יום רביעי, 22 באוגוסט 2007

הא...פוסט=]




מי גאון מי גאון? מי מקום ראשון?.? אני=]


סיימתי את העבודה =] במדעים וובבוקריפורט ב-6 שעות..^_^ שמתוכן שלוש הלכו לקלראית הספר הכי משעמם בעולם..P=


אולי אני עובדת לעט ...אולי מהר..? העיקר שסיימתי את זה =] סוף סוף אני חופשייה לבית ספר..=] (חבל שחופש האמיתי שלי יהיה רק יום וחצי..-_- מצאתי לעצמי זמן לסיים מה..? לפחות סיימתי=] )



30.8


הינה הגיע השלושים..עוד שלוש ימים בית ספר...=/ ואיך שהו יש לי עדיין את השאלות במדעים ואת הבוקריפורט שאפילו לא התחלתי לקרא את הספר...


ואני צריכה לסיים את שתי המטלות האלו ביום אחד כאשר ברגעים אלו אין לי את השאלות של הבוקריפורט או את דף השאלות במדעים(כי נתתי אותו ללימאי שתצלם לעצמה, ושכחתי אותו אצלה...) האם זה אפשרי לסיים הכל מחר יום לפני היום האחרון של החופש?  עד שלא אנסה אני אף פעם לא אדע, ואני גם לא מתכוונת לוותר בקלות, גם עם יידרש לי להשער ער עד לשתיים בלילה, אני לא מתכוונת ללמוד ביום האחרון של החופש!


עם אני לא מצליחה...משהו טוב מעוד צריך לקראת כדי שאני אתייחס לעיניין למשהו לא רציני...ואני מתכוונת לזה!


אז היום בבוקר הלכתי עם מילה ודורית לקנות חולוצות בית ספר למילה, ולקנות חוברת עמוס ומחברת נוספת לי=] (לפחות משהו הספקתי לעשות..)


וזהו, הדבר הכי מעניין שקרה לי היום..-_- כמה עלוב...


לפחות ראיתי את הסרט הזה בג'טיקס שהו ממש נחמד..


ברגעים אלו אני לבד בבית, ותאמת אני לא יודעת אפילו למה?


משועממת ובודדה קצת..=/


ביי ביי







29.8


אתמול היה שנה מאז המיפגש של כיתה ז'..=/ איך הזמן טס..


אז... אתמולל... אהה..חזרות=/ יא ואיזה ריקוד מצעבן!!! זה ניראה כמו ריקוד של גן חושה לפחות..=/


לא משנה...


אה..אני צריכה לעשות את הבוק ריפורט...(ואני עצלנית מידי..P=)


אתמוולל אחרי שחזרתי ואחרי חצי שעה של מנוחה..מת' -_- מסתבר שזה לא כזה קשה המיבחן..P= ונישאר לי סתם להזכר איך פותרים בעיות מילויות...


אני חושבת עם כדאי לי לקחת את העיפרון שלי לבית ספר..הוא מביא לי מזל..XD (או..כמו מהסידרה ארתור..XD )


ואז באיזה חמש...יצאתי החוצה=]


ודורית איחרה..XD


אני עדיין לא יודעת איך אבל התחיל קרב קטן..עם כדור נייר מסכן.. שהתפתח לריב ממש דפוק..XD


(דורית הסחסחנית..XD סתם סתם..)


ומאחור יותר באו רחל ואלה=] עם ג'ים=] והיה נחמד=]


ובאיזה שבע וחצי כולם הלכו...


ואני סתם ההיתי במחשב וצוטטתי לאמא שלי וסבתא שלי..P= (מה הן דיברו עלי..)


והיווםםם


אה..ללכת לבית ספר כל יום זה ממש מעצבן בלהתחשב בעובדה שבבית ספר מלוחלך ורטוב..=/


היה ממש מצחיק היוםXD


ואכלנו שוקלד מארומה..(תודה לריטה=]..)


