יום ראשון, 24 באוקטובר 2010

תשובות לשאלון השבועי

1. עני על השאלה "מי אני"?
ינה
ההיא עם העיניים.. החברה של.. הבת של.. החנונית.. ואפילו הזאת עם הבלוג..

2. למה דווקא את השם הזה קיבלת?
השם עצמו קיבלתי מסבא רבא שלי קראו לו יעקוב (או יאן ברוסית.. ולא-זה לא יהושע.. הרוסים יגידו שזה יהושוע.. אבל זה כי הם רוסים)
ואני גם ינה בלי א'.. ואת זה ניראה לי קיבלתי מהגננת שלי.. או ממישו אחר שלא ידע איך כותבים את השם שלי בכתיב מלא..


3. האם את אוהבת את השם שלך?
באופן מפתיע כן.
זה שם מוזר, לא שיגרתי,, מספיק יהודי בעל שתי הברות שמייצג המון דברים..
בדיוק מי שאני

4.האם יש לך כינוי חיבה?
מלא..
יאן, יאנצ', יאנוש, יאנל'ה, יאנצ'קה, ינולה, יאנעעע..
יש עוד כל מיני..
(אני יכולה לחשוב בדיוק על מישו אחד שיכול להוסיף עוד עשרה לרשימהXD)

5.מה השם שלך מזכיר לך?
את עצמי..
הוא לא מזכיר לי דברים אבל הוא בעיקר מעלה בי רגשות

6. ספרי על שלושה דברים שאת טובה בהם?
להקשיב, להבין סיטואציות, להתאפק

7. אלו שלושה דברים שהיית רוצה להיות טוב בהם?
לדעת להסביר את עצמי, לסחוף אנשים בשיחה ולגרום לאנשים לסמוך עלי בעקבות זה..

8. מה חברים חושבים עלייך?
אני לא יודעת..
תלוי בתקופה..

9. מה גורם לך לקום בבוקר?
סקרנות ולעשות משו ממש טוב בחיים!

10. מה מביך אותך?
אני כמעט ולא מובכת..אני מתמודדת עם מצבים כאלו..

3 תגובות:

  1. ככה הפלית את הכינוי הכי טוב שלך ואפילו לא הכנסת אותו? D:
    בושה!!

    השבמחק
  2. ככה הפלית את הכינוי הכי טוב שלך ואפילו לא הכנסת אותו? D:
    בושה!!

    השבמחק