יום ראשון, 19 באוגוסט 2007

אהאהאהאהאהאה...

יאא...זה למה כדי להאמין לי!


אתמוולללל..אחרי שרינה באה אלי=] היינו במחשב=] ו..סתם שיחקנו..בהארי פוטרXD.. וניסנו לעבור את השלב ההוא..(וזה לא כזה קל כשהחיים שלך הם נקודה קטנה..מעוד..=/..)


ואז..יצאנו החוצה...=]


וכל הזמו ניסינו לתפוס את סטס..ליתר דיוק רינה אבל מהפלפון שלי=/ ..


ואז דורית באה=] ואז גם מילה ואיזבלה ורינה הלכו כניראה ללבות את איזבלה ואני ודורית נישארנו מחכות להן..וסתם דיברנו=].על איך היה לה ולמילה בים..(נישמע....שהיה כיף מעוד..=/..חח)


ואז רינה ומילה חזרו ואז סתם דיברנו..ואז רינה הלכה=[...


ואז המשכנו לדבר..=/..


והלכנו למיתחת לבית של מילה=]


והיו שיכנועים רבים...חחח


ואז מילה עשתה לדורית פוני לצד כזה..אז הלכנו למראה..ואז עידית יצא מהמעלית=O..זה כבר פעם שניה...ודורית ממשיכה לדבר כאילו כלום..ומילה שמה לב ..ודורית ממשכיה לדבר כאילו כלום לא קרה..וזה..וזה היה פדיחה..(פעם שניה!!)..יותר אני לא באה למילה בחופש=O.. מסוכן מידי..


ואז הלכנו הביתהה=]



וסבא שלי אמר לדורית ולמילה שלא יתנשקו יותר מידי חזק..=O..(הוכחה נוספת שסבא שלי אוהב לסביות..=O..וחושב שדורית ומילה..ודריה הן לסביות..וזה מציק..)


ואז סתם הייתי בחדר..=] להלהלהה=]


וכולם הלכו לישון..ב-10:30!!!..(אני לא..לא היה לי כח..לישון..=/...סתם ישבתי..)


ואז..ב-11:30..משהו הבחין בכח שהתקשרו עליו דיי המון פעמים..והחליט לא לחשוב מדוע התקשרו עליו כל כך המון פעמים..אלא להתקשר ולשאול...(אוקיי הבנו הוא לא הבין מדוע התקשרו עליו...) אבל להתקשר אלי ב-11:30..כשהפלפוןנ שלי בשיא הווליום..ועוד זה כבר פעם שניה זה כבר מוגזם!!!


ועוד הפעם הפלפון שלי לא היה בהשג יד!!!


מסקנה..לא להתקשר אף פעם לסטס...יותר מפעם אחת ביום..עם הוא לא עונה..-_-...


והיווום=]


אה....בבוקר..החלטתי ללכת לרון בי לקנות חוברת עמוס דיסקים ריקים בובה קטנה..ומחברת יומן כזאת אבל משום מה..במקום ללכת לרון בי הלכתי לקניון לאמא שלי..ולא קניתי מחברת כי יגמר להם..אבל לפחות קינינו מקרופון חדש למחשב=] ודיסיקים ריקים..(וכבר נסייתי לצרוב וזה פועל=]) וגם לא היה מחברתאו צעצוע..אז קניתי לוח שנה=] של סנופי=] יאי=]


ואז חזרנו הביתה והייתי במחשב..(ואמא שלי לא נתנה לי לרדת ממנו..כי היא רצתה שאני אסדר לה כמה דברים וזה לקח המוןןן זמן..)


אוף....המתחשק לי היום לצאת החוצה=X


לפינת הלא קשור>>>להלהלהלה


-אני בן אדם חופרני=]..חח


-עדיין לא התחלתי את הבוק ריפורט..=/..וזה מציק..


-אנימחדת שחכתי את כל מה שלמדתי שנה שעברה=O


-לאמא שלי ניכנס קטע שהיא רוצה לפנק אאתי וזה מציק..


-אם אמא שלי לא תקבל דירה עדשאני אהיה בת 19 ואז היא תיקבל...אבל לא יתנו לה הנחה עליה..כי הבת של כבר גדלה..אבל מצד שני היא עמדה בתור המון זמן...???... זה חוקי..?כי זה לא הוגן..


-דר חזרה=]..והיה לה כיף=]..ויצא יומני הנסיכה שמונה..(למרות שיש לי הרגשה מוזרה שזה בר יצא בארץ....???.)


