יום חמישי, 3 ביולי 2008

שלווווםםם(פוסט חופר..אבל קצר..)

זה למה אני אוהבת קיץ, כי יש חופש, ולמה אני אוהבת חופש? טוב, קודם...חופש! שנית..תמיד קורה משהו בחופש... משהו ספונטני חדש, לא רגיל^^ אני אוהבת את זה..חח



ואוו.. כבר אמרתי שרכבת הרים זה דימוי מספיק טוב לחיים שלי?XD


אם לא(ואני כן..חח) הינה אני אומרת....



אז מה קרה כבר אתמול בערב? טוב..היה את השומר הצעיר..והיה דווקא נחמד כזה... ואיך אנשים לא מכירים את הקצב הזה?!


קיצר.יותר מאוחר..הלכתי לשקולניק...והייתי עם נוי וקרינהXD כי דורית ומילה לא יכלו..-_- והיה נחמד..חח והרגשתי רצויה כי רבו עליXD


אבל היה נחמד..(חוץ מהקטע בשבוייםOO אין להן ריבים חדשים...זה מתריד!)


ואז ערב..והיה לי משעמם אז הורדתי פיפא 99 XD (מעוד משעממםםם)איזה מעפן זה!


מאוחר יורת נסיתי לישון(נסיתי!) ואל הלך לי..ורק באיזה שתיים נרדמתי וקמתי בשמונה...בקושי...והתארגנתי והלכתי שוב לשמוץ!(וואי אני חופרת בקיץ הזה..יש לי פוסטים רדודים..XD)


בשמוץ? היה נחמד לשם שינוי...ואני היחידה שנגנהXD


היה צחוקים..חח ואנשים זוכרים אותי=O


נמנמנמנמנממממ מאורח יותר ראיתי סרט וכולי חצי רדומה עד לשיחת טלפון מעוד מעירה מצד דריהXD יוו זה ממש העיר אותי ..לכל היוםXD כאילו לא הייתי עייפהXD


לאחר מכאן(כי חפרתתי יותר מדיי, ואולי להוציא "ואז" יעזור?) הלכתי לי לדריה והיה צחוקים זיכורנות וכיףXD ואני חייה שבועיים קדימהXD


נממממממממממ


ועכשיו?


אני צריכה למצא מתי לנסוע לחיפה, אין מצב שאני מפספסת את השבוע הבא ושבוע שאחרי!



>>>>>חפרתי בפוסט הזה..חח


-מתי אפשר לנסוע לחיפה...?


-למה דורית מסיימת כל כך מאוחר ללמודד?


-יוו העיצבו החדש בפורום ממששש יפה^^


-מעניין מתי אבא מגיע?


-רק אצלי במשפחה אפשר לשמוע משהו אחד ולעוות את זה-_-


-סודיותXD


עד לפעם הבאה


ביי ביי

8 תגובות:

  1. ראשונה!! P:
     
    מה ניש? XD
     
    זה לא חופר ^^
     
    נימממ...
     
    אני מתגעגעת דרך אגב.... :(
     
    ביי ! ^.^
     
    33>

    השבמחק
  2. ראשונה!! P:
     
    מה ניש? XD
     
    זה לא חופר ^^
     
    נימממ...
     
    אני מתגעגעת דרך אגב.... :(
     
    ביי ! ^.^
     
    33>

    השבמחק
  3. גם אניי מתגעגעתת...וזה כן חופר...חח
    נמנמנממממ אבלללל עוד מעט נפגשXD

    השבמחק
  4. גם אניי מתגעגעתת...וזה כן חופר...חח
    נמנמנממממ אבלללל עוד מעט נפגשXD

    השבמחק
  5. לעומת פוסטים קודמים זה דווקא לא חופר חח
    כן, טוב שיש חופש...
    טוב נו "חפרתי" חחח ביי
    בשבילי זה באמת לחפור

    השבמחק
  6. לעומת פוסטים קודמים זה דווקא לא חופר חח
    כן, טוב שיש חופש...
    טוב נו "חפרתי" חחח ביי
    בשבילי זה באמת לחפור

    השבמחק
  7. חח אולי זה לא חופר באורך...אבל  כל ה"ואז..ואז..ואז" קודח כבר!

    השבמחק
  8. חח אולי זה לא חופר באורך...אבל  כל ה"ואז..ואז..ואז" קודח כבר!

    השבמחק