ומיסתבר שאני ממש טובה בלהדביק אותיות כי רק הבריסטול שלי נישאר חזק ויציב..P=


אולי אני אעשה קריירה בלהדביק דברים...יש כזה מקצוע ביכלל XD



לפינת הלא קשור>>>כי יש המון מה לספר..P=


-השער של אירנה כבר לא קסדה..P=


-הכיתה שלנו בקומה שנייה ליד המדרגות-_- אירנה וויתרה לז'1 -_- נמאס לי שהיא מוותרת טעות אחת היא כבר עשתה על שהיא וויתרה..מה עכשיו?


-כל החיים שלי בא לי רק מתוק...


-ביקשתי שיקנו לי מצעים חדשים..(נמאס לי מהדורימון..XD)


-אני מרגישה מה זה מרוחקת מהשיכבה עכשיו..וביכלל מכל החבורה הקטנה שלנו..=/


-תיזהרו מלעמוד ליד סימונה....מסוכן..


עד כאן לבינתיים..ביי ביי=]










28.8


עם חושבים על זה..זה לא בדיוק חפירה..=/ הפוסט..(טוב חוץ מהקטע האחרון..XD..)


אז..אתמולל..אה... היו את החזרות..=]


ובדרך פגשתי את שני=]


וכשהגעו פגשנו עוד אנשים=] וראינו את אלהO_O (המורה..) והשיבוט המשובש של ילדה בת 16 משנות ה-80 ניראה כמו התיסרוקט של לפני זה רק יותר קצר=X..(הכוונה לשער של אירנה..)


היה מצחיק..XD ולדעתי כיתות ז' החדשות יקבלו טראומה..=/


עגב בסיפריה הקטנה יש ספרים חדשים^_^ ויש את הספר שאני כבר איזה שנה רוצה לקראו אותו=] ועוד כמה ספרים חדשים שאני רוצה לקרא=]


היינו שם עד 3:30.. ואז חזרתי=]


ואז סתם נחתי לי..וב-4..הלכתי למוד למת'...-_- אני חייבת להודות זה ממש קל!!! ואין לי שום מושג למה במבחנים המוח שלי פותר תרגילים שלא קשורים לבמחן...=/


וב-5 הלכתי עם מילה לספרייה וסוף סוף לקחתי את 'קיץ אחד ביחד' וזה דווקא מעניין... למרות שאני רק בפרק חמש..=/


ואז סתם יצאנו החוצה וגררנו את דורית איתנו..=X


עגב...לא ראינו את מאדים אתמול..=X רק את הירח..שעגב עם מסתכלים על הירח מזוויות שונות בפארק הוא ניראה יותר גדול..=/


ומאחור יותר גם סטס וגל הגיעו...


וסתם היה נחמד...=]


וסבתא שלי מחיפה התקשרה אלי...@_@ זה היה ממש מציק.. =/


ואז הלכתי הביתה ב-10..=X..


לאחר מכאן(נמאס לי מ-"ואז" ) קראתי את הספרP= ולישון..=X


לפינת הלא קשור>>יא אני חופרת בזמן האחרון=X


-נמאס לי לחפור..!!! מחר אני לא אחפור=X


-אני צריכה לעבור על התפקיד שלי..=/ ועל השירים...=/


-ההצהרה שלי בבלוג על ך שמתחשק לי להתנשק עם משהו עדיין תקפה..XD (ומי שחושב שזה לא מתאים לאישיות שלי...לא מכיר אותי מספיק טוב..P=)


-למה אנשים חושבים שאני צנועה?!! לפחות שיגידו לי למה..!!! כי אני לא מבינה מה כל כך צנוע בי..=/


-אני מרגישה מה זה מרוחקת מהשיכבה..=/


-המאניקיים מהבית ספר לא צובעים את ביניין גפן..אבל את שאר הביניינים כן! לפחות הם עושים ריצפה חדשה=/


-יש לנו יועצתת חדשה..=/ ליתר דיוק היא היתה בחופשה של שנה..ורמה החליפה אותה..=/ והיא "זוכרת" אותי..מהרשימות של בית ספר..=/



עד כן לפוסט החופרני שלי..P=


הלכתי לעצב לדורית..


ביי ביי










אז הינה אני.. =/ ילדה שעוד כמה שעות תלך לבית ספר מרצונה החופשי, אני מקווה שיהיה כיף..=/ כי ממש לא בא לי לבזבז 4 ימים של חופש אחרונים על חזרות לטקס של ז'..=/


אז.....שילשום..אמא שלי החליטה ליהיות מוזרה..=/


כי היה לי שמעמם וסיפרתי לה אז היא הציעה שאני אתשקר למשהי..ואמרתי לה שמילה ודורית בים..


ואמא שלי שאלה אותי למה לא לקחו אותי.. ואמרתי לה שיש מקום רק לבן אדם אחד ולא שניים..(ההורים שלי לא יותנים לי לנסוע לים לבד...=X..)


ואז היא אמרה לי שיכולתי לנסוע, ואז שאלית אותה למה לא יכולתי אז לנוסע קודם.. ואני היא אמרה לי שפעם היית קטנה מידי-_-'


ובערב ניסיתי לטפור משהו על התיק שלי לא הלך לי כל כך..=/ ואז סתם יצאתי החוצה=] עם מילה ודורית והיה נחמד=] ...


ואתמוללל


התחלתי ללמוד למת' -_- זה היה משעמם..!! וקל..=/


ואז סבא שלי החליט ללכת לחנות להחליף את הניאגרה של השרותים כי היא לא טובה..והייתי צריכה ללכת עם סבא שלי את כל הרצל כשסבא שלי סוחב את הניאגרה..למזלי זה היה בתוך קופסא..=/


ומאוחר יותר הלכתי עם מילה לסיפרייה ואז יצאנו חוצה..=] וסתם דיברנו כהרגלנו... ודורית החליטה לנסוע לחנות ואין לנו מושג מתי היא חזרה...=/


ובאיזה 9:30 סטס וגל הגיעו..=/ והמשכנו לדבר... והמשכנו..והלכנו הביתה...ב-10..(ליתר דיוק אני ומילה הלכנו הביתה ב-10...)


זה היה יום דווקה מעניין מעוד...ואני סתם עצלנית לפרט למה..P=


לפינת הלא קשור>>>אני לבד בבית..=/


-בזמן האחרון אנשים כותבים סיפורים וכאלה... וכמעט כולם,והמה שמוזר שאני! אני! שהכי אוהבת לכתוב אין לי שום חשק לכתוב..=/


מה זה אומר? שהתקלקלתי..? זה נשמע הגיוני עם חושבים על זה..=/ כי מתי כבר היתה הפעם האחרונה שכתבתי סיפור או שיר..?


-מעצהן אותי שאנשים חושבים שאני מוזרה..=X ויותר מעצבן אותי שאין לי כח להסביר מדוע אני לא... ויותר מעצבן אותי..שגם עם הייתי מנסה להסביר..אני גרועה בלהסביר ואז זה רק מחמיר את המצב..=/


-אני קוראת ספר לכיתות ג-ד..? עגב זה היה זה או ספר שניקרא"כח האהבה" אני כבר רוצה ללכת לסיפריה של בית ספר...לפחות שם יוצאים את הספריןם הלא כל כך מעניינים..ויותר כל למצא מה שמחפשים=] וגם נירא לי שקנו עוד ספרים לא?


-עם תחליטו לקנות חולצות בית ספר בעולם הילד על תקנו וי! זה עם מחשוף הכי גדול =O


-מסתבר שעם אני הולכת לחנות אני אף פעם לא אדע איך היא נקראת..=/ ואת זה הבנתי כשגיליתי אתמול שאני כמעט כאל הזמן הולכת למונסטון..ואף פעם לא ידעתי שזה זה..-_- למה יש כל כך הרבה חנויות של מונסטון ברחובות אי אפשר להסתפק באחת גדולה..?



