יום שלישי, 1 ביולי 2008

חודש חדש-התחלה חדשה

חודש חדש, התחלה חדשה, חופש ליסודי ועוד כמה מקומות.....


איזה כיף להתחיל פוסט ראשון בחודש=]


עדיין אני מוצאת את עצמי חסרת חוסר פעילות, וזה מרגיש טובבב^^


אממ..שאלון האנשים שעשיתי אתמול יצא ממש אבל ממש מצחיקXD מי שמכיר אותי, 90% שאתם חלק מהאנשים^^ (כן כןץץץכולל הפריקים והרנדומאלים והנורמאלים..XD איזה סטיגמטית..חח)


עובדה-מסבבר שבכל האינטרנט מסתובבים שני שאלוני אנשיםOO



קיצר...לאירועי אתמול בערב...


נממממ ראיתי איזה מן שוטרת, אחלה של סרט^^ (מזכיר אותי...חח)


ואממ למרות שהייתי בתוכה שאין יל מה לעשות בערב, מצאתי את עצמי יוצאת החוצה עם דורית(יאוו כל הזמן שחכיתי לה חשבתי לעצמי מחשבות מטורפותXD)


נמממ היה נחמד.......


ואזז הביתה=O


 ואזז לישון=O וזה לא היה נוח=O זה למה אני אוהבת חורף, כי השמיכה החמה תמיד נוחה וזה משתלב עם הכריתXD


בבוקר...הולכים למילה, לשחק הארי פוטר 4=O יאוו זה גדולל! סוף סוף EA מבינים שאנחנו לא יכולים לעשות את כל העבודה כשחאים צריכים לעשות גם!


_


שיחקנו ארבע נסיכים..חח היה מצחיק עם בתוספת..חח וראינו סירטונים><מילה:  "יאוו איזה שיר גייי" אני:*מסתכלת במבט -_-* "מה את מצפה?" ראינו סירטונים של אימויים מתנשקיםXD ולמה אפשר לצפותXD



דריה באה אלי עוד שבע דקות=O


ומאוחר יותר יש את השומר הצעיר, עמניין מה יהיה עם ההצגה=/




כי כשקמתי, בזבתי שעה שלמה של מתיכותXD


-הקפצה ראשונהXD


-דררר אם את קוראת מילים אלו, נא ליצור איתי קשר לגבי מחר(רביעי) ^^
-יווו מעניין מתי יפתחו את היער האסור?


-בא לי לעצום עינייםOO


-מחר גל חוזר, לא?


-מי שרוצה מומן לקרא את שאלון האנשים הגדולXD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. חח..ואני לא ישנת כל הלילה..
    וגל מחר חוזר..
    והיהי נחמד היום.
    ותהנו לכם בשומר הצעיר

    השבמחק
  2. חח..ואני לא ישנת כל הלילה..
    וגל מחר חוזר..
    והיהי נחמד היום.
    ותהנו לכם בשומר הצעיר

    השבמחק