יום שני, 13 באוגוסט 2007

I CAME BAKE

יאי..חזרתי=]..חזרתי=] חזרתי=] חזרתי=] חזרתי=]


אזזזזזזזזז.......חזרתי אתמול...חח


ובמקום לקום ב-6:40 קמתי ב-6.. ביגלל איזה חתול וציפור שהלכו מכות מחוץ לחלון..-_- זה היה מעצבן..


ואז...התארגנו ויצאנו.. יאו הרכבת התפוצצה מאנשים.. בקושי מצאנו מקום!!!


ואז יצאנו ואני כולי בלחץ..כי הרכבת איחרה.. ושלנו היתה אמורה להגיע כל רגע(זאתי שנוסעת לרחובות..


וסבא שלי נמצא בקצה השני של התחנה והרכבת עוד שניה נכנסת ואין את סבא שלי!!! בסוף מצאנו אותו..


ואמרנו היי ביי.. נתנו להם את הבגדים הישנים שלי..ורצנו לרכבת ...(טוב הלכנו מהר...)


וכל הזמן הזה אנשים מתקשרים עלי.. אמא שלי...סבתא שלי..וסבא שלי..=/


ואז בדרך שמתי לב שהכרטיס שלי התקמט...=/ והייתי צריכה ליישר אותו...כיד שואל לצאת ...


ואז כשהגענו אני מכינסה את הכרטיס הא לא עובר..-_- התחלתי להלחץ.. כי הכרטיס התקמוט


ופחדתי שאנשים ייחשבו שאני איזה פושט סידרתית שמנסה לברוח.. והכרטיס שלה מזוייף...ואני כולי מנסה ומנסה..


איזה 10 פעם.. וסבא שלי עבר..מהר..ואז הושר מתקרב אלי..(זה היה מלחיץ..) ואז בדיוק שהוא התחיל להתקרב הכרטיס עבר=]


..והצלחתי לעבור(איזה מזל..חח..)


ואז...נסענו באוטובוס..ואז הלכנו ברגל..=/..ואז הגעתי=] איזה..כיף=]


והתחלתי לאכול..חח(הייתי מה זה רעבה!!) ואז אכלתי פיצה=]..חח


וראיתי את הסרט שדודה שלי צרבה לי..וסבתא שלי ראתה את הסרט השני.(והיא מעוד אהבה אותו.=/.. חבל שזה ברוסית..=/..)


ואז.(אני אומרת יותר מידי ואז..מזל שדבורה לא קוראת כאן..חח)


יצאתי החוצה ב-3:30 עם רינה...וסטס(שכמו כל הזמן איחרו..=/...אז בסוף רינה באה ב-4.. וסטס..טוב אין לי מושג מתי


הוא בא..(הם היו בפארק..=/..עם גל ודוד..)ואז דרייה באה=]..והיה נחמד=]...והתברר לכולנו שדוד הוא צ'יקן(XD..נזכרתי בדורית..חח)


כי הוא הציא לדריה להתנמזמז והיא הסכימה ואז הוא השתפן..חחXD... זה היה מצחיק...ואז כל אחד הלך..=/.. ואני רינה ודריה הלכנו לנו..


מתחת לבית של רינה..וסתם דיברנו לנו..]..ובשמונה הלכנו...ובשמונה וחמישה יצאתי שוב פעןם(ביגל דורית כי היא ביקשה..) וכשחזתרי..הייתי מותשת!!


ונירדמתי ישר..חח


וזהו............


פינת הלא קשור..(כי מזמן לא היתה לי כזאת..חח)


-אתמול גילתי המון דברים..חח


-הצדפים שלי מסריחות....=/


-הגעתי למסקנה שאני משהו בין פקצה לסנובית...(וניראה לי שהמון שמו לב לזה..=/..ואני לא רוצה ליהיות כזאת..)