עד כאן לבינתייים..=]


ביי ביי








אוףף...השבוע האחרון שלי בחופש..=[ מתחיל מחר... ויש לי המון דברים לעשות בו..=[


אז...ביום מחישי=]


בערב..הלכתי לגלית=] למסיבת הפיג'מות=] והיה ממש כיף=] ומצחיק=]


יא והחדר שלה ממששש יפה=]


והלכנו לישון ב-5:30 אבל אני התעוררתי כל חצי שעהP= וראיתי את הזריחה..חח


ואז בערב הלכתי לדורית...וראינו סרט..(למרות שאני העדפתי לצאת החוצה...ועגב עם היינו יוצאות החוצה היה יותר כיף..=] )


הייתי אמורה לישון אצלה..אבל בסוף חזרתי הביתה ב-11...בארך..


והיום בפעם הראשונה מאז המון זמן קמתי בב-10=O ליתר דיוק 8:30 אבל הייתי עדיין עייפה אז הלכתי לי לדמיין..חיחי


והיוום..יש לי יום עמוס מעוד..ואני חייבת להספיק לעשותה הכלללל


-לסיים עבודה במדעים


-לעשות בוקריפורט=[


-לסדר את החדר


-להנות קצת לפני שבאמת ייגמר לי החופש..=/ כי יהיה לי שבוע עמוס מעוד..


-לחזור קצת על מת'...לפני שאתחיל ללמוד למבחןXD


לפינת הלא קשור>>נו חשבתם..??XD


-אתמול בערב אי שהו הגיע מצב שנוי וקרינה חשבו שסטס מגיע לדוריתXD וורית שיטפה פעולה..XD ורק אחרי כמה דק' נוי הלכה לישאול את אמא שלה והיסתבר לה שזה לא נכון XD אבל זה היה מצחיקXD כיף לעבוד על ילדים קטנים מהXD..חח סתם סתם...


-אתמול היה חם=O


-הלשון שלי כואבת..=X


-אתמול אכלתי מליון דברים..וזה עצוב=[ אז יש לי שבוע שלם להוריד את כל מה אני צריכה מכל מה שאכלתי=/ (לא מתחשק לי להשמין ולא ליהיות בריאה=[ כי רק ביגלל זה אני צריכה לקחת את התרופה שלי..כי עם הייתי רזה..הייתי צריכה כבר מזמן מפסיקה לקחת אותם..=[ )


עגב..הפוסט הבא שלי יהיה ביום האחרון של החופש=]...כלומר כל פעם שאני אעדכן העידכון יהיה בפוסט הזה.=/


אזז..ביי ביי=]











אההאהאה..הפוסט ה-99 שלי=] הפוסט לפני ה-100=]


פוסט של סוף..אבל גם התחלה=]


(וואי אני באמת צריכה ליהיות סופרת..O_O)


אז..עכשיו ברקע שיר של לינקין פארק..(רק פסנטר...אבל זה ממש יפה )


אז... היווםם


בבוקר.אה..סתם הייתי במחשב..ואז נוי אמרה לי שנפגשים ב-11 ואז ב-12...בקיצור... דורית באה אלי ב-11..=/..ואמרה לי שנפגשים ב-11...אז היינו אצלי חצי שעה ויאצאנו..=] וסתם שיחקנו..חח.. ודיברנו..ובאיזה 12 וחצי משהו כזה... סטס וגל הגיעו ואז קראנו לרינה=] והיה ..טוב היה כרגיל..מצחיק... כזה.. 


לאחר מכאן(..נמאס לי להגיד כל הזמן "ואז") חזרתי הביתה ב-3..=] וסתם השטעממתי..


ובאיזה חמש וחצי יצאתי..(היינו אמורים להיפגש ביכלל בחמש..=/..) ואז הלכתי לרינה..כי סטס החליט להבריז..(אבל זה היה רק לטובה כי היה כיף אצל רינה=]..)


מסתבר שצלמת אני אל אהיה..XD.. או לפחות צלמת של אנשים..=/ כי אני טובה בלצלם חפצים ונופים ובעלי חיים..וכאלה..אבל אנשים?


אחר כך..(עוד מילה נרדפת ל-"ואז" XD..) חזרתי הביתה=] טוב זה לא היה כזה מזמן...=/


מזל טוב לגלית=] 13=]


לפינת הלא קשור>>>חייבת למצא משהו לכתוב כאן..XD


-סמתם לב שאני תמיד רושמת בפינת הלא קשור בכותרת איזה משהו... שתמיד משתנהXD..משהו חשב על זה פעם?


-שמתי את הקרם הזה לשער..ששקיבלתי מקרובת משפחה אחת..ואמא שלי חשבה שסמתי בושםO_O


-היום בפעם הראשונה שתיתי איזה משהו רוסי שניקרא קמפוט..(איזה לא רוסיה אני...XD..) אצל רינה..וזה היה טעים אבל אני אמשיך לא לשתות את זה...


-בא לי לשתות בירה..(עוד משהו שעדיין לא שתיתי...מה לעשות שאף פעם לא בקשתי..   ._. )


-אני מסתכלת על החיים שלי עכשיו..ואני חושבת שהעלייה לחטיבה ב' היתה רק לטובה כלומר כל מה שקורה היום לא היה קורה עם הייתי עכשיו בחטיבה א'...נגיד...לא הייתי פתוחה כל כך...=/ יש סיכוי ממששש גדול שהייתי מחבקת עכשיו בנותO_O החופש היה ממש שונה ממה שהוא עכשיו..וכל מה שקרה לי בחופש הזה לא היה קורה לי ... =/ (חשרתי על זה מה..XD..)


-ברגעים אלו אני שומעט איזה שיר של להקה רוסיתO_O... ויחסית לשירים שאני שומעט מאמא שלי ברוסית זה לא רע=] אבל אני לא עומדת להתמכר עכשיו לשירים רוסים..=/...


-בקצב הזה אני אהפוך לרוסיה אמיתית...כבר שתיתי קמפוט..(המיץ שמוזכר קודם..) אה..אני שומעט שיר ברוסית...=/ מה נישאר עוד?? לקרא ולכתוב ברוסית..???


-סוף סוף יש לנו מקרופון שעובד =]


-אני לא שונאת חתולים..אני פשוט לא אוהבת אותם(איזה משפט חכם..XD..אולי בכל זאת לא אהיה סופרת..XD..)


-אני ממליצה על ספרO_O "דרושים" זה ספר מעניין קצת=/.. הוא משעמם..אבל אי אפשר להפסיק לקראו אותו...


-עוד מעט בית ספר..וכניראה מחר או מחרותיים אני עומדת לסיים את הבוקריפורט שלי ואת העבודה במדעים(כן השלושת השאלות ההן..חח)


-אני לא יודעת למה אני כובת את זה.. אפילו אבל מתחשק לי להתנשק עכשיו צרפתיתO_O..זה ממש מפחיד אותי אבל גם ממש בא לי..O_O אני מסתובבת יותר מידי עם דורית..XD סתם סתם...



עד לפעם הבאה..(עם הפוסט ה-100 )


 ביי ביי


עגב סליחה שחפרתי..=/




52 תגובות:

  1. היי D=אני זוכרת שכתבת שאת רוצה המשך לסיפור בבלוג שלי ..אז כתבתי המשך ^^ .אני מצטערת שזה לקח המון זמן - היו לי בעיות באינטרנט ,אבל את מוזמנת להיכנס D;
     
    ♥ - גלי .

    השבמחק
  2. היי D=אני זוכרת שכתבת שאת רוצה המשך לסיפור בבלוג שלי ..אז כתבתי המשך ^^ .אני מצטערת שזה לקח המון זמן - היו לי בעיות באינטרנט ,אבל את מוזמנת להיכנס D;
     
    ♥ - גלי .

    השבמחק
  3. קאמפוט זה אחד הדברים הכי לא טעימים שהרוסים שותים.__. וודקה יותר שווה!!XDלמה לא להתמכר ללהקה רוסית?P: כאילו, יש כאלה עם אחלה מוסיקה י-י מתחשק לך צרפתית?XDD מענייןXDD

    השבמחק
  4. קאמפוט זה אחד הדברים הכי לא טעימים שהרוסים שותים.__. וודקה יותר שווה!!XDלמה לא להתמכר ללהקה רוסית?P: כאילו, יש כאלה עם אחלה מוסיקה י-י מתחשק לך צרפתית?XDD מענייןXDD

    השבמחק
  5. אני עדיין לא שתיתי וודקה אז ..אין לי בינתיים למה להשוות את הקמפוט... למרות שהוא עדיין לא משהו..=/... רק אם אני אהיה אצל חברה או משהו כזה ויצעו לי אני אשתה=](כל עוד לא יהיו גם לכלוכים בתוכו..הכוונה לחחיתוכות פרי וכאלה..XD..כי זה מעצבן אותי..XD..)
    ואז המ עם מתחשק לי צרפתית.. מה רע בזה..זה נורמלי..לא?
     

    השבמחק
  6. סוף סוף אני כבר מחכה לזה המון זמן=]

    השבמחק
  7. אני עדיין לא שתיתי וודקה אז ..אין לי בינתיים למה להשוות את הקמפוט... למרות שהוא עדיין לא משהו..=/... רק אם אני אהיה אצל חברה או משהו כזה ויצעו לי אני אשתה=](כל עוד לא יהיו גם לכלוכים בתוכו..הכוונה לחחיתוכות פרי וכאלה..XD..כי זה מעצבן אותי..XD..)
    ואז המ עם מתחשק לי צרפתית.. מה רע בזה..זה נורמלי..לא?
     

    השבמחק
  8. קמפוט זה ממש טעים..
    זה מיץ פירות....למי שלא יודע...
    ואגב אנחנו באנו אמתול החוצה ב-11 ורבע והם הגיעו ב-1
    וצרפרתית?........כן נחמד גם אני רוצה..
    חח.....עכשיו את תגידי.."דורית את מסתובבת יותר מידי עם עצמך"..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    טוב אז תהני במסיבה שלך!!

    השבמחק
  9. קמפוט זה ממש טעים..
    זה מיץ פירות....למי שלא יודע...
    ואגב אנחנו באנו אמתול החוצה ב-11 ורבע והם הגיעו ב-1
    וצרפרתית?........כן נחמד גם אני רוצה..
    חח.....עכשיו את תגידי.."דורית את מסתובבת יותר מידי עם עצמך"..חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    טוב אז תהני במסיבה שלך!!

    השבמחק
  10. ובירה זה טעים!!!!!!!!!!!!!!!
    תנסי כבר!!!!!

    השבמחק
  11. ובירה זה טעים!!!!!!!!!!!!!!!
    תנסי כבר!!!!!

    השבמחק
  12. לא נותנים לי =O ביקשתי..(איך שהו היה לנו..) ולא נתנו לי..=[

    השבמחק
  13. לא נותנים לי =O ביקשתי..(איך שהו היה לנו..) ולא נתנו לי..=[

    השבמחק
  14. גם אני השמנתי....ב1 וחצי....אני שוקלת 39 ק"ג..
    לאאאאאאאאאא:-(

    השבמחק
  15. גם אני השמנתי....ב1 וחצי....אני שוקלת 39 ק"ג..
    לאאאאאאאאאא:-(

    השבמחק
  16. -_- דורית את יודעת שתכנית את אמורה להשמין..-_- כי את רזה מידי-_- לגובהה שלך-_-
    ואני לא.. וזה כבר הוכך על ידי הרופאה שלי..=/

    השבמחק
  17. -_- דורית את יודעת שתכנית את אמורה להשמין..-_- כי את רזה מידי-_- לגובהה שלך-_-
    ואני לא.. וזה כבר הוכך על ידי הרופאה שלי..=/

    השבמחק
  18. אממ אבל כל הדברים שביקשו מאיתנו לעשות זה ל-יום הראשון זה בטח לאוקטובר או ל15 לסבטמבר...

    ולא נורא שחפרת..

    אנחנו לא שמרנו כבר על קשר(מחקתי את האיי סי קיו)


    ביי

    השבמחק
  19. אממ אבל כל הדברים שביקשו מאיתנו לעשות זה ל-יום הראשון זה בטח לאוקטובר או ל15 לסבטמבר...

    ולא נורא שחפרת..

    אנחנו לא שמרנו כבר על קשר(מחקתי את האיי סי קיו)


    ביי

    השבמחק
  20. אני רואה שנהנתם.....גם אתמול והיום בבוקר נהנהתי...קניתי מזה בגדי יפים.....וגם אתמול בפוזה ראיתי את ניב חנוכה=/
    והבצע שנאי רוצה לעיצוב הוא צהוב...

    השבמחק
  21. אני רואה שנהנתם.....גם אתמול והיום בבוקר נהנהתי...קניתי מזה בגדי יפים.....וגם אתמול בפוזה ראיתי את ניב חנוכה=/
    והבצע שנאי רוצה לעיצוב הוא צהוב...

    השבמחק
  22. חח..אני יודעתXD
    אבל אני לא רוצה  לפתוח פוסט חדש... עד ליום האחרון של החופש..=/
     

    השבמחק
  23. חח..אני יודעתXD
    אבל אני לא רוצה  לפתוח פוסט חדש... עד ליום האחרון של החופש..=/
     

    השבמחק
  24. אוקיי..אז הלכתי להכין לך..

    השבמחק
  25. אמרו לנו שזה לשבוע הראשון...=/
    ועם לא אז לשני..חח
     
    תחזיר ת’איסי!

    השבמחק
  26. אמרו לנו שזה לשבוע הראשון...=/
    ועם לא אז לשני..חח
     
    תחזיר ת’איסי!

    השבמחק
  27. קראתי  את הפוסט הראשון של ה28.. לחח ואת באמת צנועה אבל ממש צנועה וגם לי בא להיתנשק ( רק בפה או צרפתית לא אכפת לי)  גם אם אני לא יודעת איך מתנשקים צרפתית יש לי חשק ל לא יודעת למה.. חחחח ולא ראינו את מאדים עבדו עלינו,!!!!   שקרנים חחחחחחחחח

    השבמחק
  28. קראתי  את הפוסט הראשון של ה28.. לחח ואת באמת צנועה אבל ממש צנועה וגם לי בא להיתנשק ( רק בפה או צרפתית לא אכפת לי)  גם אם אני לא יודעת איך מתנשקים צרפתית יש לי חשק ל לא יודעת למה.. חחחח ולא ראינו את מאדים עבדו עלינו,!!!!   שקרנים חחחחחחחחח

    השבמחק
  29. וואי.............סוף סוף אני מכניה לי=]
    אה..ואמותל שהלכת אני ומילה ניסינו להפיל את גל אבל זה לא הצליח=/ ויצא שהוא תמיד הפיל אותי(אוף למה אני כזאת קלה) וגם את מילה..0_0 .
    אבל אני לא נכנעתי.....אני עוד יפיל אותו!!!:)
    והיום אני ילך לבצפר=](אלה בקשה ממני לבוא איתה ועם אמא שלי יש להם מפגש (כמו כל שנה לפני כיתה ז’)
    ויאנה....את חייבת לעזור לי ומילה להפיל את גל!!!
    כי זה לא מסתפר במשקל שלי ושל מילה.@_@
    בי בי לביתניים
    <<<<זאת חפירה?!!>>>>>
    כמה אני כותבת לך...חחחח
    טוב אז בי בי לבינתיים...ואת יודעת איזה שיר אני רוצה בבלוג..
    נכון?????????
    טוב אז עכשיו באמת בי בי 3>

    השבמחק
  30. וואי.............סוף סוף אני מכניה לי=]
    אה..ואמותל שהלכת אני ומילה ניסינו להפיל את גל אבל זה לא הצליח=/ ויצא שהוא תמיד הפיל אותי(אוף למה אני כזאת קלה) וגם את מילה..0_0 .
    אבל אני לא נכנעתי.....אני עוד יפיל אותו!!!:)
    והיום אני ילך לבצפר=](אלה בקשה ממני לבוא איתה ועם אמא שלי יש להם מפגש (כמו כל שנה לפני כיתה ז’)
    ויאנה....את חייבת לעזור לי ומילה להפיל את גל!!!
    כי זה לא מסתפר במשקל שלי ושל מילה.@_@
    בי בי לביתניים
    <<<<זאת חפירה?!!>>>>>
    כמה אני כותבת לך...חחחח
    טוב אז בי בי לבינתיים...ואת יודעת איזה שיר אני רוצה בבלוג..
    נכון?????????
    טוב אז עכשיו באמת בי בי 3>

    השבמחק
  31. קמפוטטט!
    הולכת להקליד את הבוק ריפורט ><.

    השבמחק
  32. קמפוטטט!
    הולכת להקליד את הבוק ריפורט ><.

    השבמחק
  33. אה..אני לא חושבת שאני אעזור.. אני אסתכל מהצד ואחשוב לי "יא כמה מוזורת דורית ומילה..XD.." למה ביכלל רציתן להפיל אותו..?
    ודורית דברי איתי..!!
     

    השבמחק
  34. אה..אני לא חושבת שאני אעזור.. אני אסתכל מהצד ואחשוב לי "יא כמה מוזורת דורית ומילה..XD.." למה ביכלל רציתן להפיל אותו..?
    ודורית דברי איתי..!!
     

    השבמחק
  35. קודם כל זה היה בלבול ולא ריב ולמה בגללי?הם אלה שהתחילו להציק לי=[
    ולא אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    והגעתי למסקנה..
    זה היה בלבול אחד גדול!!!!!!!!!כי את חשבת שהוא לא מדבר איתך...הוא חשב שאני לא מדברת איתו..והוא גם חשב שמילה לא מדברת איתן!!=/
    טוב שיהיה....

    השבמחק
  36. קודם כל זה היה בלבול ולא ריב ולמה בגללי?הם אלה שהתחילו להציק לי=[
    ולא אני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    והגעתי למסקנה..
    זה היה בלבול אחד גדול!!!!!!!!!כי את חשבת שהוא לא מדבר איתך...הוא חשב שאני לא מדברת איתו..והוא גם חשב שמילה לא מדברת איתן!!=/
    טוב שיהיה....

    השבמחק
  37. דורית..1.כתבתי את זה בצחוק..
    2. הוא באמת לא דיבר איתי... רק אחר כך הוא החליט שכן..-_- 
    וזהו=]

    השבמחק
  38. דורית..1.כתבתי את זה בצחוק..
    2. הוא באמת לא דיבר איתי... רק אחר כך הוא החליט שכן..-_- 
    וזהו=]

    השבמחק
  39. שיהיה..ואגב נוי אמרה לישביום ראשון יש שביתה...זה בטוח?

    השבמחק
  40. שיהיה..ואגב נוי אמרה לישביום ראשון יש שביתה...זה בטוח?

    השבמחק
  41. מאיפה לי..יש שביטה אולי לאירגון..ואנחנו בהסיתדרות...

    השבמחק
  42. מאיפה לי..יש שביטה אולי לאירגון..ואנחנו בהסיתדרות...

    השבמחק
  43. וואי איזה חפירה ... (:
    מחכה לעידכון חדש
    השמח עם תגיבי בבלוג שלי!!!....

    השבמחק
  44. וואי איזה חפירה ... (:
    מחכה לעידכון חדש
    השמח עם תגיבי בבלוג שלי!!!....

    השבמחק
  45. חחח....יאנה חכמה מכולם....>:D<

    השבמחק
  46. חח דורית למה לא הלכת לישון ב11 שקרנית!!!!!!!ואתמול היו שכרה צחוקים ותשני לרינה וללקרינה את היעצוב

    השבמחק
  47. חח דורית למה לא הלכת לישון ב11 שקרנית!!!!!!!ואתמול היו שכרה צחוקים ותשני לרינה וללקרינה את היעצוב

    השבמחק