-אני אוהבת לפנק את עצמי=]..חיחי



החלטתי להביא שאלון=X


 


חבר רצוי ולא מצוי ?


 


גבוה ממך: רצוי מעעוד=] .


יש לו גשר: לא איכפת לי .


מתלבש מצועצע/סטייליסטי:  העיקר שיוהאב את הלבוש של עצמו..


מתלבש בסגנון רחוב: כן !


עיניים כחולות: למה לא..יכול להייןת נחמד(העין שמשלימה את העין שלי..חיחי)


עיניים ירוקות: למה לא=]


עיניים חומות: למה לא.


שותה אלכוהול: אה...כל עוד הוא לא יהיה שיכור אין לי בעיה


מעשן סיגריות: ממש לא!!!


מחייך הרבה: כן D:


חוש הומור: ברווווור (:


מתקשר כדי להגיד "היי": אממ , למה לא .


מחמיא לך:  אה..כן אבל שלא יגזים...


עונד תכשיטים: כל עוד זה מגניב ויפה אז ברור=]


מחייך כשאת נכנסת לחדר: כןכןכן .


שער שחור: יאפ=]


שער חום:  יאפ=]


שער בלונדיני: יאפ=]


שער ג'ינג'י: למה לא..


יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון:  ברור (:


נאמן: כן .ברור!


מנגן בגיטרה: אולי=]..זה לא ישנה לי המון..חח


מתופף: גם נחמד מצידי שינגן בצ'לו..כל עוד הוא מנגן יפה=]


שרירי: אה...אפשר להוסיף אבל שלא נגזים!!


שער ארוך: אם זה יתאים אז כמובן=]


סקייטר: למה לא=]


פרסינג/עגילים: יכול להיות נחמד , אבל לא מוגזם .


קעקועים: אה..איך שבא לו...=/כל עוד זה לא משהו ענק... על כל הגב..=/..


מוזיקה: מה שבא לו ...


התאור הזה יכול להגיד כן על המון אנשים..=/..


באא לי לצאת היוםP=


ביי..ביי=]

16 תגובות:

  1. הוא אשכרה חושב שאנחנו לסביות?XDD;

    השבמחק
  2. הוא אשכרה חוש ככה?..........
    חחח...
    ושאלון נחמד..
    יאנה תסתכלי בתגובה של נוי מה היא כבתה לי בפוסט האחרון שלי..
     

    השבמחק
  3. הוא אשכרה חוש ככה?..........
    חחח...
    ושאלון נחמד..
    יאנה תסתכלי בתגובה של נוי מה היא כבתה לי בפוסט האחרון שלי..
     

    השבמחק
  4. אני לא מאמין שסבא שלך אמר להן שהן לסביות[?!?!?!??!!?!??]
    יש לו אומץ! =0....
    זה לא קצתת מוגזם?
    טוב נוו....
    שאלון נחמד....
    ביי

    השבמחק
  5. אני לא מאמין שסבא שלך אמר להן שהן לסביות[?!?!?!??!!?!??]
    יש לו אומץ! =0....
    זה לא קצתת מוגזם?
    טוב נוו....
    שאלון נחמד....
    ביי

    השבמחק
  6. הוא לא אמר שהן לסביות..הוא לא הודה בזה...אבל הוא כל הזמן רומז...והוא אמר להן שהן ל יתנשקו חזק מידי..)

    השבמחק
  7. הוא לא הודה בזה אבל ניראה לי..XD

    השבמחק
  8. הוא לא הודה בזה אבל יש רמזים=]

    השבמחק
  9. הוא לא אמר שהן לסביות..הוא לא הודה בזה...אבל הוא כל הזמן רומז...והוא אמר להן שהן ל יתנשקו חזק מידי..)

    השבמחק
  10. השאלון מגניב לאלה פחחח...
    תמשיכי לעדכן...
    מוזמנת לבלוג שלי.... (:

    השבמחק
  11. השאלון מגניב לאלה פחחח...
    תמשיכי לעדכן...
    מוזמנת לבלוג שלי.... (:

    השבמחק
  12. חח....ראית את התגובה של נוי?
    וגם היום מילה אמרה משהו בים?
     

    השבמחק
  13. חח....ראית את התגובה של נוי?
    וגם היום מילה אמרה משהו בים?
     

    השבמחק
  14. מעניין מי יהיה נסיך חלומותיך!?

    השבמחק