יום שישי, 4 ביולי 2008

SEX! יאוו=O


(יוו הבלוג שלי משך אנשים על ידי כותרת...XD)



וכך עובר לו עוד יום נחמד, קשה, עצוב, שמח, מצחיק יפה^^


נמנמנמממ


קמים בבוקר..מתארגנים...הולכים לקן, מה שהיה מעוד מצחיק כי חשבתי שהוא סגור, והוא לאXD (והכל בזכות חווה..חח)


ויוו איזה כלבה חמודהה מגייי ^^ פשוטט ממשממשמשמשמשמשש חמודהה ^^


נמנמנמ


מאוחר יותר אנשים הגיעו...טיפטיפה


עשינו חזרה אחת או שתיים..ושיחקנוXD היה דיי משעמם..אבל מעביר ת'זמן..חח


ומסתבר שלא רק לי יש חלומות מטורפיםם XD


לאחר מכאן(כי שפה גבוהה זה טוב...חח לא..XD) הולכים לדורית כי משום המ חשובים שאני טובה במחשבים(מה לי ולמחשבים באנגלית?!)


ואזזז


הביתה...


רבים עם אמא...מנסים לקרא פיקק ואממ...יוצאים החוצהD= אן גטה רחל רינה מילה ו...דריה..חח היה נחמד להקשיב לכל הישחות ולשתוק, למרות שחלק מהנושאים משעממים...ולא נתנו לרחל לדבר..חח



נמממנממממ והביתהה


לעשות דברים...לקרא דברים...ווו לישון!


אוףףף יום שלישי ברציפות שאני צריכה לקום מוקדםם וזה מעצבןן! מחר יש חזרות בשתיים עזרה...



עוד עשרים וארבע יוםXD


-יוו מחר שבת...


-לישווןןן


-אני מעצבת לא משהו..OO


-אני שומעת עכשיו" איפה הן הבחורות ההן" XD זה שיר יפה..חח


-מצפון זה גם דבר טוב...


-איך בא לי כבר שיעבור שבוע..חח


-איך בא לי שלא..חח אבל שיקרו דברים!


-עליתי על משהוOO


-דורית, מתי את מסיימת לימודים, 11? אם כן..אני צריכה תשובה..דיי דחופה!


-זה שלחלק מהאנשים שי קליטה לא טובה זה לא אשמתי!


עד לפעם הבאה


ביי ביי


תגובה 1: