יום שישי, 11 ביולי 2008

קצר..נחמד וזהו

רק ההורים שלי יודעים איך זה לעצבן משהו...להתקשר אלי כל שתי שניות, זה מעצבן! עד שמחליטים לסנן אותם!



ממש אבל ממש לא קשור..


זכיתי ב-20000 אוניות!!! ישש!! יש לי אוניות, אפשר לקנות דברים!!!! יאיי^^ מספר שבע^^...(אמ..פורום הארי פוטר, הגרלה בו..וזכייה^^ מקום ראשון^^)



ולאירועי היום הקודם...


אמ..בערב הלכתי עם דריה לספיר, והיה ממש נחמד ל הדרך..XD


במיוחד כשנסיתי להראות לדריה כמה זה לא בעיה לנופף, ופתאום משהו צפר ליXD


ואצל ספיר, טוב...היה..נחמד כזה... יכול היה להיות הרבה יותר טוב, ממש לא הייתית קשורה שם... אבל, לפחות כמה וכמה דברים שהייתי צריכה לעשות קרו..(כולה שנייםXD) ומסתבר, שלהיות בלש זה לא כזה קשה...עובדה שאני מגלה דברים מעניינים..מוחעחעחע טוב, למרות שזה לא כזה קשה, זה דווקא הגיוני^^



נמ לקח לי בהרבה זמן לשכנע את אמא שלי, שאנחנו בדרך כשאנחנו רק בבית....והיה ממש מוזר לנסוע עם יאיר באוטוOO



והיום? טובב דורית מסיימת כיתה י'...ועוד המון כמוהה...אזז..מזל טוב^^ ובהצלחה עם ההורים..(המבין יבין..)


ומה עוד. טוב אין..



נתקעת פעם בקיר


צעקת על המחשב


התעצבנת על המנחה בטלוויזיה והתחלת לקלל אותו במחשבה שזה יעזור


התווכחת עם מישהו על צורה של ענן


יש לך פיצול


נפלת במדרגות


שכחת את השם שלך(בארך..XD)


בכית וצחקת באותו זמן


אכלת ושתית בו זמנית


נפל לך אוקספורד על הראש


קמת בבוקר ונתקעת בדלת


התיישבת על מסטיק


נתקעת בעמוד באמצע הרחוב


כשמשעמם לך זה מצחיק אותך


מישהו אמר "מזלג" ופשוט לא יכולת להפסיק לצחוק


קבעת עם מישהו ללכת לאנשהו, ושכחת להגיע


לעסת את החולצה שלך


התלבטת שעות בתור של מקדונדלס, ובסוף החלטת שלא בא לך


נזכרת במשהו מצחיק תוך כדי ששתית, וירקת את כל השתייה


התחלת לדלג באמצע הרחוב בלי סיבה


אתה שואל את חיית המחמד שלך שאלות, ומחכה לתשובה


שהחיה שלך לא עונה לך אתה מתעצבן


נפלת על המקרר


כשאומרים "בום" , אתה מת מצחוק


כשאתה עושה סמיילים בפורום/מסן/אייסיקיו, אתה מזדהה איתם, ובאותו רגע נראה בדיוק כמוהם


אתה מתייעץ עם עצמך


שיחקת עם ברווז באמבטיה


התקשרת למישהו, התכוננת מלא זמן על מה שתגיד לו, ובסוף שכחת


התקשרת למישהו הביתה ושאלת איפה הוא


שאלת מישהו שנמצא בשירותים אם הוא טבע


פעם אמרת למישהו :" שכחתי,אה נזכרתי הנה,שכחתי אה אה נזכרתי"


 


יצא לי 14


 


התוצאות


1-5 : חכם


5-10 : יחסית חכם


10-20: ממוצע


20-25 : כמעט טיפש


25-30 : טיפש +


 


לפינת הלא קשור>>>>כי בא לי לשרותים..חחיחי


-היה לי חלום שאני ודריה הולכות קלניון ואנחנו פוגשות את דורOO שהיה שם עם יואב ואייל...זה היה חלום ממשש מוזרOO


-חםם ליי


-אני בזמן האחרון ממש מרושעת, וזה רמגיש טובב^^ חח


-גטה נסעה=[ אבל היא חוזרת עוד עשר ימים^^


-עוד שבוע וקצת..חח(המבין יבין..)


-אני עידיין צריכה למלא ת'משימה שלי..=/


עד לפעם הבאה


ביי ביי

8 תגובות:

  1. יאנצ’ אני פשוט אוהבת אותך ^^
    את אחת מהחברות החדשות הכי הכי טובות שלי !
    כשקראתי ת’תגובה שלך פשוט התחלתי לצחוק..
    וכשקראתי ת’פוסט ... בכלל נקרעתי..
    את ילדה קרועה ואני שמחה שאת חברה שלי ^^ 
    ולא הבנתי .. במה זכית ? :-o
    חחח דברי איתי =]

    השבמחק
  2. יאנצ’ אני פשוט אוהבת אותך ^^
    את אחת מהחברות החדשות הכי הכי טובות שלי !
    כשקראתי ת’תגובה שלך פשוט התחלתי לצחוק..
    וכשקראתי ת’פוסט ... בכלל נקרעתי..
    את ילדה קרועה ואני שמחה שאת חברה שלי ^^ 
    ולא הבנתי .. במה זכית ? :-o
    חחח דברי איתי =]

    השבמחק
  3. אההאהאהה
    אני קורעה? מה אני נייר? XD
     
    גם אני שמחה שאת חברה חדשה שליXD ובכללי..חברה!
     
    ודיברתי איתך...חח

    השבמחק
  4. אההאהאהה
    אני קורעה? מה אני נייר? XD
     
    גם אני שמחה שאת חברה חדשה שליXD ובכללי..חברה!
     
    ודיברתי איתך...חח

    השבמחק
  5. יצא לי 13 :-P
    ווואי זה כ"כ קרע אותי להזכר בכל הדברים האלוXDDDDDD
    אני עכשיו מבינה כמה אני בנאדם שרוט 8-)
    מזל טוב על הזכייה בפורום >:D<

    השבמחק
  6. יצא לי 13 :-P
    ווואי זה כ"כ קרע אותי להזכר בכל הדברים האלוXDDDDDD
    אני עכשיו מבינה כמה אני בנאדם שרוט 8-)
    מזל טוב על הזכייה בפורום >:D<

    השבמחק
  7. hey,i’m in ruusia^-^

    and i’m coming back on the 1.8

    its more like,2 weeks may be more?

    i’m allredy missing all of you guys and
    i’ll see you when i’m back

    luv u all
    3>

    השבמחק
  8. hey,i’m in ruusia^-^

    and i’m coming back on the 1.8

    its more like,2 weeks may be more?

    i’m allredy missing all of you guys and
    i’ll see you when i’m back

    luv u all
    3>

    השבמחק