יום שלישי, 7 באוגוסט 2007

איש..מפחיד..פגשתי..

והוא...מפחיד..חח


הוא..אמר..לי..להזהר..כי..נכנסתי..לים..מהר..ואז..הוא..שאל..עם..אני..יודעת..לשחות...ועניתי..כן..ואז..הוא..שאל..עם..אני..מחיפה..וואמרתי..שאני..מראשון..P=..לכל..מקרה..=/...חח..ואז..הוא..שאל..איפה..אמא..ואבא..ואמרתי..שהם.ף.בחוף..=/...חח


אז...אתמול..מצאתי..לי..כונכיות..ממש..יפות..=]..היתה..שם..טחת..שלדעתי..מתאימה...לסטס..חח...אבל..אני...בסוף..לא..אביא..אותה.ץ.לאף..אחד..P=


ומצאתיץ..אחתץ...ורודה..=/


מוזר.......בא..לי..כבר..לחזור..=X


היום..הייתי..רק..בים...בינתיים...


והגעתי..למסקנה..נוספת..ח


עם..אני..אהיה..על..ספינה..ווהיא..טובעת..ויש..לי..מקשפי..צלילה...יש..סיוכי..שאני..אחיה...חח


עוד..חמש..ימים..=]


ביי...ביי


4 תגובות:

  1. רוצה לבדוק את זה?
    מצאת כבר כונכיה בשבילי? D:
    תחזרי כבר!

    השבמחק
  2. רוצה לבדוק את זה?
    מצאת כבר כונכיה בשבילי? D:
    תחזרי כבר!

    השבמחק
  3. איזה קונכיה תתני לי?
    ומילה צודקת תחזרי!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. איזה קונכיה תתני לי?
    ומילה צודקת תחזרי!!!!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק