יום רביעי, 8 באוגוסט 2007

הצילו..!!!!!!

עכשיו..סוף..סוף..סבתא..שלי..הגיע..=O..אחרי..4..שעות..של..סבל..=O


הייתי..בבית..לבד..עם..דת..דודה..שלי..ארבע..שעות=O


יא..איזה..סבל...הייתי..צריכה..לדבר..עם..וויקטוריה..ודניאל..(החברים..הדימיוניים..של..בת..דודה..שלי..שמסיבות..א..ברורות...תמיד..הולכים..לשתרוטים..בלי..הפסקה..=/..)


יא..איזה..סבל.ץ.היא..בקושי..מקשיבה..לי..=...\..זה..מצעבן!!!!!


לפחות..סוף..סוף..סבתא..שליץץהגיע...מזל=]..עוד..מעט...הם..יילכו.ץ.לישון=]..ואני..אוכל..לשחק..לי..חח..בלגו..XD..למרות..שאני...חייבת..להודות..זה..ממש..כיף..לשחק..בלגו..הזה..זה..כמו..שלמילה..היה..(זוכרת..???עם..האיש...שהיה..לו..שרותים..בחללית...?חחוהקפטן..XD)


אתמול..השתעממתי.....


בערב..=[


עגב..רינה..סיפור..יפה^_^


אני..כבר..רוצה..לחזור..=X


נמאס..לי..כבר...


מחר..באה...אחות...של..סבא.שלי..(מצד..אמא..שלי..)


אני..מכווה..שאז..ייהה..לפ]חות..קצת..יותר..מעניין.ץ..=/


אוף....אני..כבר..רוצה..לחזור..=[...שמעתי..שכבר..התקינו..את..הטלוויזיה..החדשה...וגם..את..הדיוידי..ואת..הטלוויזיה..הישנה..שמו..לי..החדר..=X


יש..איפה..שהו..חוק..שאסור..להחזיק..יותר..משבסוע.בחלי..אף..אחד..מוכר..??זהב..לא..הוגן...


טוב..עוד..4..ימים..=]


ביי..ביי

4 תגובות:

  1. אני זוכרת!!
    ואו, זה היה ממש כיף! לאן נעלמו השנים?[XD]
    תחזרי כבר יא תמוהה!!

    השבמחק
  2. אני זוכרת!!
    ואו, זה היה ממש כיף! לאן נעלמו השנים?[XD]
    תחזרי כבר יא תמוהה!!

    השבמחק
  3. חח..מסכנה עם בת דודה שלך..והצחקת אותי עם לגו ועם החברים הדמיונים של בת דודה שלך מסכנה..
    עכשיו אני אצל מילה עם דריה....חחח ארחכך נאי יספר לך תכנסי לבלוג שלי ושל מילה ותראי .....ולא ראיתי היום את .א.
    אני משתגעת!!!!!!!!!!!!!!:-x

    השבמחק
  4. חח..מסכנה עם בת דודה שלך..והצחקת אותי עם לגו ועם החברים הדמיונים של בת דודה שלך מסכנה..
    עכשיו אני אצל מילה עם דריה....חחח ארחכך נאי יספר לך תכנסי לבלוג שלי ושל מילה ותראי .....ולא ראיתי היום את .א.
    אני משתגעת!!!!!!!!!!!!!!:-x

    השבמחק