-אתמול ברך הביתה נכנסנו לדה-שליט ומשפצים שם..=] וצובעים אותו וזה דיי יפה=]...שלא כמו שנה שעברה..=_=


-מסתבר שהמסקנה שלי על זה שאדם לא יודע מה הקול האמיתי שלו היא אמתית=] (זה הופך אותי לגאון..כיחשבתי על


זה כבר המון זמן..ורק אתמול גיליתי שזה הוכך..=/ ...)


-הניסוי שלי על השינה..עבר בהצלחה..=]..(רק חלק א'..) עם זה יימשיך כך זה יוחיך אצלי המון דברים..חח


_____________________________________


כאן בראשון..XD..(המבין יבין..)


ביי ביי



14 תגובות:

  1. חח אני אוהבת את הכתיבה שלך [;
    כלמקרה .. אתם יכולים להיכנס לבלוג שלי ולהיכנס לקישור שיש לי בפוסט ?תכתבו לי בתגובות אם נכנסתם כדי שאני יגיב לכם (:

    השבמחק
  2. חח אני אוהבת את הכתיבה שלך [;
    כלמקרה .. אתם יכולים להיכנס לבלוג שלי ולהיכנס לקישור שיש לי בפוסט ?תכתבו לי בתגובות אם נכנסתם כדי שאני יגיב לכם (:

    השבמחק
  3. ברוכה השבה :))
    אשמח אם תגיבי לי גם בבלוג D:

    השבמחק
  4. ברוכה השבה :))
    אשמח אם תגיבי לי גם בבלוג D:

    השבמחק
  5. וואי !! איזה מאגניב !!!ממה שהספקתי לקרוא בבלוג שלך ,את ממש לא פקאצה או סנובית ! ><
    ואני מקווה שתמשיכי לכתוב ^^ .
     
    מוזמנת גם לבלוג שלי D;
    >:D< - גלי .

    השבמחק
  6. וואי !! איזה מאגניב !!!ממה שהספקתי לקרוא בבלוג שלך ,את ממש לא פקאצה או סנובית ! ><
    ואני מקווה שתמשיכי לכתוב ^^ .
     
    מוזמנת גם לבלוג שלי D;
    >:D< - גלי .

    השבמחק
  7. אני..אמשיך..=]..
    (אני כותבת כאן כדי לא לשקוח..כל מיני דברים שקרו..לי..=]..)

    השבמחק
  8. אני..אמשיך..=]..
    (אני כותבת כאן כדי לא לשקוח..כל מיני דברים שקרו..לי..=]..)

    השבמחק
  9. שמחה שהניסוי שלך עבר הבצלחה...ואגב הייתי צריכה לראות את את זה אתמול בקשר לדוד ודריה....חחח הייתי יורדת לעיו קצת.....חחחחחחחחXD......תגידי בא לך לעשות אצל מילה מסיבת פי’זמות מחר?..........כלומר ביום שלישי?..........עדיין לא ידברתי םע מילה אבל אני ידבר ואני כבר יודעת מה צריך לעשות במסיבה הזאת...ואגב אפשר ביום רביעי בבוקר לנסעו בלריכה כולנו...מה דעתך?

    השבמחק
  10. שמחה שהניסוי שלך עבר הבצלחה...ואגב הייתי צריכה לראות את את זה אתמול בקשר לדוד ודריה....חחח הייתי יורדת לעיו קצת.....חחחחחחחחXD......תגידי בא לך לעשות אצל מילה מסיבת פי’זמות מחר?..........כלומר ביום שלישי?..........עדיין לא ידברתי םע מילה אבל אני ידבר ואני כבר יודעת מה צריך לעשות במסיבה הזאת...ואגב אפשר ביום רביעי בבוקר לנסעו בלריכה כולנו...מה דעתך?

    השבמחק
  11. חחחח  יאנה יאנה יאנה איך התגעגנו אליך.. תמשכי לעדכן... חחח

    השבמחק
  12. חחחח  יאנה יאנה יאנה איך התגעגנו אליך.. תמשכי לעדכן... חחח

    השבמחק
  13. אה...למה לא..=] אין לי בעיה עם זה=]

    השבמחק