יום חמישי, 10 ביולי 2008

שלוווםםםם

 חטא! פשוט חטא! לא עמדתי במילה שלי, הפרתי הבטחה, נגררתי!


ומה עשיתי, אם שואלים?


קניתי אולסטאר=O


כןכ כן...זה מה שעשיתי...היום..בבוקר..בקניון...נמוך בז' עם תלאים... דיי יפה...היה בול כזה גבוהה..ועמדתי חצי שעה תוהה מה עדיף...


לא חשוב..חוזרים לאירועי אתמול!


מה קרה אתמול?


אתמול מאצתי את עצמי...שוב הולכת לעיר עם סבתא..לחפש נעלים...סוף קנינו מגירות לחדר^^ סוף סןף החדר מסודר=O


וגם נגררתי על ידי דורית לקניון ..לשתות מילקשייק ולהגעל משילוב המיונז והקטשופ ביחד על חתיכת צ'יפס מסקנה...איכססס


מאוחר יותר..הוכלים לגלית, למסיבת ההפתעה...מוחעחעחעע


היה ממש כיף ומצחיקXD נהנתי^^


ואני מקווה שאני לא היחידה...חח


הבנתי שיש שידור חוזר היום..אבל אני לא בטוחה בזה....או אם אני אבוא


מה שכן....בא לי לישון נורמאלי הלילה.....



ולאירועי היום בבוקר?


קמים מוקדם...הולכים עם סבתא לביטוח לאומי, ומתלונננם בלב על כך שאין שם אנשים דוברי רוסית^&*&%!@# משם לקניון לעשות חטא..והביתה^^



לפינת הלא קשור>>>>>>>הפח שלי מלא...


-שבוע הבא אני מתחילה ת'עבודה...


-משעמםם ליי


-וטוב לי עם זה......


-חופשששששששש


-מעניין עם אבא מגיע..המתנה שלו עדיין אצלי...


-אינשטיין מעצבן!


עד לפעם הבאה


ביי ביי

10 תגובות:

  1. תתחדשי על האולסטאר ועל המגירות..(:
    נ.ב
    שמחה שנהנית במסיבת הפתעה.
     
    יומטובD:

    השבמחק
  2. תתחדשי על האולסטאר ועל המגירות..(:
    נ.ב
    שמחה שנהנית במסיבת הפתעה.
     
    יומטובD:

    השבמחק
  3. תתחדשי על האולסטאר=]
    ושמחה שהיה נחמד=]
    ועברי את הבגרות בלשוןןןןןןןן
    יששששששש
    אין עוד "דורית בגרות בלשון"....חחח
    חכו חכו איך אני יציק לכם!!!

    השבמחק
  4. תתחדשי על האולסטאר=]
    ושמחה שהיה נחמד=]
    ועברי את הבגרות בלשוןןןןןןןן
    יששששששש
    אין עוד "דורית בגרות בלשון"....חחח
    חכו חכו איך אני יציק לכם!!!

    השבמחק
  5. חח.קשה לי להאמין שתציקי לנוXD
     

    השבמחק
  6. חח.קשה לי להאמין שתציקי לנוXD
     

    השבמחק
  7. שמח שנהנת :]
    אממ תתחדשי [?]

    אמ ביי
    ואיי זה היה קצר

    השבמחק
  8. שמח שנהנת :]
    אממ תתחדשי [?]

    אמ ביי
    ואיי זה היה קצר

    השבמחק