יום חמישי, 9 באוגוסט 2007

אוווף..=X

בא..לי..כבר..לחזור...=X


אין..לי..כח..עוד..=X


אני..משתגעת..כאן..על..תתפלאוץ..עם..אני..אחזור..עם.חברים..חדשים(שרק..אני.רואה.=/..)..מעצבן..אותי....שכשבץ..דודה.


.שלי..עושה..משהו..לאץ..בסדר..היא..מאשימה..את..החבר..הדימיוני..שלה..-_-..זה..מעצבן!!!


___


אז..אתמול..הייתי..בים..בערב..סתם..טיילנו..ואספתי..שוב..פעם..קוניות..רק..הפעם..את..מה..שטאספתי


..אני...נותנת..והשאר..משאירה..=/ומצאי..עוד..קונכיה...ורודה..ועוד..זרע..של..סרטן..=/


היום.בבוקר.שוב..פעם..הלכנו..לים=]..והבנתץי..שזה..לא...שוה..ללכת..לחוף..הזה..כי..הוא..מלא..בזקנים..


וזקנות..ותינוקות..הכי..צעירה..שם..היתה..בת..30..ומשהו..-_-


והגעתי..למסקנה..חשובה..עם..אני..אהיה..על..ספינה..וטהספינה..טובעת..יש..יותר..סיכוי..שאנני..אחיה..


מאתמול..שהסיכוי..היה..דיי..קטן..(גיליתי..עוד..דרך..שחיה..בלי..להכניס...את..הראש..במיםן..כך..ששוחם...מהר..=]..חח..)


שמעתי..שהיה..כיף..אתמול


עגב.גילתי..שיש...לי..המון...קרובי..משפחה...מצד..סבתא..שלי..=/והון..דברים..מעניינים...


היום...אחות..של..סבא..שלי..(מצד..אמא..=]..)באהנ..עלינו..=]...


יש...סיכוי..אולי..שאני..ייסע..איתה..חזרה..אליה..ליום..אחד..ואז..אחזור..מחר..אבל..לא..נירא..לי..שזה..ייקרה...


__


זה..דיי..מוזר..שאחות..של..סבא.מצד..אמא..באה..לסבתא..שלי..מצד..אבא..=/...ועוד...מדובר..במשפחה..שלי...&^$#@@!


__


מחר..אנחנו..עושים..על..האש...אל..פולה..(קורבת..משפחה..חח)לככבוד..הנסיעה..של..בעלה...ולזכר..סבא..רבא..שלי..?!!


אני.ץ.לא..מבינה..את..המינהג..הזה..לשתות..וודקה..ביום..זיכרון..של..בן..אדם..ועוד..אחת..שהיה..קרב..משפחה..שלך..


אני..לא..רואה..כאן..היגיון..??


הרוסים..והמנהגים..שלהם..חח..XD



עוד3..ימים-=]!!!


(מחר..יום..ההודלת..של..דודה..שלי..אחות..של..אמא)


ביי..ביי

10 תגובות:

  1. כן, באמת די כיף כאן פתאום.
    היה יותר כיף אם את היית פה =/.
    תחזרי כבר!

    השבמחק
  2. כן, באמת די כיף כאן פתאום.
    היה יותר כיף אם את היית פה =/.
    תחזרי כבר!

    השבמחק
  3. אולי..יותר..כיף..כי..אני..לא..שם..=X

    השבמחק
  4. תפסיקי לדבר שטויות, ותעני לי באיסי!

    השבמחק
  5. אז מתי את חוזרת? ;-)
    מקווה שהבאת לי איזה קונכייה יפה כזאת P:

    השבמחק
  6. אז מתי את חוזרת? ;-)
    מקווה שהבאת לי איזה קונכייה יפה כזאת P:

    השבמחק
  7. חחח יאנה אנחנו מתגעגעות אליך!!

    השבמחק
  8. אנחנו באמת מתגעתעות ממש אליייך מחכות שתחזרי .

    השבמחק
  9. ויאנה בלוג ממש יפה תגיבי גם בבלוג שלי

    השבמחק