יום רביעי, 2 ביולי 2008

תכנסו אם בא לכם^^

אני אוהבת הרגשה של קיץ...ריגוש כזה שאין לו הסבר, כזה שרק מצפים שמשהו יקרה, ומזהו הבאמת קורה...=]


וסוף סוף הריגוש הזה הגיע עלי אחרי שבועעים..חח



ולאירועי היום הקודםם


אז...דורית באה אלי..והיה נחמד לשחק טריוויה הארי פוטר..חח


ואז הלכתי לשומר הצעיר והרגשתי..לא שייכת! אבל זה הסתדר בסוף^^


וכתבתי סיפור מעפןן....(שרק הקטע עם הברווז גומי היה מצחיק..חח)


אבל תכלס היה נחמדד...ויש יום הולדת לקן שבוע הבא..ואין לי סירים!


והיה מצחיק בסוף היום...XD


והיום בבוקר?


היה לי חלום שאין מים במדינה=O


הייית מה זה צמאה!


ואמ...כל הבוקר הייית באיזה צ'אט של האי פוטר ושחקתי טריוויה...בעצם..הייתי שם יום שלםXD


גם ראיתי סרטט שרציתי לראות..^^


ועוד מעט אני הולכת שוב פעם לשומר הצעירר^^



מעניין עם ניצחתי...


-אני עייפההה


-ניראה לי אני אחליף חזרה צד במיטה...הצד השני ניראה לי יותר נוח...


-יש יום הולדת לקן בשבוע הבא..


-אבא אמור להגיע...מחר אולי...


-החדר צ'לי מבולגןןןן


-גל חזר..XD


-בא לי ברכה...


עד לפעם הבאה


ביי ביי

2 תגובות:

  1. חח...איסזה חלומות יש לך יאנה...חח...הרגת אותי..
    והיה נחמד אתמול..לא?!
    וגם היום=]]]]]]]
    אבא שלי היוםחוזררררררררררררררררר התגעגית אליווו

    השבמחק
  2. חח...איסזה חלומות יש לך יאנה...חח...הרגת אותי..
    והיה נחמד אתמול..לא?!
    וגם היום=]]]]]]]
    אבא שלי היוםחוזררררררררררררררררר התגעגית אליווו

    השבמחק