורמים שאני משוגעת..-_-

    השבמחק
  2. חח..באמת אתמול היה מצחיק...חחח
    ואגב..מה הקשר פה וואלה וקואלה?.....ועוד אורמים שאני משוגעת..-_-

    השבמחק