יום שבת, 11 באוגוסט 2007

אני..שמחה=]

איזה..ימים!!!!!!!!!!!!!!!!...איזה..ימים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


יאוווווווו


אתמול..לא..עידכנתי..כי..לא..היה..לי..זמן..=/..


יא..בת..דודה..שלי..משגת..אותי..ל]עמים..היא..חמודה..וזה..ולפעמים..היא..הדבר..הכי..מעצבן!!!!!!!!


ועם..אתם..שואלים..איך..החקתי..מנעמד...א..כל..המן..חבתי..עלץ..הכופה..תתמלא..לי=]..חחח...והיא..כבר.


.התמלאה.^_^..א..אני..מעדיפה....לסבול...לפחות..במקום..לקבל..סתם..ככה..כסף..חח..


__


אתמול...............אחות..ל..סבא..בא..עלינו..והיה..נחמד=]...


וא..בערב..הלכנו..לעשות..על..האש..=/..


והיה..טעים...ונחמד..קצת..(במיוחד..לדבר..עברית..חח..אסביר..בהמשך..)


אבל..ממש..מוזר..כי...התאספנו..כולנו..לעשות..על..האש...כדי..לזכור..את..סבא..רבא..שלי..?!!!..איפה..ההיגיון.


.כאן..לשמוח..ביום..זיכרון..של..אדם...=/


היו..שמה..קרובי..משפחה..וחברים..של..קורבי..משפחה...ואיזה..ילד..בשם..רוני..וחבר..שלו..שהם..בני..שבע..


(למרות...ששבוע..הבא..רוטוני..בת..שמונה.)והם..דיי...הציקו..וכיסחתי..אותם..בכדורגל..חח..ובת..דודה..שלי..


כלץ..הזמן..הרביצה..להם..ואני..לא..ננתתי..להם..להחזיר..לה..חח


ואז..הלכנו..הביתה..(עגב..על..ץחשבו..שהיה..כיף..שם..היה..רק..טעים..כי..ככה..דיי..סבלתי..שמתעלמים..ממני..=/..)


ואז..הלכנו..הביתה..עם..איזה..איש..אחד..(שרצה..לדבר..עם..דודה..שלי..כי..היא..לא..באה..)..ועם..אני..לא..


טועה..הוא...ודודה..שלי..בני..דודים..וזהב..אומר..שהוא..דוד..מדרגה..שניה..=]...


ומשום..מה..כולם..אומרים..שאני..דומה..לסבאץץשלי..ואבא..שלי..


אחות..של..סבא..שלי..ביכלל..נבהלה..היא..כזה...נכנסה..ומיסתכלת..עלי..במבט..כאילו..אני..חייזר..והיא...


חשבה..שאני..סבא..שלי...חח..עגב..מסתבר..שיש..לי..שער..בלונידי..כהה..ג'ינג'י....קצת..(לא..ג'ינג'י..ג'ינגי....אלה..קצת..)


..וכולם..אומרים..לי..את..זה...ועוד..ילסבא..ש.י..יש..שער..ג'ינג'י..(או..לפחו..היה..לו..עד..שהוא..הלבין..והקריח..)


והדוד..הזה..נדרגה..שניה..אמר..שהוא..זוכרת..שהיה..לי..שער..ארוח..עד..התחת(מה..שבאמת..נכון..חח)


השאלה..איך..הוא..יודע...?..כי..אני..לא..זוכרת..שפגשתי..אותו..קודם..(למרות..שהוא..גר..ברחובות..?!..אבל..לא.


.פגשתי..אותו..והוא..לא..אותי....אולי..כשסבתא..שחלי..פעם..באה..


עלינו..אז..הוא..הסיע.אותה..חזרה..וראה..אותי..לשניה...מה..שבתוך..יש..לו..ילדה..מזה..חמודה=]


ממש..מממי=]


__


יאי..אני..מחר...חוזרת..סוף..סוף...


יש..עכשיו..את..הדיוידי..הזה..ששמו..לנו..בסלון..ואני..אוכל..לראות..את..הסרט..שדודה..שלי..נתנה..לי(שחכתי..להזכיר..היא..נתנה..לי..לתפוס..את..הגל..או..משהו..כזה...נסרט..המצוייר..החדש..=]..ועוד..שנים..בשביל..אמא..)


ויש..את..הטלוויזיה..אצלי..בחדר(אולי..=/..)..והכי..חושב..החברות=]...וסוף..סוף..לתת..לכוול..אחד..כונכיות...=](


שתיים..והכלתיי...שאתם..תבחרו..כיץ..אין..לי..כח..לחשוב..וגם..אין..לי..זמן..)



מחר=]


ביי..ביי



___


כיבליתי..מתנהץ..נספת=]..תיק..אחד...ממש..יפנ=]..ועוד...פיסלון..לאוסף=]...


וכסף..כמובן..חח...(הסיבה..העיקרית..חבואי..למלא..קצת..את..הכופה..XD..חח..סתם..סתם..אבל..זו..אחת..הסיבות..חח)


8 תגובות:

  1. בנות דודות קטנות משגעות לפעמים, אבל הן גם חמודות בטירוףDD:
     
    אין בכלל היגיון ס.ס אבל נו, לפחות נהניתםD:
    נשמע לי דווקא ממש נחמדD:
    אבל תחזרי כבר, יא נוטשת אחת!T__T

    השבמחק
  2. בנות דודות קטנות משגעות לפעמים, אבל הן גם חמודות בטירוףDD:
     
    אין בכלל היגיון ס.ס אבל נו, לפחות נהניתםD:
    נשמע לי דווקא ממש נחמדD:
    אבל תחזרי כבר, יא נוטשת אחת!T__T

    השבמחק
  3. חח...איזה כיף לך...קיבלת מתנות...
    חחחחחחחחחחחחחח
    MISS YOU

    השבמחק
  4. חח...איזה כיף לך...קיבלת מתנות...
    חחחחחחחחחחחחחח
    MISS YOU

    השבמחק
  5. ;-)חחחח  בת דודה שלך חמודה אני רוצה לקרות אותה  חח  זה מצחיק מה שסיפרת חחח.. תהני ברחובות.. זה הבית שלך..  חח

    השבמחק
  6. ;-)חחחח  בת דודה שלך חמודה אני רוצה לקרות אותה  חח  זה מצחיק מה שסיפרת חחח.. תהני ברחובות.. זה הבית שלך..  חח

    השבמחק
  7. גו יאנה גו יאנה..
    חזרת!!!!!!!!!!!!!ותעדכני!!!LOVE YOU

    השבמחק
  8. גו יאנה גו יאנה..
    חזרת!!!!!!!!!!!!!ותעדכני!!!LOVE YOU

    השבמחק