יום שלישי, 14 באוגוסט 2007

\!@#$%^&*)

לא היה לי מה לכתוב בכותרת...=/..אז סתם חירבשתי..P=


מיום ליום אני חושבת ..שאם אני אוציא ספר על חיי...האם משהו יוהב אותו?? האם הוא יהיה יפורסם בכל העולם...ומי ייכתוב אותו..?


כלומר ...לכל אחד יש משהו מעניין אצלו בחיים...(גם אצל מי שחושב שהחיים שלו משעממים)


אני תמיד מנסה למצא את הדבר המניין אצל כל אחד..(ובינתיים מצאתי אצל כל אחד שאני מכירה מקרוב...לא מגלה מה..)


ואצלי..?? אצלי יש דווקא המון דברים מעניינים(מנקודות מבט שונות...) הבעיה היא שאף אחד לא יודע את זה... וטוב שכך..כי עם היו יודעים זאת זה היה משנה המון דברים...


(אין לי מושג למה התחלתי לכתוב התחלה כזאת....=/..)


___


אתמולללל


אה....עד הצוהריים סתם הייתי בבית..ואז....בחמש הלכתי למילה..והיה כיף=] ואז יצאנו החוצה והיה מצחיק..XD


דריה:זוגות בהארי פוטר


אני: וולדמורט


דריה:ו...


אני:...*שתיקה*


זה היה מצחיק..XD



ואז גם דורית באה וסתם ישבנו בפארק..ואז התחשק לנו לקרא לסטס...ואז דורית דיברה איתו ועם רותי איזה שעה!!


*קטע מצחיק*


מילה:בלה בלה בלה...


דורית:דברי רוסית..(במקום עברית..)


ועוד המון דברים מצחיקים..


בסוף הוא לא בא...


אה..ואז המשכנו לדבר..ודיברנו וצחקנו..ואז הלכנו למילה..=] ושיחקנו "מה היית עושה אם?" והיה מצחיק..ונחמד ואז.מי מתקשר??


סטס..(כמה לא צפוי)


אז..היה לו משעמם..(כי כולם הלכו) אז הוא צה לבוא לפארק..=] אז יצאנו החוצה...=]


ובזמן שאנחנו מחכות לו..דריה הלכה=[


ואז אמא של אמנדה באה..ונתנה לי את המתנה שלי..(אה..כל פעם שיש אצל משהו אצלהם יום הולדת.. אז מזמינים אותי...ולילדים שם..נותנים מתנה קטנה לכל אחד..ואני לא הייתי בשתיים..אז לא נתנו לי..=/ ..) בקיצור היה שם עטים=] ועוד איזה..משהו...^_^ (לא אומרת מה..חח..)


ואז..סטס בא.. ואז היתה הפסקת חשמל..=/ והכל היה חושך=]...והיה כיף=]


ומצחיק..ואז אחרי זמן מה נדלק האור...=] ואז אחרי עוד זמן מה שוב פעם הפסקת חשמל...ואז..נידלק האור=] והלכנו למתחת לבית של דורית=] ואז חזרנו לפארק..ושוב פעם הפסקת חשמל..=/ ואז הלכנו לקרוסלה והיה כבר אור...=]


אז ישבנו בקרוסלה..וצחקנו מכל מיני דברים..חח..ואז הלכנו הביתה...=/


(איזה חרוש זה..XD)


בקיצור היום =] בינתיים שום דבר מעניין...


ביי ביי=]





7 תגובות:

  1. שמחה שנהנית ^
    אוי ההפסקות חשמל האלו ><
    חחח D:

    השבמחק
  2. שמחה שנהנית ^
    אוי ההפסקות חשמל האלו ><
    חחח D:

    השבמחק
  3. יאנה גם אני שמחה שנהינת בייייי

    השבמחק
  4. חח.....זאת דטורית ממלצי’..
    ואת עכשיו נמצאת בסלון של מילה עם דריה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  5. חח.....זאת דטורית ממלצי’..
    ואת עכשיו נמצאת בסלון של מילה עם דריה
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    השבמחק
  6. תנסי לכתוב ספר על חייך, דווקא נשמע לי אחלהP: לכל אחד יש משהו מעניין^^
    זה היה לגמרי מצחיק!!XDDג
    ונשמע מגניב לאללהD:

    השבמחק
  7. תנסי לכתוב ספר על חייך, דווקא נשמע לי אחלהP: לכל אחד יש משהו מעניין^^
    זה היה לגמרי מצחיק!!XDDג
    ונשמע מגניב לאללהD:

    השבמחק