יום שבת, 18 באוגוסט 2007

פעם ראשונה..שאמא שלי

מארגנת משהו משפחתי ואנחנו באמת הולכים לעשות אותו..=O


אני אפרט על זה כבר בהמשך...


אה..אתמוללל...אה..הייתי בבית כל היום..והיה משעמם..=/ ודורית ומילה נסעו לים..עד אחד!!..ושמעתי שהן קיבלו התקף לב..(או לפחות מילה..XD..)


והיוום..אה..נסענו לים=] והמקום ב-7:30 8:30..=/ והיינו שם עד 12...


והיה משמ מעצבן בהתחלה כי אמא שלי ודודה שלי הלכו ישר לים והשאירו אותי לשמור על הדברים-_- ואני בזמן הזה מרחתי קרם הגנה...(ומזל שמרחתי...) ואמרתי אוצתן לסבתא שלי..! ואז ניכנסתי לים..ויחסית היה נחמד=]..אבל אמא שלי פוחדת מגלים..והמים הגיעו לי רק עד הברך!!! טועוד עמדנו ממש רחוק מהחוף!!..אבל מה שמוזר הגלים היו ממשששש גבוהים..ופעם אמא שלי נסחפה..XD..


והם גם היו חזקים(הגלים..) אז התחלתי לעשות עמידות שלקרטה כדי לא ליפולXD...ולתת מכות לגלים..(זה עוזר..@_@ אז התאגרפתי עם הגלים..??..)


ואז סתם הלכנו למסעדה אחת..ואכלנו פיצה וחזרנו=]


ואחרי איזה שעה הלכתי ללימאי(ובדיוק חזרתי=] ...)


ועוד מעט רינה באה עלי..(איזה כיף=]..)


לפינת הלא קשור..>>> P=


-הפורום של ההארי פוטר(אז מה עם אני גולשת..) חזר לתחייה=] ואני בסלית'רין..=/


-אני צריכה לקרא את הבוק ריפורט ואין לי כח..?


-אני חייבת למצא את המחברת של הבוק ריפורט!!איפה שהשאלות..


-אני חיייבת גם למצא משהו/י שיביא לי את הדף הזה שאירנה חילקה...=X המט' לחזרה..!!


-קיבתי החלטה חשובה ואני לא אחזור בה!


-אני כבר לא כואסת על דורית=]


-מתחשק לי לצאת היום=]


-פגשתי את עידית לפני כמה ימים...כשהלכתי למילה..ופחתי את הדלת של המעלית והיא יצא משם עם כינרת..(הכלבה של השכנים של מילה..) O_O זה היה מציק...


-היום גיליתי שיש לי דווקא המון זיכרנות מצחיקים ומעניינים מכיתה ז'=]


-היום בפעם הראשונה בחיים שלי הצלחתי לשמור על כבודי..מפני דודה שלי..=]..ותפסתי אותה על חם..כשהי בעצם צחקה עלי..=] במילים אחרות..יותר לא יצחקו על ינה פטיוק במשפחה הזאת!



עד כאן לבינתיים=]


ביי ביי =]..עגב הוספתי רשימה של שירים=]




5 תגובות:

  1. הי יאנה שינוי יפה.. של עין כחולה..

    השבמחק
  2. עיצוב ממש יפה.........
    ואני לא קראתי את ההפוסט כי הוא ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!חחחחח יש לך עיצוב יפה מאוד  תכלת.. חחח

    השבמחק
  3. עיצוב ממש יפה.........
    ואני לא קראתי את ההפוסט כי הוא ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!חחחחח יש לך עיצוב יפה מאוד  תכלת.. חחח

    השבמחק