יום שלישי, 15 ביולי 2008

אני כותרת

אני אוהבת איך שהחופש הזה מתנהל, נכון, אני רוצה שיהיו בו יותר ריגושים ועיניינים...אבל, אם לא יהיו דברים מעניינים(שרק יעזו שלא יהיו, כי אם לא יהיו אני אגרום לכמה להיות!) אנ ייכולה הלסתדר עם החופש כמו שהוא עכשיו^^



ולמה שקרה אתמול.?


טוב טוב טוב..דריה באה למתחת לבית שלי..חח והיה משמ נחמד וממש מצחיק לדבר, כמו תמידXD (חבל שדניאל לא היהXD ) היה כיף^^


מאוחר יותר התבטלתי בבית ונהנתי משיחות עם אנשים^^ הסוף..OO=[ וואי כל כך קצת=O


אולי אני אחפור..?


טוב..ממילא אין יל מה לעשות..


חפירה על אתמול


אתמול דברתי עם המון אנשיםם על שטיות..יוו וראיתי באינטרנט.."צ'יקו מנשה" אז באתי לךספר לדריה ואיל היה מחובר=O זה היה מצחיקXD


ואמ....................אוף לא יצא לי חפירה=[ התקלקלתי=[



לא משנה


לפינת הלא קשור>>>>>כי לקחתי 10 דק' לכתוב את השורה הראשונה בפוטס...


-ממש בא לי כבר לכתוב ביומן והקשקושים..יש לי שם עמוד ראש לעמוד מצב ואני כבר רוצה לכתבובב


-אי בא לי כבר לה**** (צינזור עבור אנשים שכל הזמן נכנסים לבלוג שלי פעם ב..וחושבים שאני...מופקרת..אהמ אהמ רינה אהמ אהמXD)


-יש היום שמו"ץ


-גטה עדיין לא חזרה וגם ספיר..=[ שיחזזרו כבררר..חח


-הורים נודניקים


-חדר מסודר


עד לפעם הבאה


ביי ביי

8 תגובות:

  1. ייא אני ראשונה ! 
    ניראלי XD

    השבמחק
  2. יאנצ’ !
    החופש משעמם עם הפתעות באמצע XD
    היום השמו"צ !
    נממ אני באה לשם ב 7 כן ?
    טובטוב .. דברי איתי =]

    השבמחק
  3. ייא אני ראשונה ! 
    ניראלי XD

    השבמחק
  4. יאנצ’ !
    החופש משעמם עם הפתעות באמצע XD
    היום השמו"צ !
    נממ אני באה לשם ב 7 כן ?
    טובטוב .. דברי איתי =]

    השבמחק
  5. הי יאנצ’ מה קורה?

    סרו ישהיית צריכה לסבול אותי כל היום בקשר לתמונות=S
    אבל באמת תודה=]]]]]]]]]]]]]]

    ואג בקשר לזה[המבין יין] אז אני בסדר...[היום בערב]..
    אני כבר לא חושבת על *** שלי

    השבמחק
  6. הי יאנצ’ מה קורה?

    סרו ישהיית צריכה לסבול אותי כל היום בקשר לתמונות=S
    אבל באמת תודה=]]]]]]]]]]]]]]

    ואג בקשר לזה[המבין יין] אז אני בסדר...[היום בערב]..
    אני כבר לא חושבת על *** שלי

    השבמחק