יום רביעי, 22 באוגוסט 2007

-_- אוף!

אני כבר רוצה איזה שבוע לנסוע באופניים ואני לא יכולה..=X... אני לא מבינה מה כל כך מסוכן בלינסוע בכביש העוקף? מה?


ועוד יש לי קסדה..XD..(למרות שאני שונאת אותה..=/..כי היא מעצבנת..אבל לפחות היא מתאימ ה לאופניים..?.. איזה סטייליסטית אני מה..?XD)


אז...אתמוללל...


אה...הלכתי לקנות מתנה לגלית=] והייתי בפעם הראשונה במונסטוןO_O וזה מקום קטן ממה שציפית...אבל עדיין יפה=]


ואז הלכתי לקניון=] ופגשתי את יאיר..ושני=] ובדרך חזרה גם את רינה=] ודריה באה עלי=]


ובטעות...(מתוך טעות אישית וללא הבנה..ואני רצינית!..) דיי...אמרתי לה "אבל חשבתי שתלכי"...וזה היה ממש בטעות..למזלי דריה אל נעלבה..(או לפחו ככה היא אמרה..) ודיי לא נעים לי עדייין..כי ביכלל רציתי לבגיד" חשבתי שרק תבואי נעשה את העבודה הקטנה...וזהו..ולא אמרת לי כלום על להתנכל אצלי..O_O..."


עדיין לא נעים לי!! אני שונאת את הרגעים אלה שהפה שלי אומר  מה שבא לו..><


ואז זה נשמע מטומטם... ואז זה לא קל לצאת ממצב שכולם חושבים שמה שאמרת זה ממששש מוזר... בנס אני מוציאה את עצמי מהבוץ..(אה..אני מרגישה סופרת ביגלל המשפט הזה ><)


בקיצור..הלכתי לדורית ..חזתי..ראיתי השלישיה..XD (כי זה היה נוסטלגי כזה...)


ואז קראתי לרינה לצאת=] ואז כל האחרים באו..=]


והיה נחמד=] ומצחיק=]


(ודורית כואסת עלי ..בלי סיבה..)


לפינת הלא קשור>>>כי סצם בא לי לכתוב...P=


-מזלל טוב חלגית=] 13=] היום=]


-הגעתי למסקנה... פעם הבאה שמשהו אומר לי משהו ממש מעצבן..(וכן אני מדברת על גלXD..אבל לא רק..) אני אטעלם מיזה=]..ועם אי אפשר..אני אקרא לסאסי..(המבין יבין...XD..)


-בזמן האחרון אנשים אומרים לי שאני כותבת ממש יפה בבלוגO_O ואנשים אומרים לי שאני גם כותבת ממש יפה(הכוונה לסשירים וכו'..)


מי יודע אולי יהיה לי עתיד מצליח של סופרת..=]..ואני אוציא מליונים מכל ספר שאוציא=]


-אני גם מרגישה פקצה בזמן האחרון וזה לא כיף..


-בא לי לעשות משהו שעדיין לא עשיתי...=].. וזה אפשרי לעשות אותו...(כלומר צניחה חופשית לא ניכנסת לכאן בינתיים..=[ ...כמה עצוב..חח)



אז..עד לפעם הבאה


ביי ביי


עגב..זה הפוסט ה-98 שלי=]

13 תגובות:

  1. חחחחחחחח  זל טוב עוד 2 פוסטים.................. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יש לך עיצוב ממש יפה ויאנה למה את לא שמה לי את השיר לואי בבלוג שלי ביקשתי ממך מזמן איזה רעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
     
    אני הראשונה שמגיבה לך
    נאנאנאננאנאנ
    חחחחח

    השבמחק
  2. חחחחחחחח  זל טוב עוד 2 פוסטים.................. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יש לך עיצוב ממש יפה ויאנה למה את לא שמה לי את השיר לואי בבלוג שלי ביקשתי ממך מזמן איזה רעה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
     
    אני הראשונה שמגיבה לך
    נאנאנאננאנאנ
    חחחחח

    השבמחק
  3. אה..כי אין לי את הסיסמה שלך-_- איך את רוצה שאני אכנס??? ואשנה?
     

    השבמחק
  4. אה..כי אין לי את הסיסמה שלך-_- איך את רוצה שאני אכנס??? ואשנה?
     

    השבמחק
  5. כפרע,לא נעלבתי בכללXDDDDDD להפך, זה היה מצחיק!!XDDD"חשבתי שפשוט...תלכי!" להעלב מדברים כאלה זה אידיוטיP: נו, את לא מכירה אותי?XD ינה הסופרת, אעע~!*_* ולי יהיו פרוטקציות![;

    השבמחק
  6. כפרע,לא נעלבתי בכללXDDDDDD להפך, זה היה מצחיק!!XDDD"חשבתי שפשוט...תלכי!" להעלב מדברים כאלה זה אידיוטיP: נו, את לא מכירה אותי?XD ינה הסופרת, אעע~!*_* ולי יהיו פרוטקציות![;

    השבמחק
  7. יאנהההההההההההההההה O:
    את אצלי עכשיו כי סטס הבריז לנו XP

    השבמחק
  8. יאנהההההההההההההההה O:
    את אצלי עכשיו כי סטס הבריז לנו XP

    השבמחק
  9. משעמם לי רצח=[[[[[[[
    וחכי ותשמעי מה קרינה ונוי עשו..XD

    השבמחק
  10. משעמם לי רצח=[[[[[[[
    וחכי ותשמעי מה קרינה ונוי עשו..XD

    השבמחק