יום שני, 14 ביולי 2008

צ'לום^^

וואי..הייית בתוכה שלא עדכנתי שניםםם ובעצם רק אתמול עדכנתי..חח


אז נכון, לא רשמתי שום דבר על מה שעבר עלי בימים אלו, אז מה?


טוב קיצר, לננהג וותיק אך לא קבוב בבלוגי


רשימת הדברים שעשיתי מיום שישי בערב ועד עצם היום הזה:


-הלכתי עם מילה ודורית לקולנוע לראות "אל תתעסקו עם זוהן" זה גדולXD ובדרך חזרה היה ממש מצחיק, גם ללכת לשם..חח (חח"שאאאלום" "הייי")


-כתבו לי שיר..חח ואני מאושרת..חח


-אנשם רבו..=[


-הלכתי לשקולניקק^^ עם דורית ומילה...ומשם לטיולל מצ'עמם, אבל כרגיל..היו את כל הדברים המטושפים בדרך..^^


-לא מצאתי עבודה


-התחלתי את עבודת הקיץ במדעים


-מכרתי את הספרים וקניתי מחברות+יומן וקישקושים לשנה הבאה, ויצא מגניב..הפעם הוא תכלת^^


-הזמן עובר מהר=O


-נסעתי היום בבוקר על האופניים, בשעה שבע וחצי, את כל העוקף, זה היה ממש כיף^^


-שמעתי המווןן שירים...


-דברתי עם דורXD (על החבילה..חח והילדותה השנואה עלי בגן..מוחעחחעע) הייתי חייבת להזכיר את זה..חח


-ראיתי סירטונים של פתיחות של סדרות...ושמעתי "טאורה"..יוו הסוס הזה היה הגיבור שלי, תמיד חלמתי ביום מן הימים שיהיה לי בעל כמוהו, רק לא סוס..חח


-גרמתי לאנשים לחשוב שאני יכולה לעודד אותם משום מהOO לא שזה רע, פשוט, אני לא! או שכן? חיחי ואני סתם צנועה..חיחי


-גטה נסעה לחו"ל..וגם ספיר..מקווה שהן יהנו מהחופשה^^


-גליית שאני נוסעת לאילת באוגוסטOO


-גליתי שיש לי תוכנה במחשב שעוזרת לי לראות כל סרט שהוא בכל סוג קובץ, כי אצלי, יש את כל סוגי הקווצים שאפשר לקרא^^


-נצלתי את ההזדמנות והורדתי קונגפו פנדה..וראיתי את זה^^


-גם הורדתי עוד שני סרטים אבל אני מחכה שאני אוכל להוריד כתוביות..


-פספסתי מפגש ה"פ...


-מצאתי שני צעצועי קינדר ישניםם..איזה נוסטלגיהה^^



טוב..עד כאן לאירועי הימים האחרונים, שזכרתי, עד עצם היום הזה, היה נחמד, נהנתם? ת'ספרו לי על זה...


לפינת הלא קשור>>>כי דורית אף פעם לא מקשיבה למה שאני אומרת, ואני כן מקשיבה לכל שטות שלה..וזה אל הוגן...


-עוד מעט יגיע היום שבו אני צריכה לקנות פלאפון...


-אבא שלי עמצבן


-הוא ואמא רבו משום מה...


-גם מרח אני מתכוונת לקום מוקדם ולנסוע על אופנוסים^^


-'גיבו לי..מוחעחעחעע..


עד לפעם הבאה


ביי ביי

10 תגובות:

  1. שתי תגובות בביום .. !
    חעחעחע
    יאנה אני שמחה שאת נהנית בחייך ובימים האחרונים וכן @!
    בהחלט אפשר להגיד שאת עוזרת לאנשים להתעודד!!
    ואל תהיי צנועה =]
    היי ! אני שוב ראשונה !
    :P
     
    חח לאביו

    השבמחק
  2. שתי תגובות בביום .. !
    חעחעחע
    יאנה אני שמחה שאת נהנית בחייך ובימים האחרונים וכן @!
    בהחלט אפשר להגיד שאת עוזרת לאנשים להתעודד!!
    ואל תהיי צנועה =]
    היי ! אני שוב ראשונה !
    :P
     
    חח לאביו

    השבמחק
  3. חח פעם שניה..חח
    ויאי...מותר לי לא להיות צנועה..מוחעחעחחעע זה אומר שמותר ללכת עם בגדים..חושפנים?XD

    השבמחק
  4. חח פעם שניה..חח
    ויאי...מותר לי לא להיות צנועה..מוחעחעחחעע זה אומר שמותר ללכת עם בגדים..חושפנים?XD

    השבמחק
  5. נראה שהספקת יחסית הרבה...
    ראיתי קונג פו פנדה נכון מצחיק? חחחח
    הוא כזה פנדה
    טוב אמ עוד תגובה קצרה ולעיניין חח

    ביי

    השבמחק
  6. נראה שהספקת יחסית הרבה...
    ראיתי קונג פו פנדה נכון מצחיק? חחחח
    הוא כזה פנדה
    טוב אמ עוד תגובה קצרה ולעיניין חח

    ביי

    השבמחק
  7. קצר לעיניין עדיף מארוך, ולא לעיניין...חח
    ונכוןן קונג פו פנדה זה מצחיק..חח

    השבמחק
  8. קצר לעיניין עדיף מארוך, ולא לעיניין...חח
    ונכוןן קונג פו פנדה זה מצחיק..חח

    השבמחק
  9. הי יאנצ’ מה קורה?
    ואני כן מקשיבה לך פשוט לפעמים אני מהרהרת לי..>

    השבמחק
  10. הי יאנצ’ מה קורה?
    ואני כן מקשיבה לך פשוט לפעמים אני מהרהרת לי..>

    השבמחק