יום חמישי, 17 ביולי 2008

צד שמאל/ימין

האם, לקום בצד שמאל, באמת משפיע? האם להתחיל את היטום ברגל ימין משפיע? אני לא יודעת, מה שכן, עכשיו כשהחלפתי צד במיטה, אני בקושי ישנה, קשה לי להרדם גם, ועוד המון, ניראה לי אני אחליף חזרה, כי גם הימים שלי לא משהו...בכל זאת, כשקמית בצד ימין, זה היה, שונה..


ולאירועי היום


טובב..קמתי באיזה, שבע...וממש לא היה לי כח לנסע על אופניים, והיתה איזה ציפור אחת שישבה על עדן החלון וציפצפה, אבל לא סתם, ממש חזק, ומעצבן ומהר! אז החלטתי לעשות עיסקה קטנה עם ה'..עם הוא גורם לציפור לציץ לאט ובקצב של..ציפ..שקט..ציף... אני נוסעת על אופניים, ושנהי אחרי זה, זה באמת קרהOO אז בכל זאת, ה' לא כל יום שולח מסרים, הלכתי לי להתארגן ולצאת, היה דיי מעייף לנסוע, החלק הכי טוב היה הירידה בגבעה^^


אחרי שכבר חזרתי, סתם הייתי על מחשב טלוויזיה כמה זמן... ראתי גם את הסרט הזה.."משהו בקולג'" בין הטובים^^ וחיפשת תווים לכל מיני שירים...ומצאתי ה-מ-ו-ן אתרי תווים ממש טובים^^ (לפסנתר) ולמדתי לנגן את הולידאי, אבל רק ת'התחלה><


דדברתי עם אנשים, ויצאתי עם דורית החוצה, והיה משעממםםםם


חזרתי, לראות חמש וחציXD


ואז דברתי עם אנשים, וזה דיי האלה לי את המצב אוח(אם לא הזכרתי, היה לי מצב רוח ממש רעOO)


וגם דריה באה למתחת לבית שלי והיה נחמד..חח ואז הלכתי לפארק עם דורית, שוב..חח ושכנעתי אותה שלהיות בפריז בלגיה והולנד, זה לא דבר רע!


נממ וחזרתי הביתה^^



יאי, סוף סוף...חפירהה=O כמה זמן עבר לחפירה, נכון שהיא עדיין קצרה יחסית...(כן כן..זה קצר!)



לפינת הלא קשור>>>כי למי יש שם שמתחיל ב-כ'?!


-אנמא שלי היהת עכשיו אצל ידיד שלהOO


-יוו מחר שישי=O


-לא רוצה אילת!


-איזה כיף זה לשמוע שעזרתי לאנשים, כשאני בכלל לא..חח כאילו...לא עשיתי כלום, סתם קראתי או הקשבתי, זה לא שאנחנו חיים בעולם שאין מי שיקשיב..(עזבו..לא אמרתי כלום..חח)


-איזה חלום מוזר, יש מצב שהייתי בן בחלום הזה, ואני זוכרת רק תמכנסיים שלי..חח ות'שרותיםOO


עד לפעם הבאה


ביי ביי


8 תגובות:

  1. מתי דורית הזאת הולכת לבלגיה?

    השבמחק
  2. טוב, ללכת לבלגיה, זה קצת קשה, לא? כלומר..זה המון קילומטרים, אולי דורית הולת מהר, אבל היא לא מספיק בכושר בשביל זה=O
     

    השבמחק
  3. טוב, ללכת לבלגיה, זה קצת קשה, לא? כלומר..זה המון קילומטרים, אולי דורית הולת מהר, אבל היא לא מספיק בכושר בשביל זה=O
     

    השבמחק
  4. XD
    את מצחיקה אותי XD
    איך היה הלילה הלבן בפורום ?
    נשברת ?
    DD:
    3 >>

    השבמחק
  5. XD
    את מצחיקה אותי XD
    איך היה הלילה הלבן בפורום ?
    נשברת ?
    DD:
    3 >>

    השבמחק
  6. נשברתי באחד ארבעיםXD אבל היה כיף..חח

    השבמחק
  7. יאנה.........למה הזכרת לגיה הולנד וצרפת!!!
    זה אמור להיות בסוד!!!!
    ודבר שני...מי זה "ללא שם?"

    השבמחק
  8. יאנה.........למה הזכרת לגיה הולנד וצרפת!!!
    זה אמור להיות בסוד!!!!
    ודבר שני...מי זה "ללא שם?"

    השבמחק