יום שני, 11 באוקטובר 2010

צעד צעד לכיוון החורף

העונה האהובה עלי ביותר-חורף.


קר, קפוא, גשם, מלוכלך, בוץ, בגדים מגרדים>>>לא בשבילי! 


ככל שקר יותר, חם לי יותר.. רק כשקר אני יכולה לזהות מי הם האנשים החמים סביבי-מי טוב..מי רע.. ככל שקר יותר ככה זה יותר בולט. כולנו בועות של חום שמתסובבות.


ככל שקר יותר, אני נכנסת לתוך עצמי, יוצרת לעצמי שכבת מגן של קור-לא סתם אני בין האנשים היחידים שיכולים לשמור על חום הגוף שלהם-ועוד מתלוננים שחם כשכולם עם צעיפים ומעילים. אני אוהבת קור! כי רק בקור כיף שחמים.. אני אוהבת גשם שמנקה את הכל! שלא משנה מה יהיה ואיך יהיה ומה יקרה..כמה טיפות של גשם ישתפו את כל הבעיות וניתן יהיה להתחיל מהתחלה.. 


אני לא אוהבת בוץ אבל אני אוהבת את המקלחת החמה שבאה אחריו, את הרגשת ההקלה שנכנסים למקלחת ומתחילים להוריד את כל הבגדים המלוכלכים ונכנסים תחת זרם מים חם. הקלילות של לבישת הבגדים הכי נוחים והכנסות לתוך השמיכה החמה שרק מחכה לה בחדר.. 


 


החורף כמובן עוד לא הגיעה..אבל לאט לאט מרגישים אותו. היורה כבר ירד ואחריו באו כמה טיפטופים. ריח של גשם ממלא את האוויר ואפילו ניהיה דיי קר בבקרים. הארון שלי כבר מותאם לבגדי חורף, יש בגדים חדשים בחנויות. 


אני כבר מחכה בקוצר לחורף-גם אם זה לא חורף אמיתי..


 


___


אני לא נהנת לאכזב את עצמי.. אף אחד לא נהנה. אני לא נהנת לעשות טועיות וזה עוד יותר לא מהנה למצא את עצמי חסרת כל הגיון בהתמודדות עם בעיה של אחר שאני בכלל יצרתי.. 


זה כמו שבן אדם יאשים מישו שלא יכול לתת לכם טרמפ באוטו בגלל רגל שבורה שהוא שבר. 


כמובן שזה אל בדיוק אותו דבר אחד לאחד.. שאני לא אשמה בהכל.. אף אחד לא יכול להיות אשם במאה אחוז במעשה שלו-תמיד יהיה משו מעל שיהיה אשם יותר.. 


השאלה איך יוצאים מהבעיה..או האם מראש המעשים שלי הצביעו על כך שאני לא רוצה לצאת מהבעיה..שאני לא צריכה בכלל..?


שהמצב הזה טוב?


אין לדעת..


 


___ 


סוף סוף הגיעה המשלחת משוויץ, אתמול בערב מצאתי את עצמי בדרך לחוויות לפגישה ראשונית איתם. היו שם כמה אנשים מהקבוצה וכמה מבני עקיבא-כי מסתבר שכל המשלחת היא מהשומר הצעיר ומבני עקיבא-מן הסתם!


היה נחמד לדבר עם כמה מהם לגבי התנועה, מאוד מעניין לשמוע איך הם פועלים שם..


חלקם חתיכים, חלקם פחות..


אבל מה שהכי הפתיע אותי-לא ידעתי שיש בריכה בחוויות! 


היה אוכל, הזמינו אותנו לאכול איתם.. זה היה מאוד טעים אפילו!


היה כל כך מוזר לדבר איתו אחר כך על השווצרים..כל כך טבעי שכבר שחכתי איך זה הרגיש פעם..


__ 


היום עבר באופן נחמד..


הסטוריה על הבוקר, שיעור חופשי של ספורט (הוו הגיע הזמן!), מבחן באנגלית, שיחה קצרצרה של "פניינו לאן" שעדיין לא הסתיימה או..שאולי כן?, עוד שעה של הסטוריה והביתה..כמה נחמד לסיים מוקדם יותר!


בידיעה שבבית מחכה לי שקית צ'יטוס בטעם גבינה!XD 


או....ג'חנון שסבתא הביאה מהעבודה! ג'חנון אמיתי..♥


 


לפינת הלא קשור>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>מרלין זה מעולה!


-אני רואה "שקר לי" 


-אחרי שאני יודעת איך ללמוד לתאוריה..אני צריכה עכשיו באמת לשבת על התחת וללימוד


-יש לי מטרה-יש משחק בפייסבוק שאני רוצה לעצב שם ממש יפהאת המסעדה..זו המטרה שלי..הגיע לעיצוב יפה ואז לפרוש..הבעיה שאין לי כסף מספיק אז אני נאלצת לשחק במשחק עד שאני אשיג את הסכום הרצוי...אני מרגישה לרגע מכורה אבל אני לא.. נמאס לי לשחק! 


-מבחן בסוציו מתקרב... אף פעם לא חכיתי בקוצר רוח למבחן


-מעניין כמה אני אקבל בבוחן בלשון..


-לסבתא יש יום הולדת ועדיין לא החלטתי מה להביא לה


-ניסיתי להבין מה כל המהומה לגבי שינוי החוק החדש שהשמאלנים מתנגדים לגביו-אני חושבת שהבעיה שלי היא שאני לא מוצאת עדיין את ניסוח החוק ופרושו..


-יש לנו פעולה עם השווצרים מחר! 


-ואז קריוקי..מי עושה קריוקי?!


-בא לי לטוס לחו"ל מתישהו..


-איפה אני אהיה בעוד עשר שנים מהיום?


 


עד לפעם הבאה


ביי ביי

4 תגובות:

  1. את כותבת את הדברים הכי מעניינים בין השורות חח
    ויש אנשים שיכולים להיות רק ידידים טובים מאוד אבל לא מעבר...

    השבמחק
  2. את כותבת את הדברים הכי מעניינים בין השורות חח
    ויש אנשים שיכולים להיות רק ידידים טובים מאוד אבל לא מעבר...

    השבמחק
  3. אין על החורף ואין בן אדם שאשם ב100 אחוז
    ועם באמת תרצי לצאת מהבעיה שלך, את תתעוררי על עצמך ותצאי
    כנראה שזה לא באמת מזיק לך כמו שאת חושבת שזה מזיק לך.


    אני אוהבת לקרוא אצלך.:)

    השבמחק
  4. אין על החורף ואין בן אדם שאשם ב100 אחוז
    ועם באמת תרצי לצאת מהבעיה שלך, את תתעוררי על עצמך ותצאי
    כנראה שזה לא באמת מזיק לך כמו שאת חושבת שזה מזיק לך.


    אני אוהבת לקרוא אצלך.:)

    השבמחק