יום שישי, 17 באוגוסט 2007

אני מרגישה פחדנית=X

זה ממש מעצבן!!!


ובפעם הבאה אני אגמור עם זה..לתמיד!!!


כמובן שיש כמה תנאים לעיניין..אבל זה לא משנה...


___


אז....אתמול...הלכנו לקנות את הספרים=].. והיתה איזה אישה אחת שניראתה מרחוק כמו אירנה וזה מש הציק ואז אותה אישה כל הזמן היתה לידי...O_O


ואז..כשחרנו הביתה יצאתי החוצה..=]


ופגשתי ת דורית רינה גילי ושלי..=] ודיברנו..=] וז הגיע גם מילה והמשכנו לדבר..=] ואז...רינה גילי ושלי הלכו..והמשכנו לדבר..(ודורת המשיכה...לתחנן איך להרוג את השלישיה....או ליתר דיוק סטס גל ודוד..אל האיחור שלהם..בשעה וחצי..בארך..)


ואז..סתם היינו בנדנדות..(עגב מילה כל הזמן שרה איזה שיר אחד שאם אני שומע אותו עוד פעם אחת אני רוצחת משהו..ואני רצינית )


ואז..הלכנו לשחק אמת או חובה..(בקושי..=/..) והיה דיי משעמם...


ויותר אני לא יושבת ליד דורית כי היא מביאה לי מזל רע..XD..


ומיסתבר שרוב ההשארות שלנו נכונות..אבל גם מסתבר שטעינו בכמה..=/..וזה מפחיד...


ואין לי מושג למה..(וגם להם) אבל מילה וגל החליטו לעשות קרב אבנים ומקלות..וזה מעצבן..(כי התחשק לי גם לזרוק על משהו מקל או אבן...)


ואז חזרנו לנדנות...(מה היינו עושים בילדיהן...XD..)


וסתם..היה..מצחיק...


ואני העלתי זכרונות על רקסיXD... (המבין יביןן..XD..)


ואז הלכתי הביתה..ב-10...


(למה יש לי הורים שכל הזמן דואגים לי..אי אפשר לקבל קצת חופש..???)


ומתוך הרגשה..הם נישארו ונהנו...=X בילדעי..ואני סתם הייתי אומרה לספוג את הערות של סבתא שלי למה לבשתי נעלי ספורט בקיץ?..-_- ואני לא רואה מה לא בסדר בעייין...


או....והיום אני מקווה....שיהיה כיף..וגם שנצא החוצה..=] ויהיה כיף=]


לפינת הלא קשור>>>


-עד היום בצוהוריים אני שונאת את דורית....(והיא יודעת למה..)


-ביגלל שאני שונאת את דורית אני מעוצבנת על סטס לעוד שעה נוספת..XD..(והוא מבין אולי למה..)


-לשם שינוי אני הולכת לרון בי מתי שהו לקנות דיסקים ריקים..=/


-הגעתי למסקנה שההורים שלי פושעים..=/ ואני מדברת הפעם על המשפחה מצד אמא...


-מחר אני נושעת לים=] בבוקר=] יאי=]


-יום שישי>>עוד ערב בלי דורית ומילה(אולי..) לפחות יש את רינה=] (או שהיא גם עושה משהו היום??)


-אתמול מאז כיתה ו'....התרגשתי..(ואין לי מושג למה..)


-דורית קיבלתה את המיכתב והיא ב-י' 3 מזל טוב לה...=]


-כשמתרגשים לאכול עוזר..בדוק..


-הפוסט הזה חרוש או שזאת רק אני..???



אז..סיונארה..(ולא סניורה..XD)


ביי בי=]




9 תגובות:

  1. הבלוג שלך ממש יפה!!
    והסיפור באמת מענין!!
    תמשיכי לכתוב פוסטים בבלוג!!... (:
    מוזמנת להגיב בבלוג שלי!!...

    השבמחק
  2. הבלוג שלך ממש יפה!!
    והסיפור באמת מענין!!
    תמשיכי לכתוב פוסטים בבלוג!!... (:
    מוזמנת להגיב בבלוג שלי!!...

    השבמחק
  3. כן ועוד את אומרת לי שאני חופרת.. זאת גם נקראת חפירה.. ואגב
    את עדיין שונאת אותי?...:-(
    מה שסטס אמר שלא כי נאי סיפרתי לו......כי פעם דיבנרו על נישקה צרפתית וזה היה לפני המסיבת הפיג’מות....=]
    פליז על תשנאי אותי......
    [אופס את לא אוהבת חיבוקים]
    :-P

    השבמחק
  4. כן ועוד את אומרת לי שאני חופרת.. זאת גם נקראת חפירה.. ואגב
    את עדיין שונאת אותי?...:-(
    מה שסטס אמר שלא כי נאי סיפרתי לו......כי פעם דיבנרו על נישקה צרפתית וזה היה לפני המסיבת הפיג’מות....=]
    פליז על תשנאי אותי......
    [אופס את לא אוהבת חיבוקים]
    :-P

    השבמחק
  5. אם יהיה לך משעמם, אני פהDD:

    השבמחק
  6. כן אבל הוא אמר.."אמרת בעצמך שאת אומורה לנשק משהו"...או משהו כזה...
    ועל דאגה אני כבר לא שונאת אותך..חח

    השבמחק
  7. כן אבל הוא אמר.."אמרת בעצמך שאת אומורה לנשק משהו"...או משהו כזה...
    ועל דאגה אני כבר לא שונאת אותך..חח

    השבמחק
  8. למה את שונאת את דורית?

    השבמחק